Olen iloinen suttaamattomasta ihostani
niin paljon nykyään näitä muodin perässä juoksevia tatuoituja pölvästejä jokapuolella. tatuoinnit vielä niin rumia ja äkkiä haalistuvat.. ja jos ollaan tyytymätöntä vuoden päästä, niin ruman tatuoinnin päälle otetaan entistä rumempi ja entistä isompi tatuointi... voi jeesus sentään.. ojasta allikkoon. Eikä kukaan edes alaa valvo, mikä tahansa pölvästi voi ostaa laitteet ja alkaa tatuoida.
Luulevatko nämä sutatut olevansa jotenkin "erikoisia ja cooleja", päinvastoin, ovat nykyään samaa massaa ja huvittavia pellejä.
Kommentit (45)
No sehän hyvä. On tärkeää että jokainen tykkää itsestään ja kropastaan. Minä pidän tästä omastani, tatuoituna ja lävistysten kera. :)
Mulla 9 tatuointia ja olisin kyllä voinut olla ottamatta suurinta osaa, ellen jopa kaikkia niistä. Onhan tatuoimaton iho paljon kauniimpi kuin tatuoitu. No, ei voi mitään, eipä tuo mun maailmaa kaada. Poistattaa en kuitenkaan kuviani aio.
Minulla on 3 pientä tatuointia, ja olen niistä iloinen koska ensinnäkin harkitsin niitä vuosikaudet, ja jokainen niistä merkitsee minulle jotain. Ne saa myös piiloon tarvittaessa, ja ovat muutenkin kuin tyylikkäitä korujaja olen saanut niistä pelkästään kehuja.
En ymmärrä niitä jotka laittaa tatuointeja sellaisiin kehon kohtiin jotka alkavat roikkua iän myötä, tai jos tatuoinnit ovat sellaisia ettei ne sovi yhtään yhteen teemaltaan.
Ja taas mennään...Aikuiset ihmiset jaksavat jankata, vaikka kyse on vain siitä, että me kaikki ollaan erilaisia ja tykätään eri asioista.
Heti maanantai aamuna tänne tullessa uusi tatuointi viha keskustelu :D eiköhän jo riitä
Minäkin olen onnellinen ettei mulla ole yhtään tatskaa. Olin kuitenkin teini-ikäinen silloin kun tatuointitrendi alkoi. Olisi hyvinkin voinut olla mahdollista, että nuoruuden huumassa olisin ottanut jonkin kuvan tai useamman. Ajatusmaailma ei näin keski-ikäisenä kuitenkaan ole yhtään samanlainen kuin nuorena. Nuoruuden huumassa tuli hankittua vain yksi lävistys, sekin harmittaa, vaikka onkin aika huomaamaton ilman korua.
Vierailija kirjoitti:
Heti maanantai aamuna tänne tullessa uusi tatuointi viha keskustelu :D eiköhän jo riitä
En vihaa tatuointeja, mutta ne ei vaan näytä kauniilta suurin osa mun mielestä. Kai tästä nyt puhua saa.
Tahtoisin vain perhosen alaselkään, piikkilankaa haban ympärille ja ison mustan tribaalin olkapäähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vihaa tatuointeja, mutta ne ei vaan näytä kauniilta suurin osa mun mielestä. Kai tästä nyt puhua saa.
Saa toki, mutta täytyykö aiheesta tehdä joka päivä uusi keskustelu?
Täällä myös yksi, vaikka aloitus olikin turhan provosoiva mun mieleen. Aina kun näen tatuointeja, erityisesti naisilla, olen niin kiitollinen etten ikinä tullut hankkineeksi sellaista vaikka teininä harkitsinkin. En ole nähnyt yhtään hyvännäköistä ja luovat aina suttuisen vaikutelman. Mutta pääasia tietysti että ovat itse tyytyväisiä ihoonsa, minä osaan kääntää katseeni pois. Aina kuitenkin vahvistuu mielikuva, että olen tehnyt elämässäni edes yhden hyvän päätöksen!
