Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen iloinen suttaamattomasta ihostani

Vierailija
30.10.2017 |

niin paljon nykyään näitä muodin perässä juoksevia tatuoituja pölvästejä jokapuolella. tatuoinnit vielä niin rumia ja äkkiä haalistuvat.. ja jos ollaan tyytymätöntä vuoden päästä, niin ruman tatuoinnin päälle otetaan entistä rumempi ja entistä isompi tatuointi... voi jeesus sentään.. ojasta allikkoon. Eikä kukaan edes alaa valvo, mikä tahansa pölvästi voi ostaa laitteet ja alkaa tatuoida.

Luulevatko nämä sutatut olevansa jotenkin "erikoisia ja cooleja", päinvastoin, ovat nykyään samaa massaa ja huvittavia pellejä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin paljon nykyään näitä muodin perässä juoksevia tatuoituja pölvästejä jokapuolella. tatuoinnit vielä niin rumia ja äkkiä haalistuvat.. ja jos ollaan tyytymätöntä vuoden päästä, niin ruman tatuoinnin päälle otetaan entistä rumempi ja entistä isompi tatuointi... voi jeesus sentään.. ojasta allikkoon. Eikä kukaan edes alaa valvo, mikä tahansa pölvästi voi ostaa laitteet ja alkaa tatuoida.

Luulevatko nämä sutatut olevansa jotenkin "erikoisia ja cooleja", päinvastoin, ovat nykyään samaa massaa ja huvittavia pellejä.

Onko se Jeesuksen vika?

Kehoittaisin välttämään Jumalan nimen turhaa lausumista, sillä se tuo kirousta elämääsi.

Muuten aloituksesi oli hyvä ja aiheellinen, sillä Raamattu kieltää ihopiirtelyt.

Vierailija
22/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hienoa että viihdyt ihossasi, etkä ole mennyt tekemään mitään mitä nyt saisit katua.

Itse tykkään itsestäni jokaisen uuden tatuoinnin myötä enemmän. En osaisi kuvitella itseäni ilman tatuointeja, ne kuuluvat ja sopivat omaan tyyliini ja olemukseeni täydellisesti. Mielestäni monenlaiset naiset ovat kauniita, niin klassiset, boheemit kuin rokahtavatkin. Kuitenkin itse olen tämän tyylinen kuin olen, enkä kadu mitään. Se varmasti ärsyttää monia, mutta sillehän minä en voi yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, aina nää wt:t leveilee sillä miten pitkä jono tälle "tatuointitaiteilijalle" on. HEHEHE!

Vierailija
24/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun iho häiritsee sinua noin pahasti? Häiritseekö sinua akne ja finninaamaisten paukamat? Entä ihonvärivirheet, punaluomet ja vitiligot?

Vierailija
25/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SAMOIN. Oon niin onnellinen etten ysärillä 25:na ottanut mtään "coolia" tatskaa, kun ne silloin tulivat muotiin. Kaikki klassiset naiset ovat ilman tatskoja. Kaikki tatskattomat naiset eivät ole toki klassisia, mutta tatskalla ei ainakaan ole mitään mahdollisuuksia olla. Moni mies inhoaa sellaisia lumpunoloisia tatuoituja naisia.

Tatuoinnit näyttävät jotenkin likaisilta kauniin naisen iholla, eikä komea mieskään niitä tarvitse.

Sitä voi ihminen korostaa tuhansilla muilla tavoilla omaa persoonallisuuttaan, kun ottamalla (usein humalassa tai hetken mielijohteesta) rumat tatuoinnit, joita on sitten todella vaikeaa ja hinnakasta ottaa pois ja arvethan siitä jää.

Vierailija
26/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen sutatusta ihostani. Jokainen uusi tatuointi tai lävistys saa ihoni tuntumaan enemmän omalta ja se tekee minut onnelliseksi. Miksi sinua kiukuttaa asia, joka tuo toiselle onnea? Katso poispäin.

