Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aallon uusi hittisingle

Vierailija
29.10.2017 |

Blue Eyes... LOL!

Tuosta what do we do-jankkauksesta ei jää epäilystä kuka biisin on tehnyt :D Vai että maailmanluokan levysopimus?!? Tuo biisi on floppi eikä Warner julkaise albumia. En tiedä onko linkki sallittua joten en laita sitä, mutta biisi löytyy tuubista. Hirveää kuraa.

Kommentit (1822)

Vierailija
181/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta Blue Eyes biisistä tulee jotenkin mieleen Lady Gagan Million Reasons eli kyllä se toisto voi toimiakin vaikka joitain ärsyttää. Jos kuuntelee jatkuvasti toistuvaa lasten rääkymistä niin voi olla että kaikki toisto sitten ärsyttää. Jotain Kate Bushmaistakin biisissä on. Nyt kun sen on muutamaan kertaan tubesta kuunnellut niin ihan lahjakkaasti tuo kyllä jää päähän soimaan. Vielä jää kaipaamaan studioversion kuulemista. 

Vierailija
182/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blue Eyes on paljon parempi kuin uskalsin odottaa ja Saara laulaa tosi kauniisti. Mantrainen what do we do toimii tosi hyvin.

Myös moni muu on samaa mieltä, näkee räjähdysmäisesti ylös ampuneista kuuntelukerroista.

Uteliaisuudesta tietenkin. Kertakuuntelu riittää tota.

Eikö tää ollut vitsi? 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä biisi oli hyvä ja jäi päähän soimaan. Kaunis melodia ja tuli mieleen Kate Bush. Tuo oli akustinen liveversio, studioversioon toivon vähemmän voihkintaa ja tietty hyvää menoa instrumentaalipuolella. Jatkoon!

Tossa se vika onkin. Mistään ei tule mieleen Saara Aalto. Jos haluan kuulla Kate Bushia, kuuntelen Kate Bushia, en häntä jäljittelevää Saara Aaltoa.

Jossain idols tms kisassa oli kerran ihan hyvä laulajatyttö, joka esitti Katen Wuthering Heights -biisin täsmälleen Katen tyyliin, imitoiden melkein täydellisesti. Hänellä oli vielä mekko ja paljaat jalat. Hänet tiputettiin jatkosta ja aivan syystä. Uuden artistin pitää olla persoonallinen, imitaattorit ovat imitaattoreita.

Jarkko Tamminen, Miss Divet ja Jope Ruonansuu hoitaa imitoinnin jo loistavasti.

Vierailija
184/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä takia sen pitää tolleen naukua tolla äänellään kokoajan? Hirveesti jotain tollasta naukumista kokoajan. Tällä ois voinu olla joka potentiaalia mut nyt on vaan älyttömän ärsyttävän kuulonen.

Vierailija
185/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä takia sen pitää tolleen naukua tolla äänellään kokoajan? Hirveesti jotain tollasta naukumista kokoajan. Tällä ois voinu olla joka potentiaalia mut nyt on vaan älyttömän ärsyttävän kuulonen.

Siksi koska hän on superammattilainen, maailmanluokan tähti, jolla on nyt "maailmanlaajuinen levytyssopimus" Warnerin kanssa ja hän tietää korkeasti koulutettuna spesialistina, että juuri tuo naukuminen ja kikkailu on se joka tekee hänestä maailmanluokan tähden ja supermenestyneen artistin.

Vierailija
186/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenki huvittaa kun täällä aina vertaillaan Saaraa ja Almaa. Kun eihän ne ole läheskään samalla tasolla? Mä en tykkää kummastakaan mut onhan se nyt helkkari ihan täysin selvää että Alma painii ihan eri sarjassa kun Saara. Almalla on oikeesti ura. Hän on kansainvälisesti hitti. Hänen kappaleitaan soitetaan ympäri maailmaa päivittäin ihan sairaan paljon. Saaralla ei ole mitään. Hän on ihan oikeesti täysi nolla, ei hänellä ole yhtäkään hittibiisiä, ei hänen kappaleitaan esitetä ympäri maailmaa. Saarasta ei puhuta missään uutisissa enää, hän puhuu vain itse itsestään (ja Meri). Saara tunkee itseään julkisuuteen lähes pakonomaisesti mut ei onnistu siinä. Alma taas ei ole tunkenut itseään joka paikkaan vaan onnistui siinä ilmankin järkyttävää hypetystä.

