Olen iloinen suttaamattomasta ihostani
niin paljon nykyään näitä muodin perässä juoksevia tatuoituja pölvästejä jokapuolella. tatuoinnit vielä niin rumia ja äkkiä haalistuvat.. ja jos ollaan tyytymätöntä vuoden päästä, niin ruman tatuoinnin päälle otetaan entistä rumempi ja entistä isompi tatuointi... voi jeesus sentään.. ojasta allikkoon. Eikä kukaan edes alaa valvo, mikä tahansa pölvästi voi ostaa laitteet ja alkaa tatuoida.
Luulevatko nämä sutatut olevansa jotenkin "erikoisia ja cooleja", päinvastoin, ovat nykyään samaa massaa ja huvittavia pellejä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on jokaisen oma asia miten kehonsa koristelee.
Tai on koristelematta.
Ei tarvitse pahoittaa kenenkään mieltä arvostelemalla.
Ikuisiahan ne tatuoinnit ovat ja poistolaseroinnistakin jää jäljet eli iho ei enää koskaan ole sama kuin ennen tatuointia. Se on siinä mielessä pysyvä päätös.
Katsokaas Samoalaisten sotureiden tatuointeja, suoraan naamaan! Heimon kunnioitettuna traditiona.
alkuasukasheimoilla se onkin upeeta ja aitoa, suomalaisella kermapeppu"olen niin niin erilainen"-ihmisellä ei sitten niinkään..
Vierailija kirjoitti:
niin paljon nykyään näitä muodin perässä juoksevia tatuoituja pölvästejä jokapuolella. tatuoinnit vielä niin rumia ja äkkiä haalistuvat.. ja jos ollaan tyytymätöntä vuoden päästä, niin ruman tatuoinnin päälle otetaan entistä rumempi ja entistä isompi tatuointi... voi jeesus sentään.. ojasta allikkoon. Eikä kukaan edes alaa valvo, mikä tahansa pölvästi voi ostaa laitteet ja alkaa tatuoida.
Luulevatko nämä sutatut olevansa jotenkin "erikoisia ja cooleja", päinvastoin, ovat nykyään samaa massaa ja huvittavia pellejä.
Samaa mieltä kanssasi, olen myös ylpeä siististä ihostani jota ei rumenna sutut. En ole tähän päivään mennessä nähnyt ainuttakaan hienoa tatuointia, vaikka kesäisin niitä näkee yhden jos toisenkin nahan suttuja täynnä. Toivottavasti lapseni pitävät myös tämän hetkisen mieliteensä tatuointien rumuudesta aikuisenakin eivätkä sotke ihoaan musteilla. Ammattilaisia tuolla alla taitaa olla 1/1000 000 koska yhtään upeaa tatuointia ei ole tosiaan vastaan tullut. Loput on kieli poskella "taiteilijoita" ja jälki sen mukaista.
Minä näin painajaista että olin ottanut tatuoinnin. Olin ottanut rintakehääni tähtiä jotka oli yli vuosikymmenen sitten muotia. Sitten se tatuointi muuttui isoksi väritetyksi neliöksi jossa oli raamattusitaatti ja ihmettelin miksi sellaisen olin joskus halunnut ja että eihän sitä saa edes laserillakaan enää pois.
Anna kun arvaan, kuvittelet itse olevasi "rokahtava" kun on tatuointeja.
Kerron pikku uutisen, suurimmat rokkarit ei ole tatuoineet itseään.. kaikilla omilla idoleillanikin on "puhtaat" käsivarret, eivät ole mitään trendijuntteja ja feikkipersoonia.