Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa ymmärtämään naisystävän aivoituksia

Vierailija
30.10.2017 |

Lauantaina illalla naisystäväni lähti läheiseen baariin ystävänsä kanssa juomaan yhdet. Lähtiessä hän kertoi tapaavansa ensimmäistä kertaa miehen, jolle on jonkin aikaa jutellut netissä. Naisystäväni on hyvin aktiivinen somettaja, joten en ajatellut tästä sen kummempaa.

Parin tunnin päästä hän laittaa viestiä voisiko pari miestä tulla meille jatkoille. Ajattelin että mikäs siinä, kun asutaan ihan baarin lähellä. Porukka saapui meille ja vetäydyin omiin oloihini koska en ollut itse juomassa. Muutenkin vierastan ajatusta että kotonani pyörii tuntemattomia.

Kävin nukkumaan suhteellisen aikaisin. Jossain vaiheessa naisystäväni herättää minut ja kysyy voisiko miehet jäädä meille yöksi. Ajattelin että ok, koska saattavat asua kaukana ja kello on paljon.

Aamulla huomaan herääväni viimeisenä. Halusin oikeastaan nukkua pitkään, jotta kyseiset herrat olisivat lähteneet eteenpäin. Yllätyin kun selvisi että he olivat vielä meillä eikä heillä näyttänyt olevan kiire lähteä.

Pyysin naisystäväni sivuun ja sanoin hänelle että miehet voisivat poistua. Hän meni vähän oudoksi ja pyysi sitten miehiä lähtemään. Miesten lähdettyä naisystäväni kertoi minulle kuinka hän haluaa tutustua uusiin ihmisiin ja saada lisää kavereita. Ihmettelin tätä koska tiedän ettei hänellä ole kavereista puutetta. Hän sanoo ohimennen että toinen miehistä on ihastunut häneen, mutta se ei todellakaan ole molemminpuolista.

Parin tunnin päästä hän kysyy voisivatko miehet tulla taas meille. Tässä vaiheessa selviää, että he lähtivät aiemmin vain läheiseen baariin viettämään aikaa. Ajattelin että mitähän ihmettä mutta suostuin, kun naisystäväni puhui aiemmin siitä miten haluaa uusia kavereita.

Miehet tulivat pian taas meille ison alkoholimäärän kera. Vetäydyin taas vähän omiin oloihini, en jaksa kännisiä ihmisiä ellen itse juo. Jossain vaiheessa naisystäväni ilmoittaa minulle, että miehet jäävät taas yöksi. Kysyin että eikö heillä ole töitä tai muuta maanantaina, ja sain vastaukseksi epämääräisesti että toisella on tiistaina töitä.

Noh menin nukkumaan, ja tänään aamulla töihin lähtiessäni huomasin että siellä miehet kuorsasivat meidän sohvalla.

En ymmärrä tätä kuviota, auttakaa? Ensinnäkin, ketkä jäävät tuosta noin vaan jonkun tuntemattoman kämpille pariksi yöksi ottamaan alkoholia? Ja miksi ihmeessä naisystäväni oikein haluaa että he ovat meillä? Ideoita?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tykkää, kun toinen miehistä on ihastunut häneen, se hivelee. Varmaankin antaa piparia pian, jollei ole jo antanut.

Mietin tätä vaihtoehtoa myös. Varmasti imartelevaa, jos joku on hänestä selvästi kiinnostunut. Teki ainakin sanojensa mukaan selväksi miehelle että hänellä on jo mies eikä muuta halua. Minäkin sen ilmaisin vielä erikseen tälle.

Tänään töiden jälkeen kyllä selvitän varta vasten mitä kautta tiesi nämä tyypit ja miksi he eivät voineet mennä sunnuntaina muualle.

-ap

Vierailija
22/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi miestä siellå sorvaa kilpaa naistasi kun sinä olet töissä. Miltäs nyt tuntuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paskapuhetta tuo "ystävien haluaminen", ystävystyminen ei tapahdu yllättäen baarissa kännissä vastakkaiseen sukupuoleen - silloin on kyse ihan muusta kuin ystävistä. On molemminpuolinen ihastus. Kohta huomaat olevasi sinkku. 

