Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt lähti Tinderit yms poistoon!

Vierailija
30.10.2017 |

Ei jaksa enää. 90%miehistä hakee seksiä ja sitten ne ketkä ei hae, niin kohdatessa ei vaan ole sitä tarvittavaa kemiaa. Tein päätöksen, että en enää hae mitään - jos on tarkoitettu niin kyllä se tulee kohdalle. Sillä aikaa nautin elämän pienistä asioista :)

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa enää. 90%miehistä hakee seksiä ja sitten ne ketkä ei hae, niin kohdatessa ei vaan ole sitä tarvittavaa kemiaa. Tein päätöksen, että en enää hae mitään - jos on tarkoitettu niin kyllä se tulee kohdalle. Sillä aikaa nautin elämän pienistä asioista :)

Hyvä sinä!

Mäkin olen kuullut, että suurin osa ihmisistä haluaa vaan päästä kokeilemaan mahd monta, sit hylätään nopeesti ja seuraava(t). Siellä on ollu ihme takertujia, joista meinaakaan päästä eroon. Ja luonnollisesti moni on livenä sen näköinen ettei kuvasta tunnista.

Vain jos asuu kaukana, niin Tinder tuo yhteen ihmiset jotka ei muuten tapaisi.

ihmisen olemus on suhteessa niin tärkeä, että kirjoittelu on ajan hukkaa. Liian helppo valehdella.

Ei kiinnosta muakaan.

Vierailija
22/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi deittipalveluihin täytyy suhtautua noin valtavan vakavasti? Miksi jotkut eivät kykene mukavien jutteluun mukavien ihmisten kanssa, kevyeen kahvilla käymiseen ja nauti uusiin ihmisiin tutustumisesta? Jos hyvä tuuri käy, niin jonkun saattaa haluta nähdä toistekin.

Tuo nyt ei ole nykyaikaa ollenkaan. Millaista on kevyt kahvilla käyminen ja mitä se ihmiselle antaa? Minulle ei ainakaan mitään, kyllä lähes kaikki hakee syvempää ihmissuhdetta ja paremman puutteessa siihen käy nettikin. Itsestä riippuu, miten osaa tuoda omaaminäänsä esille. Kyllä kivoja miehiäkin on olemassa.

Se antaa mahdollisuuden tavata, saada ensivaikutelma ja tutustua uuteen ihmiseen. Miten se, että käy kahvilla ja tapaa ihmisen ensimmäistä kertaa sulkisi pois mahdollisuuden elämänkumppanin löytymiselle? Vai puhutko nyt sellaisista ihmisistä, jotka ihastuvat toiseen ihmiseen (mielikuvaan hänestä!) viestien perusteella? Kaikkineen viestisi oli mielestäni hyvin hämmentävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi deittipalveluihin täytyy suhtautua noin valtavan vakavasti? Miksi jotkut eivät kykene mukavien jutteluun mukavien ihmisten kanssa, kevyeen kahvilla käymiseen ja nauti uusiin ihmisiin tutustumisesta? Jos hyvä tuuri käy, niin jonkun saattaa haluta nähdä toistekin.

Näin miehenä olen itsekin tätä ihmetellyt. Itse menen treffeille pitämään vain hauskaa ja tutustumaan uuteen ihmiseen. Ei yhdet treffit tarkoita yhtään mitään. Kumpin ovat vapaita poistumaan tilanteesta milloin tahansa, jos siltä tuntuu. Ei tarvitse edes antaa selitystä tai pyytää anteeksi. Ei kumpikaan ole toiselle mitään velkaa. 

Treffien pitäisi hauska ja iloinen kohtaaminen kahden ihmisen välillä.  Treffit ei ole työhaastattelu eikä myöskään sitoomus tulla toisen puolisoksi tai edes tapamaamisen jälkeen harrastaa seksiä. 

Tässä on varmaan ongelma juuri silloin, kun naisella on jo ihan riittävästi ystäviä, kavereita ja siskoja, joiden kanssa käydä kahvilla. Jokainen treffikerta on pois heidän kanssaan vietetystä ajasta. Tilanne on tietysti toinen, jos naisella ei ole sellaisia siskoja, ystäviä tai kavereita, joiden kanssa voisi käydä kahvilla Useimmilla kuitenkin on ja sen vuoksi treffeiltä haetaan potentiaalista seurustelukumppania eikä seuraa kahvilla käymiseen. 

