Auttakaa ymmärtämään naisystävän aivoituksia
Lauantaina illalla naisystäväni lähti läheiseen baariin ystävänsä kanssa juomaan yhdet. Lähtiessä hän kertoi tapaavansa ensimmäistä kertaa miehen, jolle on jonkin aikaa jutellut netissä. Naisystäväni on hyvin aktiivinen somettaja, joten en ajatellut tästä sen kummempaa.
Parin tunnin päästä hän laittaa viestiä voisiko pari miestä tulla meille jatkoille. Ajattelin että mikäs siinä, kun asutaan ihan baarin lähellä. Porukka saapui meille ja vetäydyin omiin oloihini koska en ollut itse juomassa. Muutenkin vierastan ajatusta että kotonani pyörii tuntemattomia.
Kävin nukkumaan suhteellisen aikaisin. Jossain vaiheessa naisystäväni herättää minut ja kysyy voisiko miehet jäädä meille yöksi. Ajattelin että ok, koska saattavat asua kaukana ja kello on paljon.
Aamulla huomaan herääväni viimeisenä. Halusin oikeastaan nukkua pitkään, jotta kyseiset herrat olisivat lähteneet eteenpäin. Yllätyin kun selvisi että he olivat vielä meillä eikä heillä näyttänyt olevan kiire lähteä.
Pyysin naisystäväni sivuun ja sanoin hänelle että miehet voisivat poistua. Hän meni vähän oudoksi ja pyysi sitten miehiä lähtemään. Miesten lähdettyä naisystäväni kertoi minulle kuinka hän haluaa tutustua uusiin ihmisiin ja saada lisää kavereita. Ihmettelin tätä koska tiedän ettei hänellä ole kavereista puutetta. Hän sanoo ohimennen että toinen miehistä on ihastunut häneen, mutta se ei todellakaan ole molemminpuolista.
Parin tunnin päästä hän kysyy voisivatko miehet tulla taas meille. Tässä vaiheessa selviää, että he lähtivät aiemmin vain läheiseen baariin viettämään aikaa. Ajattelin että mitähän ihmettä mutta suostuin, kun naisystäväni puhui aiemmin siitä miten haluaa uusia kavereita.
Miehet tulivat pian taas meille ison alkoholimäärän kera. Vetäydyin taas vähän omiin oloihini, en jaksa kännisiä ihmisiä ellen itse juo. Jossain vaiheessa naisystäväni ilmoittaa minulle, että miehet jäävät taas yöksi. Kysyin että eikö heillä ole töitä tai muuta maanantaina, ja sain vastaukseksi epämääräisesti että toisella on tiistaina töitä.
Noh menin nukkumaan, ja tänään aamulla töihin lähtiessäni huomasin että siellä miehet kuorsasivat meidän sohvalla.
En ymmärrä tätä kuviota, auttakaa? Ensinnäkin, ketkä jäävät tuosta noin vaan jonkun tuntemattoman kämpille pariksi yöksi ottamaan alkoholia? Ja miksi ihmeessä naisystäväni oikein haluaa että he ovat meillä? Ideoita?
Kommentit (40)
Naisystäväsi on alkkis. Jätä se sika.
Juoppoja, heitä nyt hyvä mies pihalle ja naisesi samoin. Käsittämätöntä käytöstä. Taidat olla tossukka jota käytetään hyväksi.
Kuka keksii tällaisen jutun päästä? Ihan aitoa elämää, jonka vuoksi olenkin ymmälläni.
-ap
Jeesus... Hei, oletko mies vai marjanpoimija? Heitä nyt ne jätkät vittuun sieltä asunnostasi.
Eihän tuossa mitään ymmärtämistä ole. Hankalampi on sinua ymmärtää, minkä tähden annat tuoda juoppoja kotiinne toistuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Jeesus... Hei, oletko mies vai marjanpoimija? Heitä nyt ne jätkät vittuun sieltä asunnostasi.
Mikä vika marjanpoimijoissa?
En kyllä kans näe mitään ymmärtämistä tuossa tilanteessa. Joko annat heidän kävellä ylitsesi, tai sitten pistät stopin moiselle menolle heti alkuunsa. Jos ero tulee sen takia, niin onnittele itseäsi, ettet ehtinyt naimisiin asti.
Ihmisen, jolla ei ole kokemusta alkoholismista, on vaikea ymmärtääkään.
Mun neuvo on, että ei pidä edes yrittää alkaa sitä ymmärtämistä, koska siinä antaa vaan lisää liekaa ja lopulta on itse täysi kynnysmatto, jolla ei ole mitään itsekunnioitusta jäljellä.
Mene keskustelemaan vaikka Päihdelinkin Kotikanavalle, tai lueskele ainakin niitä tarinoita.
Ollaan oltu reilu vuosi yhdessä, eikä naisystäväni ole todellakaan mikään alkkis. Noista sen "uusista ystävistä" en kyllä osaa sanoa.
Okei oletetaan nuo tyypit on työttömiä alkoholisteja. Se on selvä, mutta miksi helvetissä naisystävä oikein haluaa että he hengaavat meillä?
Sanomattakin selvää että lähtevät vauhdilla jos ovat vielä meillä kun palaan kotiin.
-ap
Mitään tällaista ei ole käynyt koskaan aikaisemmin. Siksi olen ymmälläni. Itse en edes uskaltaisi tuoda tuntemattonia kotiin.
-ap
Juoppo on löytänyt kaksi kaltaistaan. Sinä olet ylimääräinen, joten joko lähdet itse tai potkaiset kolmikon pihalle. End of story.
Olet kyllä vietävissä 6/0.
Minä en sallisi mieheni tuovan ketään muita naisia vieläpå yhteiseen kotiimme. En minäkään tutustu kännissä muihin miehiin ja raahaa niitä kotiini. Nainenhan pitää sinua ihan naurunalaisena, kuten nuo sen hoidotkin. :D
Nainen tykkää, kun toinen miehistä on ihastunut häneen, se hivelee. Varmaankin antaa piparia pian, jollei ole jo antanut.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu reilu vuosi yhdessä, eikä naisystäväni ole todellakaan mikään alkkis. Noista sen "uusista ystävistä" en kyllä osaa sanoa.
Okei oletetaan nuo tyypit on työttömiä alkoholisteja. Se on selvä, mutta miksi helvetissä naisystävä oikein haluaa että he hengaavat meillä?
Sanomattakin selvää että lähtevät vauhdilla jos ovat vielä meillä kun palaan kotiin.
-ap
Naisystäväsi ei vielä ole täysin alkoholisoitunut. Mutta ikävä kertoa totuus, että taitaa olla kovaa vauhtia muuttumassa sellaiseksi. Ilmeisesti ne omat kaverit eivät juo yhtä paljon/usein kuin naisystäväsi haluaisi. Ja nyt etsii netistä uusia kavereita ketkä tykkää vähän koko ajan ryypiskellä
Yritän järkeillä miten itse menettelisin näiden miesten tilanteessa:
Ollaan kaverin kanssa viihteellä lauantaina. Mennään tapaamaan paria naista baariin. Naiset on ihan kivoja, ja toinen niistä kutsuu meidät luokseen. Mikäs siinä kun on omia juomiakin, ja ehkä toista meistä onnistaa.
Jäädään sinne yöksi, koska kello on paljon ja taksi maksaa. Tähän asti suhteellisen normaalia käytöstä joiltakin varmaan.
Sitten kun lähdetään myös sunnuntaina ottamaan kuppia. Okei, ehkä he olivat lauantaina töissä ja on ollut sen verran rankkaa että voisi vetää kahtena päivänä putkeen.
Eilinen nainen kutsuu meidät taas luokseen hengaamaan. Jäädään taas yöksi.
Jollakin tapaa pystyn ehkä kaukaisesti ymmärtämään miesten toiminnan tässä, mutta en naisystäväni.
-ap
Toinen niistä on muijasi eksä make joka juuri vapautui linnasta. Se tuli nyt ottaan muijansa ja sun kämpän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Naisystäväsi ei vielä ole täysin alkoholisoitunut. Mutta ikävä kertoa totuus, että taitaa olla kovaa vauhtia muuttumassa sellaiseksi. Ilmeisesti ne omat kaverit eivät juo yhtä paljon/usein kuin naisystäväsi haluaisi. Ja nyt etsii netistä uusia kavereita ketkä tykkää vähän koko ajan ryypiskellä
Tämä kuulostaa jollain tapaa mahdolliselta. Mutta tosiaan, naisystäväni ei todellakaan juo edes joka kuukausi. Onko yhtäkkiä viinanhimo niin kova, että pitää netistä löytää ryyppyseuraa? Mielestäni hänellä on myös sellaisia kavereita jo ennestään.
-ap
0/5