Tatuoinnit ovat ihan ookoo mikäli joku niitä tykkää ottaa.
Nykyaikana alkaa olla harvinaisuus tietyssä ikäluokassa tatuoimaton keho.
Itselleni tehtiin se "kolmen pisteen tatuointi" rintasyövän takia, kun sädehoito pitää kohdistaa oikein.
Moni ei tiedä, että nuo pisteet tosiaan tatuoidaan rintasyöpähoidoissa rintakehään - itsellenikin tuli yllätyksenä. Muita tatuointeja ei kehossani ole, kipukynnys ei riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen onnellinen ettei mulla ole yhtään tatskaa. Olin kuitenkin teini-ikäinen silloin kun tatuointitrendi alkoi. Olisi hyvinkin voinut olla mahdollista, että nuoruuden huumassa olisin ottanut jonkin kuvan tai useamman. Ajatusmaailma ei näin keski-ikäisenä kuitenkaan ole yhtään samanlainen kuin nuorena. Nuoruuden huumassa tuli hankittua vain yksi lävistys, sekin harmittaa, vaikka onkin aika huomaamaton ilman korua.
Näin kävi mullekin, tosin pidin sen ainokaisen lävärin, joka ei suostu enää menemään umpeen, joten nenänpielessä on ollut 1 mm kultapallo viimeiset 23 vuotta. Ei harmita, muttei sekään, ettei ole tatuointeja. Mitä enemmän tulee ikää, sen enemmän tuntuu tulevan allergioita. Ensimmäisten joukossa oli koboltti, ja ysäreillä varoitettiin sen takia ottamasta tatuointia, väreissä oli kobolttia.
SAMOIN. Oon niin onnellinen etten ysärillä 25:na ottanut mtään "coolia" tatskaa, kun ne silloin tulivat muotiin. Kaikki klassiset naiset ovat ilman tatskoja. Kaikki tatskattomat naiset eivät ole toki klassisia, mutta tatskalla ei ainakaan ole mitään mahdollisuuksia olla. Moni mies inhoaa sellaisia lumpunoloisia tatuoituja naisia.
Minäkin olen hyvin iloinen tatuoidusta ihostani. Minulla on kolme isohkoa kuvaa. Ne on tehnyt tatuoija, joka on viimeiset 30v itsensä ko. hommalla elättänyt. Jonot tälle tyypille on pitkät ja hintatasosta en osaa sanoa mitään, koska en ole muilla käynyt. Kuvani on tämän tatuoijan kanssa suunniteltu yhdistellen minulle tärkeitä elementtejä ja siitä johtuen eipä ole samankaltaisia edes viitteellisesti tullut vastaan.
Vaikka minulla kuvia onkin, niin silti olen sitä mieltä että 99% tatuoinneista on joko:
1. Helkatin rumia (tehty jollain harrastelijalla vai eikö ole osattu vaatia taidokkaampaa jälkeä)
2. Kliseisiä (90-luvun tribaalit, 2000-luvun tekstitauoinnit + unisiepparit etc.)
3. Kantajalleen merkityksettömiä
Näillä tatskatuilla se näkemys "tyylistä" ja "vitunhienoista kuvista" on Iron Maidenin levynkansien tasoa, niin lopputuloksen voi nähdä. Ja sitten näitä töhrijöitä kutsutaan "tatuointitaiteilijoiksi". HEHEHE!
Iron Maidenin levyjen kannet on hienoja verrattuna tusinamimmien tatskoihin.
Ehdoton suosikkini on kiinalainen ruokalista. Tai maailman suurin elämänviisaus "carpe diem". Myös se tähti on todella hieno. Toisaalta tribaalit on sikamageet. Ja sit love rystysissä, coool!!!! Ja se päättymätön triangeli, waaaauuuu!
Tuskin otan itse koskaan tatuointia, mutta kyllä niistä jotkut ovat ihan hyvän näköisiä.