Ei kukaan voi verrata sukulaisten kanssa tapaamista vieraan miehen ja naisen treffeihin, jotka sattuvat olemaan kahvilassa. Sellaista miestä ei ole olemassakaan, joka lähtisi vapaaehtoisesti kahville naisen kanssa, jonka kanssa ei harrastaisi seksiä ainakin epätoivoisessa tilanteessa, vaikka feminismin myötä on paljon miehiä, jotka yrittävät kieltää oman sukupuolisuutensa ja seksuaalisuutensa ja se johtaa vielä suurempaan turhautumiseen, koska mies ei ikinä saa seksiä kieltämällä oman seksuaalisuutensa, vaan lyömällä sen pöytään. 

Naisilla taas on vähän eri juttu, koska monissa kulttuureissa odotus noissa tilanteissa on joka tapauksessa se, että vaikka nainen ei ole suuremmin kiinnostunut miehestä, nainen saa mieheltä kuitenkin validaatiota miehen pistäessä parastaan ja mahdollisesti maksaessa treffit myös siinä toivossa, että heidän välille voisi kehittyä jotakin muutakin. Miehillä ei ole ns.betaseuraajia samalla tavoin kuin naisilla, mutta naisilla on huomion antamiseen kelpaava huomiohaaremi seksimiesten lisäksi. 

Vierailija
24/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein vaihteeks niin kuin aina kehotellaan: "otin" ns. alempitasoisen eli ei niin hyvännäköisen miehen, vähemmän koulutetun ja huonommin palkatun (kuin minä).

No mieshän oli ihan intsinä ja tutustuttiin muutamia kuukausia. No voi jestas, mitä löytyi, kun paremmin oppi tuntemaan! En minä sellaista miestä jaksa: tyhmää, tylsää junttia, joka ei edes näytä hyvältä. Ulkonäköön kyllä totuin, vaikka jälkeenpäin ällöttää. Mutta miehen elintavat, harrastukset (niitten puute) ja jutut oli niin ikäviä, että näivetyin itsekin.  tyhmyys on kyllä kuolemaksi, monin tavoin.

Lika barn leker bäst ja yksin on parempi kuin huonossa seurassa jne. Kyllä on ollut hyvä olla yksin edellisen kokemuksen jälkeen.

Juuri näin on käynyt minullekin. Jatkossa olen kyllä mieluummin yksin kuin alennan kriteereitäni. Jaksan vain ihmetellä, miten itselle ihan itsestään selvät asiat ovat ihan mahdotonta löytää tavallisesta miehestä. Esimerkiksi tolkullinen rahankäyttö, suvaitsevaisuus ja kiinnostus muunkinlaiseen viihteeseen kuin simpsoneihin. 

Aika jännä tilanne...itse olen mies ja tinderissä. No matcheja ei ole koskaan tullut. En pidä simpsoneista pätkän vertaa ja rahankäyttöni on maltillista sillä käteen jää aina tilistä ihan ruhtinaallisesti ja sen laitan säästöön joka kerta. Silti pukeudun siististi ja syön hyvin, itsetehtyjä kotiruokia.

Kanssa eläjiäni en syrji ja autan niitä jotka avustani voivat hyötyä.

Ja se kuva siellä tinderissä on minun oma koirani.

Olisiko niin että naisilla samat ongelmat tuolla kuin miehillä. Kun yksi on huono niin hylätään ja ne hyvät jää siinä jalkoihin kuten siinäkin kohtaa kun supliikkimiehet komeine kuvineen tekevät naisistakin hieman katkeria...

Ropleeman ratkaisu on hankala... se hyvän tyypin erottaminen niistä susista lampaiden villoissa on se vaikeus..

Ja juu en oo lihava hikinen tyhmä reppana harrasteeton sohvaperuna.

Mutta tuoppas nuo ominaisuudet esiin niin etten huku muiden joukkoon..

Vierailija
25/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeesti pysty ihastumaan kehenkään, jos en ole nähnyt sitä luonnossa pidemmän aikaa. Aika karmivaa, jos ei voi edes kahville mennä ilman, että on pakko lähteä seksiä harrastamaan. Siis seksi on ihan kivaa noin irtosuhteenakin, mutten kyllä todellakaan jaksaisi mitään nettideittailua, jossa jokaisen deitin kanssa on pakko hypätä sänkyyn.

