Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt lähti Tinderit yms poistoon!

Vierailija
30.10.2017 |

Ei jaksa enää. 90%miehistä hakee seksiä ja sitten ne ketkä ei hae, niin kohdatessa ei vaan ole sitä tarvittavaa kemiaa. Tein päätöksen, että en enää hae mitään - jos on tarkoitettu niin kyllä se tulee kohdalle. Sillä aikaa nautin elämän pienistä asioista :)

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin on käynyt minullekin. Jatkossa olen kyllä mieluummin yksin kuin alennan kriteereitäni. Jaksan vain ihmetellä, miten itselle ihan itsestään selvät asiat ovat ihan mahdotonta löytää tavallisesta miehestä. Esimerkiksi tolkullinen rahankäyttö, suvaitsevaisuus ja kiinnostus muunkinlaiseen viihteeseen kuin simpsoneihin. 

Hmm. 

Minä. Yksinäisyydestä kärsivä 40 vuotias mies.

Olen fyysikko, käytän 15% brutto kuukausi ansioistani arkeen(asumiseen, vaatteisiin ja ruokaan)

En suvaitse Islamia, en kertakaikkiaan voi tajuta sen barbaarisia tapoja ja eriarvoista ajattelua. Sikäli on ollut hauska huomata, että ei muuallakaan mailmassa islamia suvaita. Ei hindu ystäni, ei katoliset, kiinalaiset, ei japanilaiset. Itse asiassa ei missään muualla kuin Ruotsissa suvaita tuon uskonnon edustajia.

Osa noista ei suvaitse itsekkään heitä. Eräs suht maallistunut afgaani ei voinut sietää iranilaisen esimiehensä uskonnollisuutta. Sanoikin itsensä irti osittain tuosta syystä. Istuin noiden kahden tohtorin välissä.

Juuri sain katsottua kaikki Simpsonit viikonloppuna. Simpsonit käsittelevät miellyttävästi populaarikulttuuria ja politiikkaa. Suuri osa kirjoittajista on matemaatikkoja ja siksi ehkä viiteet erinäisiin totuuksiin tai ilmioihin pistävät silmään. En oikeastaan tmmärrä miten kukaan älykäs voi pitää simpsoneja huonona. Kausina 2-4 silmiin otti ainakin 5 viittausta Allan Poehin. Miksi viittaukset Poehin? Minulla oma arvaukseni, mutta nokeelana varmaan pystytkin vastaamaan moiseen :)

Uu, mä tykkäsin sinusta, fyysikkomies!

Vierailija
42/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi deittipalveluihin täytyy suhtautua noin valtavan vakavasti? Miksi jotkut eivät kykene mukavien jutteluun mukavien ihmisten kanssa, kevyeen kahvilla käymiseen ja nauti uusiin ihmisiin tutustumisesta? Jos hyvä tuuri käy, niin jonkun saattaa haluta nähdä toistekin.

Näin miehenä olen itsekin tätä ihmetellyt. Itse menen treffeille pitämään vain hauskaa ja tutustumaan uuteen ihmiseen. Ei yhdet treffit tarkoita yhtään mitään. Kumpin ovat vapaita poistumaan tilanteesta milloin tahansa, jos siltä tuntuu. Ei tarvitse edes antaa selitystä tai pyytää anteeksi. Ei kumpikaan ole toiselle mitään velkaa. 

Treffien pitäisi hauska ja iloinen kohtaaminen kahden ihmisen välillä.  Treffit ei ole työhaastattelu eikä myöskään sitoomus tulla toisen puolisoksi tai edes tapamaamisen jälkeen harrastaa seksiä. 

Iso osa ensimmäisistä treffeistä menee piloille sen vuoksi, että niitä käsitellään työhaastatteluina ja mietitään kuumeisesti voisiko tuo olla loppuelämän kumppani. Hauskanpito unohtuu samalla.

Miksi ihmeessä pitäisi mennä pitämään hauskaa tuntemattomien ihmisten kanssa, kun hauskaa voi pitää tuttujenkin kanssa? Minusta Tinderistä haetaan nimenomaan mahdollista seurustelukumppania (mikä ei suinkaan tarkoita loppuelämän kumppania, koska ei läheskään kaikista seurustelusuhteista tule eliniän kestäviä) ja hauskanpitoon löytyy seuraa ihan muualta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin Tinderin käytön noin vuosi sitten kun siellä oli tosi vaikea tutustua keneenkään. Joku mies haukkui minut kun en heti halunnut tavata. Kukaan ei tuntunut etsivän mitään vakavaa. Vuoden aikana olen tavannut baarissa yhden kiinnostavan miehen jota tapailin pari kuukautta. Meni siis paljon paremmin kuin Tinderissä! Jotenkin helpompaa tutustua oikeassa elämässä... joillekin tinder taas saattaa olla parempi vaihtoehto :)

