Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt lähti Tinderit yms poistoon!

Vierailija
30.10.2017 |

Ei jaksa enää. 90%miehistä hakee seksiä ja sitten ne ketkä ei hae, niin kohdatessa ei vaan ole sitä tarvittavaa kemiaa. Tein päätöksen, että en enää hae mitään - jos on tarkoitettu niin kyllä se tulee kohdalle. Sillä aikaa nautin elämän pienistä asioista :)

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vaan piilottanu profiilini, katon jos jaksan taas jossain vaiheessa laittaa julkiseksi. Suurimmalla osalla äijistä ei lue profiilissaan yhtään mitään ja kuvia on ne kaks joista toinen on tyypin koirasta. Ei kiinnosta.

Vierailija
2/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa yllätys. Ne 10% miehistä (siis 10, ei 90%) jotka on niin pirun komeita, että 90% naisista haluaa ne, saavat naisia ihan mistä vain. Ei niiden tarvi käyttää tinderiä muuhun kuin panojen hakuun.

Sitte se, ettei ole kemiaa (lue:ulkonäköä tarpeeksi). Sen asian kanssa sun pitää oppia elämään. Ota rumempi mies ja tutustu hänen sisimpään paremmin, niin se kemiakin saattaa muodostua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyehköstä tekstistäsi sai sen verran selville että taitaa olla taas liian korkeat tasot AP:llä. Ihan hyvä vaan kun poistat tinderit niin saattaa ajan kanssa muuttua käsitys omasta tasosta vähän realistisemmaksi.

Vierailija
4/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyehköstä tekstistäsi sai sen verran selville että taitaa olla taas liian korkeat tasot AP:llä. Ihan hyvä vaan kun poistat tinderit niin saattaa ajan kanssa muuttua käsitys omasta tasosta vähän realistisemmaksi.

Pitää paikkansa, olen vuoden sisällä tehnyt radikaalia muutoksia elämässä. Eniten on muuttunut ajatusmaailma, olen ryhtynyt vegaaniksi ja lopettanut alkoholin ja tupakan käytön. Tottakai on kriteerit korkeammalla! Jos ennen kelpas kuka vaan niin ei enää. Nykyään viikonloput menee meditoidessa, ennen baarissa. Kannattaa kokeilla :)ap

Vierailija
5/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meidän potäisi olla kiinnostuneita mitä teet netissä tai olet tekemättä?

T: miehet

Vierailija
6/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset siellä poseeraa mukuloitensa kanssa ja sama meno jatkuu live elämässä. Mihin te miestä tarvitte kun onhan teillä ne mukulat.

Vierailija
7/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vaihteeks niin kuin aina kehotellaan: "otin" ns. alempitasoisen eli ei niin hyvännäköisen miehen, vähemmän koulutetun ja huonommin palkatun (kuin minä).

No mieshän oli ihan intsinä ja tutustuttiin muutamia kuukausia. No voi jestas, mitä löytyi, kun paremmin oppi tuntemaan! En minä sellaista miestä jaksa: tyhmää, tylsää junttia, joka ei edes näytä hyvältä. Ulkonäköön kyllä totuin, vaikka jälkeenpäin ällöttää. Mutta miehen elintavat, harrastukset (niitten puute) ja jutut oli niin ikäviä, että näivetyin itsekin.  tyhmyys on kyllä kuolemaksi, monin tavoin.

Lika barn leker bäst ja yksin on parempi kuin huonossa seurassa jne. Kyllä on ollut hyvä olla yksin edellisen kokemuksen jälkeen.

Vierailija
8/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi deittipalveluihin täytyy suhtautua noin valtavan vakavasti? Miksi jotkut eivät kykene mukavien jutteluun mukavien ihmisten kanssa, kevyeen kahvilla käymiseen ja nauti uusiin ihmisiin tutustumisesta? Jos hyvä tuuri käy, niin jonkun saattaa haluta nähdä toistekin.

Vierailija
9/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käypäs jonkun kanssa kahvilla, niin mies suuttuu, kun nainen ei lähde hänen luokseen "jatkoille" tmv...