Muutenkin tykkään enempi etsiä oman seurani live-elämässä niin näkee heti sen toisen olemuksen, kuulee äänen, haistaa, miltä hän tuoksuu, näkee, miten käyttäytyy, jne. Mitään noista ei näe netissä, joten se on minusta vähän paska paikka etsiä deittiä. Minusta kivempi ensin tutustua muuten ja sitten katsoa, kiinnostaisiko. Onnistuu hyvin esim. harrastuksissa, joskus yöelämässäkin lykästää ja tulee oikeasti kiinnostavia tyyppejä kohdalle.

Ap:lle neuvoisin hakeutumaan uusien elämäntapojesi mukaisten harrastusten pariin, sieltä voisi löytyä joku samanhenkinen mies. :)

Vierailija
26/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei sitoomus tulla toisen puolisoksi tai edes tapamaamisen jälkeen harrastaa seksiä. 

voi siisus, ai että ei ole ole pakko harrastaa eded seksiä juttutuokion päätteeksi.

No kiitos tästä.

Seksuaalinen kohtaaminen ei ole useimmille ihmisille mikään "harrastus", vaan kahden ihmisen välinen läheisin mahdollinen yhteys.

Suurin osa ihmisistä ei ole kenen tahansa kanssa panevia kaneja - paitsi jos on päästään vialla.

Seksi on ajankohtaista, kun luottamus ja rakkaus syttynyt. Se on harvinaista, ja aikaa siihen menee paljon enemmän kuin kahvikupillisen verran.

Pysy samoilla linjoilla ap. Surkeinta mitä ihminen voi itselleen tehdä on hylätä itsensä ja periaatteensa.

Vierailija
27/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin on käynyt minullekin. Jatkossa olen kyllä mieluummin yksin kuin alennan kriteereitäni. Jaksan vain ihmetellä, miten itselle ihan itsestään selvät asiat ovat ihan mahdotonta löytää tavallisesta miehestä. Esimerkiksi tolkullinen rahankäyttö, suvaitsevaisuus ja kiinnostus muunkinlaiseen viihteeseen kuin simpsoneihin. 

Hmm. 

Minä. Yksinäisyydestä kärsivä 40 vuotias mies.

Olen fyysikko, käytän 15% brutto kuukausi ansioistani arkeen(asumiseen, vaatteisiin ja ruokaan)

En suvaitse Islamia, en kertakaikkiaan voi tajuta sen barbaarisia tapoja ja eriarvoista ajattelua. Sikäli on ollut hauska huomata, että ei muuallakaan mailmassa islamia suvaita. Ei hindu ystäni, ei katoliset, kiinalaiset, ei japanilaiset. Itse asiassa ei missään muualla kuin Ruotsissa suvaita tuon uskonnon edustajia.

Osa noista ei suvaitse itsekkään heitä. Eräs suht maallistunut afgaani ei voinut sietää iranilaisen esimiehensä uskonnollisuutta. Sanoikin itsensä irti osittain tuosta syystä. Istuin noiden kahden tohtorin välissä.

Juuri sain katsottua kaikki Simpsonit viikonloppuna. Simpsonit käsittelevät miellyttävästi populaarikulttuuria ja politiikkaa. Suuri osa kirjoittajista on matemaatikkoja ja siksi ehkä viiteet erinäisiin totuuksiin tai ilmioihin pistävät silmään. En oikeastaan tmmärrä miten kukaan älykäs voi pitää simpsoneja huonona. Kausina 2-4 silmiin otti ainakin 5 viittausta Allan Poehin. Miksi viittaukset Poehin? Minulla oma arvaukseni, mutta nokeelana varmaan pystytkin vastaamaan moiseen :)

Vierailija
28/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä olen itsekin tätä ihmetellyt. Itse menen treffeille pitämään vain hauskaa ja tutustumaan uuteen ihmiseen. Ei yhdet treffit tarkoita yhtään mitään. Kumpin ovat vapaita poistumaan tilanteesta milloin tahansa, jos siltä tuntuu. Ei tarvitse edes antaa selitystä tai pyytää anteeksi. Ei kumpikaan ole toiselle mitään velkaa. 

