Heitelkääs ideoita tähän mun joulukalenteri-ideaan
Oon hankkinut sellaisen suositun tonttuoven ja mietin joulukalenteria sen ympärille.
Eli ajatus olisi se, että joka aamu otan kuvan ovesta ja siinä on aina jotain tapahtumia ja sitten joku kyltti kertomaan montako yötä jouluun. Aloitukseksi ajattelin ihan ottaa kuvaa jostain nauloista ja "lankkukasasta" ja niistä sitten tulisi se ovi. Sitten voisi olla kaikenlaisia piparinleipomisia, tonttuvaatteita kuivumassa, riisipuuroa... en tiedä vielä mitä kaikkea.
Mutta tuleeko teille mieleen mitä se tonttu voisi puuhastella öisin siihen näkyville mistä ottaa kuva?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
no sitten sinne sataisi lunta, ilmestyisi jalanjälkiä lumeen, olisi kolattu lumipolku auki, kelkka/pulkka/potkuri, luonnoneläimiä, kranssi oveen, jouluvalot, joulukuusi, auto
Juu juuri tälläisiä. Osa olikin sitä mitä oon miettinyt. Kiitos. :)
Hakannut yöllä halkoja, maalannut oven, postilaatikon ripustanut, rakentanut risuaitaa, lyhde linnuille
Vierailija kirjoitti:
Hakannut yöllä halkoja, maalannut oven, postilaatikon ripustanut, rakentanut risuaitaa, lyhde linnuille
Oi hyviä ideoita!
Tuolla tontun oveen liittyvä joulukalenteritarina jos sellaisesta olisi hyötyä :)
http://kuppikylmaakahvia.blogspot.dk/2017/11/iholle-piirrettava-jouluka…
no sitten sinne sataisi lunta, ilmestyisi jalanjälkiä lumeen, olisi kolattu lumipolku auki, kelkka/pulkka/potkuri, luonnoneläimiä, kranssi oveen, jouluvalot, joulukuusi, auto