Toinen haluaa soitella parin tunnin puheluita pari kertaa päivässä, kolmas soittelee kännipäissään yöllä jne.

t. 7

Vierailija
10/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi deittipalveluihin täytyy suhtautua noin valtavan vakavasti? Miksi jotkut eivät kykene mukavien jutteluun mukavien ihmisten kanssa, kevyeen kahvilla käymiseen ja nauti uusiin ihmisiin tutustumisesta? Jos hyvä tuuri käy, niin jonkun saattaa haluta nähdä toistekin.

Tässä maassa ihmiset ei ole vieläkään tottuneet siihen että ihmisiä asuu alle kilometrin päässä ja niiden kanssa olisi hyvä osata jutella ilman että on pakko mennä heti ensimmäisen "hei":n jälkeen naimisiin. Sellainen rento tapailukulttuuri puuttuu ihan tyystin.

Vierailija
11/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein vaihteeks niin kuin aina kehotellaan: "otin" ns. alempitasoisen eli ei niin hyvännäköisen miehen, vähemmän koulutetun ja huonommin palkatun (kuin minä).

No mieshän oli ihan intsinä ja tutustuttiin muutamia kuukausia. No voi jestas, mitä löytyi, kun paremmin oppi tuntemaan! En minä sellaista miestä jaksa: tyhmää, tylsää junttia, joka ei edes näytä hyvältä. Ulkonäköön kyllä totuin, vaikka jälkeenpäin ällöttää. Mutta miehen elintavat, harrastukset (niitten puute) ja jutut oli niin ikäviä, että näivetyin itsekin.  tyhmyys on kyllä kuolemaksi, monin tavoin.

Lika barn leker bäst ja yksin on parempi kuin huonossa seurassa jne. Kyllä on ollut hyvä olla yksin edellisen kokemuksen jälkeen.

Juuri näin on käynyt minullekin. Jatkossa olen kyllä mieluummin yksin kuin alennan kriteereitäni. Jaksan vain ihmetellä, miten itselle ihan itsestään selvät asiat ovat ihan mahdotonta löytää tavallisesta miehestä. Esimerkiksi tolkullinen rahankäyttö, suvaitsevaisuus ja kiinnostus muunkinlaiseen viihteeseen kuin simpsoneihin. 

Vierailija
12/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä olen itsekin tätä ihmetellyt. Itse menen treffeille pitämään vain hauskaa ja tutustumaan uuteen ihmiseen. Ei yhdet treffit tarkoita yhtään mitään. Kumpin ovat vapaita poistumaan tilanteesta milloin tahansa, jos siltä tuntuu. Ei tarvitse edes antaa selitystä tai pyytää anteeksi. Ei kumpikaan ole toiselle mitään velkaa. 

Treffien pitäisi hauska ja iloinen kohtaaminen kahden ihmisen välillä.  Treffit ei ole työhaastattelu eikä myöskään sitoomus tulla toisen puolisoksi tai edes tapamaamisen jälkeen harrastaa seksiä. 

Vierailija
13/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai näin ole kukaan kehottanut. Kehotus kuuluu niin, että ota ruma mies, joka on fiksu, elää järkevästi, harrastaa jotain ja omaa intohimoja. Kuulostaa ihan siltä, että halusit perustella itsellesi miten rumaa miestä ei kannata ottaa ottamalla muutenkin huonon miehen

Vierailija
14/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa, olen vuoden sisällä tehnyt radikaalia muutoksia elämässä. Eniten on muuttunut ajatusmaailma, olen ryhtynyt vegaaniksi ja lopettanut alkoholin ja tupakan käytön. Tottakai on kriteerit korkeammalla! Jos ennen kelpas kuka vaan niin ei enää. Nykyään viikonloput menee meditoidessa, ennen baarissa. Kannattaa kokeilla :)ap

Siis luuletko sä, että susta tuli jotenkin parempi ihminen, kun muutit ruokavaliotasi, etkä käytä päihteitä? Ja hyvänen aika, vieläpä meditoit viikonloppuisin! Kyllä sädekehä kiiltää ja miesten pitäisi langeta polvilleen.

En myöskään itse polta tai juo ja olen ollut yli 10 vuotta kasvissyöjä, mutta ei mulla mitään tuollaisia luuloja itsestäni ole.

Vierailija
15/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa yllätys. Ne 10% miehistä (siis 10, ei 90%) jotka on niin pirun komeita, että 90% naisista haluaa ne, saavat naisia ihan mistä vain. Ei niiden tarvi käyttää tinderiä muuhun kuin panojen hakuun.

Sitte se, ettei ole kemiaa (lue:ulkonäköä tarpeeksi). Sen asian kanssa sun pitää oppia elämään. Ota rumempi mies ja tutustu hänen sisimpään paremmin, niin se kemiakin saattaa muodostua.

Tässä on järjen ääntä. Sinkkuudestaan ei voi syyttää kuin itseään. Tony Halme osui oikeaan todetessaan:

"Jos miestä ei kotityöt huvita eikä se saa muijaansa siivoamaan, niin silloin sillä on vääränlainen muija. Jos taas nainen ei saa ukkoaan imuroimaan ja puhumaan joka päivä kolme tuntia parisuhteen filosofiasta, niin vaihtakoon miestä. Uusi löytyy varmasti vaikka ympäristöministeriöstä, tohvelitehtaasta tai kehitysmaakaupasta."

Vierailija
16/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt ei ole nykyaikaa ollenkaan. Millaista on kevyt kahvilla käyminen ja mitä se ihmiselle antaa? Minulle ei ainakaan mitään, kyllä lähes kaikki hakee syvempää ihmissuhdetta ja paremman puutteessa siihen käy nettikin. Itsestä riippuu, miten osaa tuoda omaaminäänsä esille. Kyllä kivoja miehiäkin on olemassa.

Vierailija
17/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi juttu on se että miksi sitä kemiaa ei muka sitten ole.

Taitaa vaan olla niin että kaikki odottaa että treffikumppani on täydellinen prinssi. Ei taida pareja enää paljon syntyä tulevaisuudessa.

Vierailija
18/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä olen itsekin tätä ihmetellyt. Itse menen treffeille pitämään vain hauskaa ja tutustumaan uuteen ihmiseen. Ei yhdet treffit tarkoita yhtään mitään. Kumpin ovat vapaita poistumaan tilanteesta milloin tahansa, jos siltä tuntuu. Ei tarvitse edes antaa selitystä tai pyytää anteeksi. Ei kumpikaan ole toiselle mitään velkaa. 

Treffien pitäisi hauska ja iloinen kohtaaminen kahden ihmisen välillä.  Treffit ei ole työhaastattelu eikä myöskään sitoomus tulla toisen puolisoksi tai edes tapamaamisen jälkeen harrastaa seksiä. 

Tässä on varmaan ongelma juuri silloin, kun naisella on jo ihan riittävästi ystäviä, kavereita ja siskoja, joiden kanssa käydä kahvilla. Jokainen treffikerta on pois heidän kanssaan vietetystä ajasta. Tilanne on tietysti toinen, jos naisella ei ole sellaisia siskoja, ystäviä tai kavereita, joiden kanssa voisi käydä kahvilla Useimmilla kuitenkin on ja sen vuoksi treffeiltä haetaan potentiaalista seurustelukumppania eikä seuraa kahvilla käymiseen. 

Vierailija
19/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isompi juttu on se että miksi sitä kemiaa ei muka sitten ole.

Taitaa vaan olla niin että kaikki odottaa että treffikumppani on täydellinen prinssi. Ei taida pareja enää paljon syntyä tulevaisuudessa.

Tämä tosiaan on isompi juttu. Miksi kahdesta miehestä kemiaa syntyy toisen kanssa ja toisen kanssa ei? Vaikka tämä toinen olisi jopa komeampi kuin se, jonka kanssa kemiaa on? Ja kemiahan on kemiaa vain, jos se on molemmipuolista. Ei siis riitä, että vain nainen tuntee miestä kohtaan jotain vaan miehen täytyy tuntea naista kohtaan samalla tavalla. Ihastumisen pitää siis olla molemminpuolista ja yhtä voimakasta. Ei ole helppo juttu löytää ihmistä, jonka kanssa tämä tapahtuisi.

Vierailija
20/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vaan piilottanu profiilini, katon jos jaksan taas jossain vaiheessa laittaa julkiseksi. Suurimmalla osalla äijistä ei lue profiilissaan yhtään mitään ja kuvia on ne kaks joista toinen on tyypin koirasta. Ei kiinnosta.

Mua ainakin kiinnostas, jos ois söpö koira. :)