Miltä kuullostaisi koti merellisellä alueella westendissä?
Kommentit (38)
Ei ole mun mieleen, en tykkää modernista tyylistä tippaakaan. En voisi kuvitella asuvani tuollaisessa tylsässä laatikossa. Onneksi kaikilla ei ole sama maku, joten kyllä varmaan ostaja löytyy, toivotaan niin!
Westend kirjoitetaan isolla alkukirjaimella lauseen keskellä. Tuosta kuullostaa-sanasta en viitsi edes sanoa..
Siis aivan kauhea kylppäri - saisin paniikkikohtauksen tuolla joka kerta; pelkää mustavalkoista pientä ruuttua lattasta kattoon!!!
Sanotaanko, että talo on ihan kiva, mutta kyllä tuo Westend on sellainen muumilaakso, etten ehkä haluaisi sinne kuitenkaan.
Välittäjän tekstistä pisti silmään lause: talo on kiveä, joten näin ollen huoletonta asumista... tai jotain sinne päin. Talo jossa on tasakatto, eikä lainkaan räystäitä merituulen ja sateen riepoteltavana... Ei kiitos.
Harvan tarvitsee miettiä. Varakkaimpaan 10% kotitalouksista pääsee, kun omaisuutta on 750.000€. Tuo maksaa 2 kertaa enemmän, joten tuohon on varaa ehkä 1% suomalaisista. Ja jos minulla olisi tuon verran rahaa, en silti muuttaisi Espooseen.
Wetendissä muuten asuu paljon lapsiperheitä, joiden rahat ovat juuri ja juuri riittäneet asuntolainaan. Moni kiinteistö on tehty 70-luvulla ja liian kalliin asunnon ostaneiden rahat eivät riitä välttämättömiin korjauksiin. Mutta onhan tietysti hienoa elvistellä asuvansa Westendissä.
Kysymyksiä herättää tuo "Master bedroom" yläkerrassa. Pitääkö ostajan majoittaa siellä Halla-ahoa?
Hyvältä kuulostaa. Tehdäänkö kaupat?
Täytyy varata yksityisnäyttö. Kiitos vinkistä.
Piensijoittaja kirjoitti:
Harvan tarvitsee miettiä. Varakkaimpaan 10% kotitalouksista pääsee, kun omaisuutta on 750.000€. Tuo maksaa 2 kertaa enemmän, joten tuohon on varaa ehkä 1% suomalaisista. Ja jos minulla olisi tuon verran rahaa, en silti muuttaisi Espooseen.
Wetendissä muuten asuu paljon lapsiperheitä, joiden rahat ovat juuri ja juuri riittäneet asuntolainaan. Moni kiinteistö on tehty 70-luvulla ja liian kalliin asunnon ostaneiden rahat eivät riitä välttämättömiin korjauksiin. Mutta onhan tietysti hienoa elvistellä asuvansa Westendissä.
Elämässä tärkeintä on kulissit. Amerikan sedän perintöä odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Välittäjän tekstistä pisti silmään lause: talo on kiveä, joten näin ollen huoletonta asumista... tai jotain sinne päin. Talo jossa on tasakatto, eikä lainkaan räystäitä merituulen ja sateen riepoteltavana... Ei kiitos.
Juuri sehän se idea on, että kivitaloa ei sateet ja tuuli riepottele. Ja nykyajan tasakatot sopivat Suomen olosuhteisiinkin. Rakennustekniikka on kehittynyt sieltä 60-80-luvuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puollustan halvempia hintoja!
Westendissä keskimääräinen neliöhinta on vain hieman matalampi. Ja nythän on kyse hintapyynnöstä, ei tiukasta hinnasta.
No siinä tapauksessa puollustan kalliimpia hintoja! Joka tapauksessa puollustan jotain, mikä kuullostaa hyvältä.
700 m arviolta linnuntietä meren rantaan. Kaukana merestä. Pidän pohjasta, mutta todella kallis. Varmasti itse tontti maksanut kolmasosan tai puolet hinnasta. Meillä 3-kerroksinen talo, ja pitää myöntää, että tällaisen talon suunnittelu on haastavampaa kuin 1- tai 2-kerroksisen. Tuo talo on minun mieleen. Meidän talomme ei ole noin moderni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kakkahätä. Saisinko käyttää vessaanne?
Jos saan avustaa pyyhkimisessä.
Tottahan toki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaisi. Ei voi olla noin vaikeaa.
Kenelle sä puhut?
Noloa, jos ei tuota tajua. Ap kirjoittaa väärin. Miten joku voi kysyä tuollaista?
Miten tuo vessan lavuaari on laitettu melkein seinään kiinni. Peiliäkään ei ole sen takia saatu asennettua lavuaariin nähden symmetrisesti. Se on selvästi liian oikealla.