Treffien pitäisi hauska ja iloinen kohtaaminen kahden ihmisen välillä.  Treffit ei ole työhaastattelu eikä myöskään sitoomus tulla toisen puolisoksi tai edes tapamaamisen jälkeen harrastaa seksiä. 

Tässä on varmaan ongelma juuri silloin, kun naisella on jo ihan riittävästi ystäviä, kavereita ja siskoja, joiden kanssa käydä kahvilla. Jokainen treffikerta on pois heidän kanssaan vietetystä ajasta. Tilanne on tietysti toinen, jos naisella ei ole sellaisia siskoja, ystäviä tai kavereita, joiden kanssa voisi käydä kahvilla Useimmilla kuitenkin on ja sen vuoksi treffeiltä haetaan potentiaalista seurustelukumppania eikä seuraa kahvilla käymiseen. 

Ei kukaan voi verrata sukulaisten kanssa tapaamista vieraan miehen ja naisen treffeihin, jotka sattuvat olemaan kahvilassa. Sellaista miestä ei ole olemassakaan, joka lähtisi vapaaehtoisesti kahville naisen kanssa, jonka kanssa ei harrastaisi seksiä ainakin epätoivoisessa tilanteessa, vaikka feminismin myötä on paljon miehiä, jotka yrittävät kieltää oman sukupuolisuutensa ja seksuaalisuutensa ja se johtaa vielä suurempaan turhautumiseen, koska mies ei ikinä saa seksiä kieltämällä oman seksuaalisuutensa, vaan lyömällä sen pöytään. 

Naisilla taas on vähän eri juttu, koska monissa kulttuureissa odotus noissa tilanteissa on joka tapauksessa se, että vaikka nainen ei ole suuremmin kiinnostunut miehestä, nainen saa mieheltä kuitenkin validaatiota miehen pistäessä parastaan ja mahdollisesti maksaessa treffit myös siinä toivossa, että heidän välille voisi kehittyä jotakin muutakin. Miehillä ei ole ns.betaseuraajia samalla tavoin kuin naisilla, mutta naisilla on huomion antamiseen kelpaava huomiohaaremi seksimiesten lisäksi. 

Ymmärsit kommenttini väärin. Kun nainen haluaa mennä kahvilaan ja kaipaa sinne juttuseuraa, nainen soittaa siskolleen, ystävälleen tai kaverilleen (tai jopa äidilleen)  ja kysyy, lähtisikö tämä hänen kanssaan kahville. Nainen ei siis hae Tinderistä tai deittipalstoilta itselleen seuraa kahvilassa käymiseen. Kun nainen menee treffeille, menee hän miehen kanssa kahvilaan vain nähdäkseen, olisiko tämä mies potentiaalinen seurustelukumppani. Jos hän haluaa mennä vain kahville, juttelemaan ja pitämään hauskaa, hän valitsee seurakseen ihmisen, jonka jo tuntee ja jonka kanssa tietää olevan hauskaa. Jos taas mies menee treffeille samoista syistä (juttuseuraa kahvilaan ja hauskanpitoa)  kuin nainen tapaa ystäviään, kavereitaan tai siskojaan, mies ja nainen hakevat treffeiltä aivan eri asioita. Tällaisessa tapauksessa nainen kokee, että koko treffit olivan ajanhaaskausta. Naista ei kiinnosta tutustua uusiin ihmisiin saadakseen lisää kavereita ja ystäviä tai edes viettääkseen edes yhden kahvikupillisen verran aikaa tuntemattoman ihmisen seurassa, jos koko tapaamisella ei ole mitään muuta tarkoitusta. Nainen juo sen kahvikupillisensa mieluummin jo tutussa seurassa. 

Vierailija
29/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, ehdottomasti livenä.

Luonnossahan useimmiten näkee heti senkin onko siltä toiselta mitään vastakaikua odotettavissa. Lisäksi onhan se ihminen nyt eri näköinenkin kuin kuvissa. Luonnossa vaikuttaa ryhti, tapa liikkua jne. Ei näitä mistään kuvasta näe niin hyvin.

Myöntäkää: netti on vain helppo itsetunnon suojelemiseen.

Vierailija
30/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isompi juttu on se että miksi sitä kemiaa ei muka sitten ole.