Vierailija
27/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippucoolien tatskojen top10:

1. tribaali käden ympäri

2. tähti selässä

3. siivet selässä

4. penrose triangle

5. perhonen nilkassa

6. timantti

7. amerikan intiaanien se witun höyhenriipus

8. tramp stamp ihan missä witun muodossa vaan

9. Glyphs-symboli

10. joku helwetin kompassinuoli tai mikävittu se on

Vierailija
28/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen jokaisesta tatskasta, jonka teen sossurahoilla. Samaa iloa minulle tuottaa lempijulkkisteni somen seuraaminen. Aitolehti on ykkönen kotimaisista, Kim Kardashiania seuraan tietysti.

Vierailija
29/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tai väärin,  mutta tatuoiduista naisista tulee itselleni mieleen jokin lähiöruusu. Tyylikästä tatuointia ei mielestäni ole olemassakaan, verrattuna puhtaaseen ihoon. Tatuointia ei yleensäkään kannata ottaa hetken mielijohteesta, koska sen ottaminen on helpompaa kuin sen poistaminen. 

Vierailija
30/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi, mutta minulle jokainen tatuointi tuottaa iloa ja lisää henkistä pääomaani. Olenhan elämän kovan koulun käynyt ja jokainen tatska on minulle se koulu.

Vierailija
31/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on jokaisen oma asia miten kehonsa koristelee.

Tai on koristelematta.

Ei tarvitse pahoittaa kenenkään mieltä arvostelemalla.

Ikuisiahan ne tatuoinnit ovat ja poistolaseroinnistakin jää jäljet eli iho ei enää koskaan ole sama kuin ennen tatuointia. Se on siinä mielessä pysyvä päätös.

Katsokaas Samoalaisten sotureiden tatuointeja, suoraan naamaan! Heimon kunnioitettuna traditiona.

Vierailija
32/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisin tatskan pois, enhän koskaan vaihda tätä Metallica-paitaakaan.

Vierailija
33/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippucoolien tatskojen top10:

1. tribaali käden ympäri

2. tähti selässä

3. siivet selässä

4. penrose triangle

5. perhonen nilkassa

6. timantti

7. amerikan intiaanien se witun höyhenriipus

8. tramp stamp ihan missä witun muodossa vaan

9. Glyphs-symboli

10. joku helwetin kompassinuoli tai mikävittu se on

Hoohhoijaa  - so last season... passé

Vierailija
34/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun tuo pikkuinen täyttää 3 v. aion tatuoida sille jalkaan "yhtäccii, ryypättii". Siitä tulee hieno kokonaisuus, koska miehellä ja minulla on tatskat "Nyt lähti, nytkähti".

Vierailija
35/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ylpeä Karhu-tatskastaan. Siis Karhu-olut.

Vierailija
36/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ylpee mun tramp stampistä. Miehet sanoo, et ne tykkää. Ja et se on sexy. Ne tykkää kattoo sitä ku ne painaa.

Vierailija
37/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksisarvinen on ehaana. Ja sit siihen teksti, Never quite.

Vierailija
38/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on sillai tosi omaperäst riimukirjoitusta. Se on viikinkien. Mä oon viikinki koska mä oon suomalainen. Suomalaiset on viikinkejä. Ainaki mun chatkaveri new mexicost sanoo nii.

Vierailija
39/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks nää tatskatut ho't luulee, että ne elää irrallaan meistä muista jossain yhteiskunnan ulkopuolella? Kamoon noita samoja noloja tatskoja laahustaa vastaan pilvin pimein ja ME joudutaan niitä kattomaan.

Vierailija
40/45 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kun tulivat vuosituhannen vaihteessa teini-ikään ja alkoivat kiukuttelemaan et pitää saada `leima`, niin ostin molemmille värityskirjan ja selitin rauhallisin sanankääntein että kuulkaapas lapsoset näihin voitte piirrellä ja värittää mutta ei koskaan omaan ihoon.

Työpaikalla moni tuli aikoinaan esitteleen leimojansa puoliväkisin ja kysyi mitä olen niistä mieltä? Aina totesin että pesehän iho puhtaaksi niin näyttää huomattavasti paremmalle.

Näin sanon ja tulen AINA sanomaan ihmisille ketkä ovat pilanneet ihonsa tatskoilla.