Vierailija
187/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla turhaa odottaa Saaralta enää mitään? Sen takia on niin epämääräinen, että mitään ei ole tulossa. Matt sai jo kunnon sinkun aikaan. Saara tekee jotain amatöörihommia näköjään.

Vierailija
188/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenki huvittaa kun täällä aina vertaillaan Saaraa ja Almaa. Kun eihän ne ole läheskään samalla tasolla? Mä en tykkää kummastakaan mut onhan se nyt helkkari ihan täysin selvää että Alma painii ihan eri sarjassa kun Saara. Almalla on oikeesti ura. Hän on kansainvälisesti hitti. Hänen kappaleitaan soitetaan ympäri maailmaa päivittäin ihan sairaan paljon. Saaralla ei ole mitään. Hän on ihan oikeesti täysi nolla, ei hänellä ole yhtäkään hittibiisiä, ei hänen kappaleitaan esitetä ympäri maailmaa. Saarasta ei puhuta missään uutisissa enää, hän puhuu vain itse itsestään (ja Meri). Saara tunkee itseään julkisuuteen lähes pakonomaisesti mut ei onnistu siinä. Alma taas ei ole tunkenut itseään joka paikkaan vaan onnistui siinä ilmankin järkyttävää hypetystä.

Oivallisesti kirjoitettu! Olen samaa mieltä, Saara Aalto on oikeasti nolla. Kuten joku täällä totesikin hän näyttää uivan vastavirtaan ja kuvittelevan että asiat tehdään päinvastaisessa järjestyksessä kuin ne todellisuudessa tehdään. Joskus tietysti on hyvä jos "rikotaan kaavoja", mutta on olemassa kaavoja joita ei rikota. Ei kukaan oikea ammattilainen esimerkiksi debytoi uusia levylle tulevia biisejä selittäen suu vaahdossa, ettei kyseessä ole single. Jos tietää ettei kyseessä ole singleainesta omaava kappale, niin silloin se on täytekappale ja täyttä shaissea, jollaista ei tulisi edes tunkea levylle. 

Vierailija
189/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla turhaa odottaa Saaralta enää mitään? Sen takia on niin epämääräinen, että mitään ei ole tulossa. Matt sai jo kunnon sinkun aikaan. Saara tekee jotain amatöörihommia näköjään.

Hyvin huomattu! Nimittäin kaikki epämääräisyys selittyy sillä mitä täälläkin on puhuttu jo viime joulusta alkaen, kun alkoi ilmetä, ettei mikään mitä hän kertoi julkisuudessa ollut a) todennettavissa muista lähteistä, b) kukaan esim Sonylta ei varmistanut "viiden levyn sopimusta", c) hän ei mennyt Los Angelesiin kirjoittelemaan biisejä, d) hän ei julkaissut singleä, e) hänen manageritoimistonsa ei päivitä mitään tietoja vaan siellä on yhä edelleen yli vuoden vanhat tiedot, f) keikkoja ei ollut muualla kuin gay-messuilla jne, g) Areena-konsertissa esitetty "uutena musiikkina" ja "maistiaisena" esitetty kappale olikin varastettu cover...

Vierailija
190/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oivallisesti kirjoitettu! Olen samaa mieltä, Saara Aalto on oikeasti nolla. Kuten joku täällä totesikin hän näyttää uivan vastavirtaan ja kuvittelevan että asiat tehdään päinvastaisessa järjestyksessä kuin ne todellisuudessa tehdään. Joskus tietysti on hyvä jos "rikotaan kaavoja", mutta on olemassa kaavoja joita ei rikota. Ei kukaan oikea ammattilainen esimerkiksi debytoi uusia levylle tulevia biisejä selittäen suu vaahdossa, ettei kyseessä ole single. Jos tietää ettei kyseessä ole singleainesta omaava kappale, niin silloin se on täytekappale ja täyttä shaissea, jollaista ei tulisi edes tunkea levylle. 

Juuri näin! Ei kukaan muukaan tavallinen ihminen yhtäkkiä vaan rupeis hehkuttamaan kuinka hän on nyt julkkis ja oikeen kovan luokan stara ja että kyllä hän nyt menestyy!!! Vaikka kukaan missään puolella maailmaa ei tietäisi koko tyypistä mitään.

Toi Saaran taktiikka on just tollanen minkä tossa kuvailin. Hän on päättänyt ruveta hehkuttamaan itseänsä ihan tuosta vaan vaikka hänellä ei ole mitään :D ei hän ole mikään stara. Et sä voi olla mikään maailmanlaajuinen laulajatähti jos sulla ei ole edes yhtään hittibiisiä. Se nyt vaan on fakta.