Välillä tekisi mieli taas kokeilla Tinderiä mutta en viitsi. Olisi myös noloa sanoa tutuille että löysin miehen tinderistä :DD

Ei tinderissä tutustuta, imo. Siellä tarkistetaan pintapuoleisesti muutama asia, jotta selviää kannattaako tutustua. Mielestäni ei kannata rakentaa liian vahvoja käsityksiä toisesta pelkkien viestien/kuvien perusteella. Varsinainen tutustuminen tehdään naamatusten, esimerkiksi kahvilla. Olen yrittänyt saada naisia tulemaan lounaalle, mutta huonolla menestyksellä. Tuntuu että kaikki suosivat kahvia illalla tai viikonloppuna. Minulla on aika joustavat työajat, joten voin tulla naisen luo lounaaksi, kunhan on töissä keskustan lähellä.

Meillä on työpaikalla lounasruokala, johon ei talon ulkopuolisilla ole pääsyä. 30 minuutin lounastauolla ei oikein ehdi lähteä talon ulkopuolelle lounaalle, jos meinaa ehtiä syödäkin jotain. 

Vierailija
44/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi deittipalveluihin täytyy suhtautua noin valtavan vakavasti? Miksi jotkut eivät kykene mukavien jutteluun mukavien ihmisten kanssa, kevyeen kahvilla käymiseen ja nauti uusiin ihmisiin tutustumisesta? Jos hyvä tuuri käy, niin jonkun saattaa haluta nähdä toistekin.

Näin miehenä olen itsekin tätä ihmetellyt. Itse menen treffeille pitämään vain hauskaa ja tutustumaan uuteen ihmiseen. Ei yhdet treffit tarkoita yhtään mitään. Kumpin ovat vapaita poistumaan tilanteesta milloin tahansa, jos siltä tuntuu. Ei tarvitse edes antaa selitystä tai pyytää anteeksi. Ei kumpikaan ole toiselle mitään velkaa. 

Treffien pitäisi hauska ja iloinen kohtaaminen kahden ihmisen välillä.  Treffit ei ole työhaastattelu eikä myöskään sitoomus tulla toisen puolisoksi tai edes tapamaamisen jälkeen harrastaa seksiä. 

Iso osa ensimmäisistä treffeistä menee piloille sen vuoksi, että niitä käsitellään työhaastatteluina ja mietitään kuumeisesti voisiko tuo olla loppuelämän kumppani. Hauskanpito unohtuu samalla.

Miksi ihmeessä pitäisi mennä pitämään hauskaa tuntemattomien ihmisten kanssa, kun hauskaa voi pitää tuttujenkin kanssa? Minusta Tinderistä haetaan nimenomaan mahdollista seurustelukumppania (mikä ei suinkaan tarkoita loppuelämän kumppania, koska ei läheskään kaikista seurustelusuhteista tule eliniän kestäviä) ja hauskanpitoon löytyy seuraa ihan muualta. 

kyllä mä haluan kumppaninkin kanssa pitää hauskaa. Kai se kumppani on toisille sitten vain lompakko yms.

Vierailija
45/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä mä haluan kumppaninkin kanssa pitää hauskaa. Kai se kumppani on toisille sitten vain lompakko yms.

Tottakai kumppanin kanssa halutaan pitää hauskaa, mutta nythän oli kyse tuntemattoman ihmisen ensimmäisestä tapaamisesta eli ensimmäisistä treffeistä eikä suinkaan kumppanista. Kun mä haluan mennä pitämään hauskaa, varaan siihen jo aikaakin enemmän kuin 30-60 minuuttia, jonka taas käyttää ekoilla treffeillä jossain kahvilassa. Mulle tunti on ihan maksimi, minkä jaksan edes ystävieni kanssa istua kahvilassa, tuntemattomista nyt puhumattakaan. 

Vierailija
46/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein vaihteeks niin kuin aina kehotellaan: "otin" ns. alempitasoisen eli ei niin hyvännäköisen miehen, vähemmän koulutetun ja huonommin palkatun (kuin minä).

No mieshän oli ihan intsinä ja tutustuttiin muutamia kuukausia. No voi jestas, mitä löytyi, kun paremmin oppi tuntemaan! En minä sellaista miestä jaksa: tyhmää, tylsää junttia, joka ei edes näytä hyvältä. Ulkonäköön kyllä totuin, vaikka jälkeenpäin ällöttää. Mutta miehen elintavat, harrastukset (niitten puute) ja jutut oli niin ikäviä, että näivetyin itsekin.  tyhmyys on kyllä kuolemaksi, monin tavoin.

Lika barn leker bäst ja yksin on parempi kuin huonossa seurassa jne. Kyllä on ollut hyvä olla yksin edellisen kokemuksen jälkeen.

Ei kai näin ole kukaan kehottanut. Kehotus kuuluu niin, että ota ruma mies, joka on fiksu, elää järkevästi, harrastaa jotain ja omaa intohimoja. Kuulostaa ihan siltä, että halusit perustella itsellesi miten rumaa miestä ei kannata ottaa ottamalla muutenkin huonon miehen

Millainen on ruma mies? Itse en ihastu muiden komeina pitämiin miehiin, mutta en koskaan alkaisi suhteeseen miehen kanssa, johon en tunne seksuaalista ja fyysistä vetoa.

T: eri

Vierailija
47/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha. Kommentini siitä että tuohan on naisilta ihan normikäytöstä poistettiin.

Vierailija
48/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin on käynyt minullekin. Jatkossa olen kyllä mieluummin yksin kuin alennan kriteereitäni. Jaksan vain ihmetellä, miten itselle ihan itsestään selvät asiat ovat ihan mahdotonta löytää tavallisesta miehestä. Esimerkiksi tolkullinen rahankäyttö, suvaitsevaisuus ja kiinnostus muunkinlaiseen viihteeseen kuin simpsoneihin. 

Hmm. 

Minä. Yksinäisyydestä kärsivä 40 vuotias mies.

Olen fyysikko, käytän 15% brutto kuukausi ansioistani arkeen(asumiseen, vaatteisiin ja ruokaan)

En suvaitse Islamia, en kertakaikkiaan voi tajuta sen barbaarisia tapoja ja eriarvoista ajattelua. Sikäli on ollut hauska huomata, että ei muuallakaan mailmassa islamia suvaita. Ei hindu ystäni, ei katoliset, kiinalaiset, ei japanilaiset. Itse asiassa ei missään muualla kuin Ruotsissa suvaita tuon uskonnon edustajia.

Osa noista ei suvaitse itsekkään heitä. Eräs suht maallistunut afgaani ei voinut sietää iranilaisen esimiehensä uskonnollisuutta. Sanoikin itsensä irti osittain tuosta syystä. Istuin noiden kahden tohtorin välissä.

Juuri sain katsottua kaikki Simpsonit viikonloppuna. Simpsonit käsittelevät miellyttävästi populaarikulttuuria ja politiikkaa. Suuri osa kirjoittajista on matemaatikkoja ja siksi ehkä viiteet erinäisiin totuuksiin tai ilmioihin pistävät silmään. En oikeastaan tmmärrä miten kukaan älykäs voi pitää simpsoneja huonona. Kausina 2-4 silmiin otti ainakin 5 viittausta Allan Poehin. Miksi viittaukset Poehin? Minulla oma arvaukseni, mutta nokeelana varmaan pystytkin vastaamaan moiseen :)

Uu, mä tykkäsin sinusta, fyysikkomies!

Aivot sanoo tälläisen olevan pilkkaa. Yksinäisyys sanoo, että mahdottoman kivaa jos joku tykkäisi minusta, tahtoo tietää lisää.

Pidän itse siroista naisista :) Ennen kaikkea kommunikaatiotaitojen pitäisi olla hyvät

Vierailija
49/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein vaihteeks niin kuin aina kehotellaan: "otin" ns. alempitasoisen eli ei niin hyvännäköisen miehen, vähemmän koulutetun ja huonommin palkatun (kuin minä).

No mieshän oli ihan intsinä ja tutustuttiin muutamia kuukausia. No voi jestas, mitä löytyi, kun paremmin oppi tuntemaan! En minä sellaista miestä jaksa: tyhmää, tylsää junttia, joka ei edes näytä hyvältä. Ulkonäköön kyllä totuin, vaikka jälkeenpäin ällöttää. Mutta miehen elintavat, harrastukset (niitten puute) ja jutut oli niin ikäviä, että näivetyin itsekin.  tyhmyys on kyllä kuolemaksi, monin tavoin.

Lika barn leker bäst ja yksin on parempi kuin huonossa seurassa jne. Kyllä on ollut hyvä olla yksin edellisen kokemuksen jälkeen.

Aika jännä tilanne...itse olen mies ja tinderissä. No matcheja ei ole koskaan tullut. En pidä simpsoneista pätkän vertaa ja rahankäyttöni on maltillista sillä käteen jää aina tilistä ihan ruhtinaallisesti ja sen laitan säästöön joka kerta. Silti pukeudun siististi ja syön hyvin, itsetehtyjä kotiruokia.

Kanssa eläjiäni en syrji ja autan niitä jotka avustani voivat hyötyä.

Ja se kuva siellä tinderissä on minun oma koirani.

Olisiko niin että naisilla samat ongelmat tuolla kuin miehillä. Kun yksi on huono niin hylätään ja ne hyvät jää siinä jalkoihin kuten siinäkin kohtaa kun supliikkimiehet komeine kuvineen tekevät naisistakin hieman katkeria...

Ropleeman ratkaisu on hankala... se hyvän tyypin erottaminen niistä susista lampaiden villoissa on se vaikeus..

Ja juu en oo lihava hikinen tyhmä reppana harrasteeton sohvaperuna.

Mutta tuoppas nuo ominaisuudet esiin niin etten huku muiden joukkoon..

Jos profiilikuvassasi on vain koiran kuva, niin en ihmettele, ettei mätsejä tule.

Vierailija
50/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kumppanin kanssa halutaan pitää hauskaa, mutta nythän oli kyse tuntemattoman ihmisen ensimmäisestä tapaamisesta eli ensimmäisistä treffeistä eikä suinkaan kumppanista. Kun mä haluan mennä pitämään hauskaa, varaan siihen jo aikaakin enemmän kuin 30-60 minuuttia, jonka taas käyttää ekoilla treffeillä jossain kahvilassa. Mulle tunti on ihan maksimi, minkä jaksan edes ystävieni kanssa istua kahvilassa, tuntemattomista nyt puhumattakaan. 

Kuinka luotettavan arvion sitä voi tehdä 30-60 minuutin tapaamisella? Itse en ainakaan ole osannut sanoa muuta kuin onko toinen miellyttävä vai ei ja muutaman kerran joutunut muuttamaan mielipidettä siitä miellyttävyydestäkin, kun paremmin tutustuu.

Vierailija
51/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka luotettavan arvion sitä voi tehdä 30-60 minuutin tapaamisella? Itse en ainakaan ole osannut sanoa muuta kuin onko toinen miellyttävä vai ei ja muutaman kerran joutunut muuttamaan mielipidettä siitä miellyttävyydestäkin, kun paremmin tutustuu.

Voi hyvää päivää! Eihän ensitreffien tarkoituksena olekaan selvittää, alkaisiko tämän ihmisen kanssa suunnittelemaan yhteisen asuntolainan tai hautapaikan hankkimista. Ensitreffien tarkoituksena on selvittää sen vähäisen netin kautta saadun tiedon jälkeen livenä, haluaako tavata ko henkilön toisenkin kerran. Yleensä ensimmäisten 30 minuutin aikana jo selviää, jos missään tapauksessa ei halua tavata uudelleen. Jos puolessa tunnissa tuo ei selviä, toinen 30 minuuttia yleensä riittää tekemään päätöksen, tuleeko toiset treffit vai ei. Ja tämä koskee siis molempia osapuolia eli myös se toinen voi olla sitä mieltä, että ei ole mitään syytä tavata uudelleen. Ei vaan ollutkaan sellainen henkilö, jonka haluaisi tavata toisenkin kerran. Jos taas molemmat haluavat tavata toisenkin kerran, tuon tunnin jälkeen sovitaan, miten menetellään toisien treffien sopimisen kanssa. Toisien treffienkään tarkoitus ei ole vielä lyödä lukkoon yhtään mitään vaan edelleen tavata, jutella ja päättää, jatketaanko tapailua vai riittikö jo. Vasta sitten, kun päätetään jatkaa tapailua, voidaan sopia tehtäväksi jotain muutakin kuin kahvilassa käymistä ts voidaan mennä pitämään hauskaa. 

Vierailija
52/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vaan piilottanu profiilini, katon jos jaksan taas jossain vaiheessa laittaa julkiseksi. Suurimmalla osalla äijistä ei lue profiilissaan yhtään mitään ja kuvia on ne kaks joista toinen on tyypin koirasta. Ei kiinnosta.

Naisilla ei vasta luekaan mitään. Etenkin nyt kun käyttöliittymää on päivitetty, eikä teksti näy ilman erillistä profiilin avaamista. Ehkä yhdellä kymmenestä on jotain tekstiä. 

Vierailija
53/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa enää. 90%miehistä hakee seksiä ja sitten ne ketkä ei hae, niin kohdatessa ei vaan ole sitä tarvittavaa kemiaa. Tein päätöksen, että en enää hae mitään - jos on tarkoitettu niin kyllä se tulee kohdalle. Sillä aikaa nautin elämän pienistä asioista :)

Mulla ku oli tinder, niin kerroin textissä että ei kiinnosta syntymättömät lapset eikä valmiiksi maailmassa olevat. En etsi lapsirakasta yh äitiä enkä lasta haluavaa, vaikka lapset on kyllä ok. Mitä kävi, sain viestejä pelkästään yh äideiltä. Lopetin tinderin.

Vierailija
54/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta vanhoja profiilikuvia siinä ajassa jo nainenkin rupsahtaa ja leviää kovasti!