Vierailija
24/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin röyhkeää ja odottamatonta olisi kutsua joku mies josta on kiinnostunut noin vaan nykyisen miehen kotiin. En jaksa uskoa että olisi siitä kiinni, varsinkin kun tunnen naisystäväni aika hyvin.

Hän on kyllä erittäin kiltti ja naiivi ihminen. Jos nämä tyypit ovat kertoneet hänelle jonkun sepityksen kuinka kotiin ei ole voinut mennä tjsp. Sen voisin uskoa, mutta miksi olisi minulle jostain uusien kavereiden tarpeesta? Outoa.

-ap

Vierailija
25/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teitä nyt asuu siellä kaksi tomppelia. Olette oikein sopivat toisillenne.

Vierailija
26/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuota osaisi sulle ap selittää. Vai luuletko, että me ymmärrämme tuollaista vain siksi, että olemme naisia? No juu EI.

Vaikuttaa siltä, että naisesi on tuurijuoppo ja/tai vieraan miehen ihailua ja flirttiä kipeästi vailla. Niin tai näin ei kuulosta hyvältä ollenkaan.

Minä puhaltaisin pelin poikki. Mun kodissa ei pidetä mitään juopporinkiä.

Vierailija
27/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään, jonka kotona olisi tuollaista. Heitä juoppoporukka pois kotoasi ja naisystävästä ottaisin myös eron samantien.

N44

Vierailija
28/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijasi ja pari miestä asunnolla eilisen dokaamisen jälkeen. Onneksi ketään ei paneta krapulassa. ;D

Vierailija
29/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat varmaan alkoholisteja. Sinä olet ovimatto. Ja nainen on lapsellinen sekä huomionkipeä ääliö. Tuo on ihan tyypillistä tietynlaisilta naisilta. Onko hänellä yhtään naisia kavereina? Pistä loppu tuolle.

Vierailija
30/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan oltu reilu vuosi yhdessä, eikä naisystäväni ole todellakaan mikään alkkis. Noista sen "uusista ystävistä" en kyllä osaa sanoa.

Okei oletetaan nuo tyypit on työttömiä alkoholisteja. Se on selvä, mutta miksi helvetissä naisystävä oikein haluaa että he hengaavat meillä?

Sanomattakin selvää että lähtevät vauhdilla jos ovat vielä meillä kun palaan kotiin.

-ap

Naisystäväsi ei vielä ole täysin alkoholisoitunut. Mutta ikävä kertoa totuus, että taitaa olla kovaa vauhtia muuttumassa sellaiseksi. Ilmeisesti ne omat kaverit eivät juo yhtä paljon/usein kuin naisystäväsi haluaisi. Ja nyt etsii netistä uusia kavereita ketkä tykkää vähän koko ajan ryypiskellä

Tämä kuulostaa jollain tapaa mahdolliselta. Mutta tosiaan, naisystäväni ei todellakaan juo edes joka kuukausi. Onko yhtäkkiä viinanhimo niin kova, että pitää netistä löytää ryyppyseuraa? Mielestäni hänellä on myös sellaisia kavereita jo ennestään.

-ap

Ei juo edes joka kuukausi... Sekö on määritelmä ihmisestä, jolla ei ole alkoholiongelmaa? Voihan olla alkoholisti, jos ratkeaa vaikka vain kerran vuodessakin.

Ja se, että hänellä on jo ennestään juoppokavereita todistaa yhä lisää alkoholiongelmasta.

Ota nyt ne vaaleanpunaiset lasit pois silmiltäsi!

Vierailija
31/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi käydä ruokatunnilla kotona keskeyttämässä kimppakivat.

Vierailija
32/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten odysseus ja tap ne kaikki jousellasi

Vierailija
33/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mun mies kertois, että on netissä jutellut jonkun naisen kanssa ja menee nyt baariin sitä tapaamaan, niin jo siinä vaiheessa alkaisin ihmetellä.

Ja sitten jos se tuo sen naisen meidän yhteiseen kotiin ja pyytää sitä jäämään yöksi, niin JOO EI. Mitä v*ttua? 

Ja tasan tarkkaan en antais kenenkään puolituntemattoman naisen ryypiskellä mun kämpillä mun miehen kanssa kahta päivää, varsinkin jos se nainen olis ihastunut mun mieheen. 