Vierailija
191/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne nettisivut on päivittämättä? Miksei ole keikkoja? Eikö kannattais edes laittaa ne takahikiäm joulukadut edes?

Vierailija
192/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Ei kukaan muukaan tavallinen ihminen yhtäkkiä vaan rupeis hehkuttamaan kuinka hän on nyt julkkis ja oikeen kovan luokan stara ja että kyllä hän nyt menestyy!!! Vaikka kukaan missään puolella maailmaa ei tietäisi koko tyypistä mitään.

Toi Saaran taktiikka on just tollanen minkä tossa kuvailin. Hän on päättänyt ruveta hehkuttamaan itseänsä ihan tuosta vaan vaikka hänellä ei ole mitään :D ei hän ole mikään stara. Et sä voi olla mikään maailmanlaajuinen laulajatähti jos sulla ei ole edes yhtään hittibiisiä. Se nyt vaan on fakta.

Ja yksi huomionarvoinen seikka on myös nämä Saara Aallon käyttämät epämääräiset ilmaisut, joita tupsahtelee suusta kuin sammakoita. Välillä hän kihertää että pitää olla hiukan varovaisempi mitä sanoo, välillä hän selittää että lehdistö nyt kirjoittelee mitä sattuu. Näitä outouksia on kuitenkin jatkuvasti. Yhtäkkiä hän on niin tunnettu, ettei voi käydä kaupassa tai ravintolassa Suomessa. Ja nyt sitten viimeisimpänä "maailmanlaajuinen levytyssopimus". Mikä ihme esimerkiksi on maailmanlaajuinen levytyssopimus? 

Vierailija
193/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on aivan sama kuinka hyvin hän kisassa esitti coverin, jos sen jälkeen julkaistu oma biisi ei uppoa yleisöön. "

Täähän on kykykisoille tyypillistä. Nähdään koko yksilön potentiaali mut toisten jättibiisien turvin, joita on harjoiteltu hyvin. Kun oma ura pitäis aloittaa, koko homma latistuu jos ei biisit ole hyviä ja varsinkaan oma genre ei löydy. Harvat pystyy nousemaan omille siiville. Alma pystyi, koska on niin uniikki ja biisinkirjoittajalahjakkuus minkä levypomotkin tajusi eikä ole toista mihin vertaa häntä ja tyyliään edes ulkomailla. Lisäksi osaa kirjoittaa biisejä, joita muutkin haluaa laulaa ja kuunnella.

Mua oikeasti harmittaa esim. kuinka Diandran kyvyt on jääneet käyttämättä. Tähdet, tähdet -ohjelmassa (eka kausi) näki taas kuinka hyvä hän on. Lauloi heviäkin järkyttävän hyvin. Maailmalla vaan näitä voimaballadien loistavasti esittäjiä mahtuu 13 tusinaan. Kuten nytkin x-factorissa taas tiputettiin uskomattomia laulajia pois. Yhtä taitavaa brittiä kohti löytyy 1000 filippiiniläistä ja kiinalaista, jolla ääniala kuin koneella joka osaa toistaan paremmin. Siksi ei Saarakaan varmaan Kinkeissä pärjännyt kun siellä on jo omasta takaa tuhansia Saaroja.

Jotenkin karmeeta muuten, kun kisaan tulee noita kaukoidän tyttöjä joiden harteilla lepää koko suvun elatuspaineet. Rakkautta musiikkiin ja omaa juttua ei näy vaan naama itkusta ja epätoivosta kireänä koitetaan vetää voimaballadia koska "minun on pakko, ettei" perheeni, mummini, sukuni pety" ja he maksoi mun matkan. Olen usein ihmetelly, mitä hittoa miehet noissa kulttuureissa tekee, kun naiset joutuu elättämään sukunsa ja silti naisia syrjitään.

Vierailija
194/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös pettynyt äänenkäyttöön. X-factorissa valmentajat osasivat vaatia Saaran luottamaan loistavaan laulutaitoonsa ja jättämään koukeroinnit sivuun. Nyt kun hän on saanut päättää, niin palattiin vanhaan koristeompeluun. Vielä voi toivoa, että levyversiossa ei löydy tällaista mukaseksikästä hengästymistä ja biisin pituuskin voisi olla minuutin lyhyempi. Nämä 2 asiaa korjattuna tämä voisi olla melko hyvä kappale albumikokonaisuudessa ja tulevien keikkojen ohjelmistoon.