Taitaa vaan olla niin että kaikki odottaa että treffikumppani on täydellinen prinssi. Ei taida pareja enää paljon syntyä tulevaisuudessa.

Tämä tosiaan on isompi juttu. Miksi kahdesta miehestä kemiaa syntyy toisen kanssa ja toisen kanssa ei? Vaikka tämä toinen olisi jopa komeampi kuin se, jonka kanssa kemiaa on? Ja kemiahan on kemiaa vain, jos se on molemmipuolista. Ei siis riitä, että vain nainen tuntee miestä kohtaan jotain vaan miehen täytyy tuntea naista kohtaan samalla tavalla. Ihastumisen pitää siis olla molemminpuolista ja yhtä voimakasta. Ei ole helppo juttu löytää ihmistä, jonka kanssa tämä tapahtuisi.

kyllä se usein menee niin että nainen kokee komean miehen kanssa kemiaa ja mies nussii jo uutta naista seuraavana päivänä.

Vierailija
31/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Tinderin käytön noin vuosi sitten kun siellä oli tosi vaikea tutustua keneenkään. Joku mies haukkui minut kun en heti halunnut tavata. Kukaan ei tuntunut etsivän mitään vakavaa. Vuoden aikana olen tavannut baarissa yhden kiinnostavan miehen jota tapailin pari kuukautta. Meni siis paljon paremmin kuin Tinderissä! Jotenkin helpompaa tutustua oikeassa elämässä... joillekin tinder taas saattaa olla parempi vaihtoehto :)

Välillä tekisi mieli taas kokeilla Tinderiä mutta en viitsi. Olisi myös noloa sanoa tutuille että löysin miehen tinderistä :DD

Vierailija
32/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein vaihteeks niin kuin aina kehotellaan: "otin" ns. alempitasoisen eli ei niin hyvännäköisen miehen, vähemmän koulutetun ja huonommin palkatun (kuin minä).

No mieshän oli ihan intsinä ja tutustuttiin muutamia kuukausia. No voi jestas, mitä löytyi, kun paremmin oppi tuntemaan! En minä sellaista miestä jaksa: tyhmää, tylsää junttia, joka ei edes näytä hyvältä. Ulkonäköön kyllä totuin, vaikka jälkeenpäin ällöttää. Mutta miehen elintavat, harrastukset (niitten puute) ja jutut oli niin ikäviä, että näivetyin itsekin.  tyhmyys on kyllä kuolemaksi, monin tavoin.

Lika barn leker bäst ja yksin on parempi kuin huonossa seurassa jne. Kyllä on ollut hyvä olla yksin edellisen kokemuksen jälkeen.

Onpas kummaa, luulisi löytyvän. Tai no, riippuu mitä tarkoittaa suvaitsevaisuudella, Rasmuslaista et järkevästä henkilöstä saa, ja suuri osa nykypäivän "suvaitsevaisuudesta" on vain tarkkasti rajattujen, ns hyväksyttyjen ryhmien suvaitsemista. Ei suinkaan yleistä suvaitsevaisuutta. Englanniksi käytetään termiä virtue signaling.

Vierailija
33/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyehköstä tekstistäsi sai sen verran selville että taitaa olla taas liian korkeat tasot AP:llä. Ihan hyvä vaan kun poistat tinderit niin saattaa ajan kanssa muuttua käsitys omasta tasosta vähän realistisemmaksi.

Pitää paikkansa, olen vuoden sisällä tehnyt radikaalia muutoksia elämässä. Eniten on muuttunut ajatusmaailma, olen ryhtynyt vegaaniksi ja lopettanut alkoholin ja tupakan käytön. Tottakai on kriteerit korkeammalla! Jos ennen kelpas kuka vaan niin ei enää. Nykyään viikonloput menee meditoidessa, ennen baarissa. Kannattaa kokeilla :)ap

Tähän täytyy kommentoida, että tosi moni mies suoraan valehtelee päihteiden käytöstään. "En tupakoi, alkoholia joskus, esim saunakalja." tämä olisi minulle ok vaikken itse käytä ollenkaan, totuus usein vaan on että joka viikonloppu perseet baarissa ja "no joskus kännissä ja krapulassa sekä töissä poltan." eli tupakoi joka päivä..