Ymmärrän ap:ta tavallaan, kun eihän sitä nykyisin saa missään tilanteessa osoittaa olevansa mustasukkainen, kaikkea pitää suvaita sinisilmäisesti ettei ole ahdasmielinen ja jollekin tuntemattomalle miehelle nyt vaan pitää tarjoa yöpaikka kahdeksi yöksi jos se ei jostain syystä voi kotiin mennä, kun pitäähän sitä senkin kannalta ajatella. 

Mutta siis, jos oma intuitio sanoo että nyt joku mättää niin sillon mättää, miehet pihalle ja justiinsa ja naisen kans tiukkasanainen keskustelu siitä mitä se oikein meinaa. 

Vierailija
34/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista idiotismia nykypäivänä naiselta roudata kotiinsa pari tuntematonta äijää baarista. Tuplaidiotismia on kun oma mies jättää naisensa asuntoon näiden hemmojen kanssa. Raiskausuutisvaara odottaa kotona.

Vierailija
35/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat varmaan alkoholisteja. Sinä olet ovimatto. Ja nainen on lapsellinen sekä huomionkipeä ääliö. Tuo on ihan tyypillistä tietynlaisilta naisilta. Onko hänellä yhtään naisia kavereina? Pistä loppu tuolle.

Hänellä on hyvin paljonkin naisia kavereina. Oikeastaan kysyikin että haittaako minua se, että nämä hänen "kaverinsa" ovat miehiä. En ole erityisen mustasukkaista tyyppiä eikä minulla ole mitään syytä epäillä mitään.

Olin varmaan liian rento, mutta tämähän olisi ihan ok jos nuo olisivat jotain naisystävän vanhoja kavereita. Tai silti vähän omituista, mutta eivät olisi ihan tuntemattomia kuten tässä tapauksessa.

Joo, nuo kaverit lentää kaaressa jos eivät ole jo lähteneet.

-ap

Vierailija
36/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mun mies kertois, että on netissä jutellut jonkun naisen kanssa ja menee nyt baariin sitä tapaamaan, niin jo siinä vaiheessa alkaisin ihmetellä.

Ja sitten jos se tuo sen naisen meidän yhteiseen kotiin ja pyytää sitä jäämään yöksi, niin JOO EI. Mitä v*ttua? 

Ja tasan tarkkaan en antais kenenkään puolituntemattoman naisen ryypiskellä mun kämpillä mun miehen kanssa kahta päivää, varsinkin jos se nainen olis ihastunut mun mieheen. 

Ymmärrän ap:ta tavallaan, kun eihän sitä nykyisin saa missään tilanteessa osoittaa olevansa mustasukkainen, kaikkea pitää suvaita sinisilmäisesti ettei ole ahdasmielinen ja jollekin tuntemattomalle miehelle nyt vaan pitää tarjoa yöpaikka kahdeksi yöksi jos se ei jostain syystä voi kotiin mennä, kun pitäähän sitä senkin kannalta ajatella. 

Mutta siis, jos oma intuitio sanoo että nyt joku mättää niin sillon mättää, miehet pihalle ja justiinsa ja naisen kans tiukkasanainen keskustelu siitä mitä se oikein meinaa. 

Uskalla edes kuvitella naiseni ilmettä, jos edes vakavalla naamalla ehdottaisin moista. 

Vierailija
37/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sietäisi moista käytostä naiseltani.

Hän puolestaan toivoisi, että tekisin noin. Fetismi, hän haluaa katsoa kun panen jotakin muuta.

Vierailija
38/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mihin aikaan saamme päivitystä?

Vierailija
39/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostat typerykselle ja tyttöystäväsi huomionkipeälle prinsessalle.

Kannattaa keskustella vakavasti, ehkä ihastuminen ei olekaan yksipuolista, vaikka nainen niin väittää.

Vierailija
40/40 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempaus on siis epätyypillistä toimintaa naisystävältäsi, ei ole koskaan aiemmin tehnyt mitään tuollaiseen viittaavaa? Erikoista.

Minä olisin lujempi kuin sinä olet ollut. Toista yötä en enää olisi suostunut humalaisia tuntemattomia majoittamaan.

Vakava keskustelu on paikallaan. Minä sanoisin, ettei tuollainen käy enää koskaan. Sinun ei tietenkään tarvitse olla yhtä jyrkkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi