Jos miehesi on poissa kotoa pidättekö yhteyttä joka päivä?
Minun mies on aika paljon pois kotonta parista päivästä pariin-kolmeen viikkonkin. Nyt on vajaan kolmen viikon työmatkalla. Aina ennen on pidetty joka päivä edes jonkinlaista yhteyttä ja joka päivä on soitettu/viestitelty toisillemme hyvät yöt.
Tällä matkalla mies ei ole oikein ollut kiinnostunut pitämään minuun ja lapsiin yhteyttä. Jos minä en ota yhteyttä jäisi joinakin päivinä kokonaan soittamatta/viestittelemättä. Eniten ihmettelen sitä, ettei ole halunnut edes lastensa kanssa puhua puhelimessa.
Eihän tämä nyt niin maailman kaatava juttu ole, mutta ihmettelempä miehen käytöstä kumminkin. Ja tiedän, että mies on työmatkalla sillä välillä kuulen toisten työmiesten ääniä taustalla.
Kommentit (7)
Jos itse olen työmatkalla, niin yleensä soitan kotiin ja toivotan hyvät illat - ja unet ainakin lapsille. Mies soittelee ehkä kerran reisusta plus paluulennon välilaskupaikalta, milloin tulee kotiin.
päivä, ei miehestä oikein mitään kuulunut.. myöhemmin jäi nalkkiin salasuhteesta... tällöin kaikki loksahti kohdalleen, välinpitämättömyys perhettä ja lapsia kohtaan...
minä en soittele ellei asiaa ole. mies saattaa soittaa noin kerran viikossa. Lapsetkin jos on mummolassa niin en paljon muistele. Ehkä sen kerran viikossa soitan velvollisuudesta, mutta en minä mitään niitten kanssa osaa puhua puhelimessa.
Olen esittänyt toivomuksen, että kerran päivässä viestittäisi olevansa kunnossa. Teksitiviesti, kaikki ok, riittää jos muuhun ei ole aikaa tai mahdollisuuksia aikaeron tms. takia. Nykyisin hän haluaa itse soitella ja toivottaa hyvät yöt pojallekin.
ainakin mies soittaa puhuakseen lasten kanssa jos ei myö puhutakaan.
Jos jotain riitaa, niin silloin voi päivä jäädä väliin ettei tule edes viestin viestiä puoli ja toisin.
Minä silloin tällöin sukuloin vaikka viikon tai pari ilman miestä, ja silloin soitan joka ilta miehelle. On harvinaisempaa, että mies on työmatkalla poissa yön, mutta kun on, sekä soittaa ainakin sen kerran, että myös tekstailee yms.