Vierailija
34/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin Tinderin käytön noin vuosi sitten kun siellä oli tosi vaikea tutustua keneenkään. Joku mies haukkui minut kun en heti halunnut tavata. Kukaan ei tuntunut etsivän mitään vakavaa. Vuoden aikana olen tavannut baarissa yhden kiinnostavan miehen jota tapailin pari kuukautta. Meni siis paljon paremmin kuin Tinderissä! Jotenkin helpompaa tutustua oikeassa elämässä... joillekin tinder taas saattaa olla parempi vaihtoehto :)

Välillä tekisi mieli taas kokeilla Tinderiä mutta en viitsi. Olisi myös noloa sanoa tutuille että löysin miehen tinderistä :DD

Ei tinderissä tutustuta, imo. Siellä tarkistetaan pintapuoleisesti muutama asia, jotta selviää kannattaako tutustua. Mielestäni ei kannata rakentaa liian vahvoja käsityksiä toisesta pelkkien viestien/kuvien perusteella. Varsinainen tutustuminen tehdään naamatusten, esimerkiksi kahvilla. Olen yrittänyt saada naisia tulemaan lounaalle, mutta huonolla menestyksellä. Tuntuu että kaikki suosivat kahvia illalla tai viikonloppuna. Minulla on aika joustavat työajat, joten voin tulla naisen luo lounaaksi, kunhan on töissä keskustan lähellä.

Vierailija
35/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tinderissä tutustuta, imo. Siellä tarkistetaan pintapuoleisesti muutama asia, jotta selviää kannattaako tutustua. Mielestäni ei kannata rakentaa liian vahvoja käsityksiä toisesta pelkkien viestien/kuvien perusteella. Varsinainen tutustuminen tehdään naamatusten, esimerkiksi kahvilla. Olen yrittänyt saada naisia tulemaan lounaalle, mutta huonolla menestyksellä. Tuntuu että kaikki suosivat kahvia illalla tai viikonloppuna. Minulla on aika joustavat työajat, joten voin tulla naisen luo lounaaksi, kunhan on töissä keskustan lähellä.

No eivät varmaan halua tuntematonta miestä kotiinsa heti :D valoja päälle..

Vierailija
36/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso osa ensimmäisistä treffeistä menee piloille sen vuoksi, että niitä käsitellään työhaastatteluina ja mietitään kuumeisesti voisiko tuo olla loppuelämän kumppani. Hauskanpito unohtuu samalla.

Vierailija
37/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotiin? Puhun tietenkin lounasravintolasta, naisen työpaikan lähellä...Että valoja päälle tosiaan, juu.

Vierailija
38/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyehköstä tekstistäsi sai sen verran selville että taitaa olla taas liian korkeat tasot AP:llä. Ihan hyvä vaan kun poistat tinderit niin saattaa ajan kanssa muuttua käsitys omasta tasosta vähän realistisemmaksi.

Pitää paikkansa, olen vuoden sisällä tehnyt radikaalia muutoksia elämässä. Eniten on muuttunut ajatusmaailma, olen ryhtynyt vegaaniksi ja lopettanut alkoholin ja tupakan käytön. Tottakai on kriteerit korkeammalla! Jos ennen kelpas kuka vaan niin ei enää. Nykyään viikonloput menee meditoidessa, ennen baarissa. Kannattaa kokeilla :)ap

Siis luuletko sä, että susta tuli jotenkin parempi ihminen, kun muutit ruokavaliotasi, etkä käytä päihteitä? Ja hyvänen aika, vieläpä meditoit viikonloppuisin! Kyllä sädekehä kiiltää ja miesten pitäisi langeta polvilleen.

En myöskään itse polta tai juo ja olen ollut yli 10 vuotta kasvissyöjä, mutta ei mulla mitään tuollaisia luuloja itsestäni ole.

Tuli:) ap

Vierailija
39/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotiin? Puhun tietenkin lounasravintolasta, naisen työpaikan lähellä...Että valoja päälle tosiaan, juu.

No eivät myöskään halua varmaankaan kertoa missä ovat töissä, siksi haluavat nähdä illalla jossain kahvilla.

Vierailija
40/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät myöskään halua varmaankaan kertoa missä ovat töissä, siksi haluavat nähdä illalla jossain kahvilla.

Jaa. Niin se voi olla. Omasta mielestäni alue / ravintola ei voi olla riskitekijä, mutta joku muu voi tietty olla eri mieltä.