Vierailija
195/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tää kirjoitus on hyvä ja asiallinen.

http://www.kaleva.fi/uutiset/kulttuuri/kommentti-joko-saara-aallon-etsi…

En ole aiemmin kirjoittanu tänne vauvaan, joten en tiedä onko tää jo monesti tänne linkitetty. Oma vauva jo 25v. Mut musiikkikeskustelu toi tänne.

Vierailija
196/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aiemmin kirjoittanu tänne vauvaan, joten en tiedä onko tää jo monesti tänne linkitetty. Oma vauva jo 25v. Mut musiikkikeskustelu toi tänne.

Varsinkin tämä kohta on olennainen:

"Vaikka musiikkibisnes on monimuotoistunut ja tulovirrat tulevat nykyisin laajalti esimerkiksi vaikuttajamarkkinoinnin tai artistin ympärille rakennettujen tuotteiden puolelta, ei mikään niistä liiketoimintamalleista elä määränsä pitempään ilman sitä ydintä: musiikkia."

Terveisin ed.linkittäjä

Vierailija
197/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole taidettu kovin monesti linkittää. Täällä kun on tapana että Saara Aaltoa vähänkin kritisoivat kirjoitukset poistetaan asiattomina. Tuo erityisesti ottaa narsistisen luonteen päälle, kun kotikaupungin lehdessä mentiin sanomaan "noin pahasti". :)

Vierailija
198/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yksi huomionarvoinen seikka on myös nämä Saara Aallon käyttämät epämääräiset ilmaisut, joita tupsahtelee suusta kuin sammakoita. Välillä hän kihertää että pitää olla hiukan varovaisempi mitä sanoo, välillä hän selittää että lehdistö nyt kirjoittelee mitä sattuu. Näitä outouksia on kuitenkin jatkuvasti. Yhtäkkiä hän on niin tunnettu, ettei voi käydä kaupassa tai ravintolassa Suomessa. Ja nyt sitten viimeisimpänä "maailmanlaajuinen levytyssopimus". Mikä ihme esimerkiksi on maailmanlaajuinen levytyssopimus? 

Kattaa myös pohjois-korean, Venäjän, saudiarabian yms.

Lauloiko Saara let it go.n 126 eri kielellä?

Vierailija
199/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se on aivan sama kuinka hyvin hän kisassa esitti coverin, jos sen jälkeen julkaistu oma biisi ei uppoa yleisöön. "

Täähän on kykykisoille tyypillistä. Nähdään koko yksilön potentiaali mut toisten jättibiisien turvin, joita on harjoiteltu hyvin. Kun oma ura pitäis aloittaa, koko homma latistuu jos ei biisit ole hyviä ja varsinkaan oma genre ei löydy. Harvat pystyy nousemaan omille siiville. Alma pystyi, koska on niin uniikki ja biisinkirjoittajalahjakkuus minkä levypomotkin tajusi eikä ole toista mihin vertaa häntä ja tyyliään edes ulkomailla. Lisäksi osaa kirjoittaa biisejä, joita muutkin haluaa laulaa ja kuunnella.

Mua oikeasti harmittaa esim. kuinka Diandran kyvyt on jääneet käyttämättä. Tähdet, tähdet -ohjelmassa (eka kausi) näki taas kuinka hyvä hän on. Lauloi heviäkin järkyttävän hyvin. Maailmalla vaan näitä voimaballadien loistavasti esittäjiä mahtuu 13 tusinaan. Kuten nytkin x-factorissa taas tiputettiin uskomattomia laulajia pois. Yhtä taitavaa brittiä kohti löytyy 1000 filippiiniläistä ja kiinalaista, jolla ääniala kuin koneella joka osaa toistaan paremmin. Siksi ei Saarakaan varmaan Kinkeissä pärjännyt kun siellä on jo omasta takaa tuhansia Saaroja.

Jotenkin karmeeta muuten, kun kisaan tulee noita kaukoidän tyttöjä joiden harteilla lepää koko suvun elatuspaineet. Rakkautta musiikkiin ja omaa juttua ei näy vaan naama itkusta ja epätoivosta kireänä koitetaan vetää voimaballadia koska "minun on pakko, ettei" perheeni, mummini, sukuni pety" ja he maksoi mun matkan. Olen usein ihmetelly, mitä hittoa miehet noissa kulttuureissa tekee, kun naiset joutuu elättämään sukunsa ja silti naisia syrjitään.

Vastaavia yksilöiden potentiaaleja nähdään karaokebaareissa joka ilta. Erään kiinalaisen arvion mukaan hän ei pärjännyt siksi, että hän ei osaa lausua kiinaa joten kukaan ei edes ymmärtänyt mitä hän lauloi. Tuokinhan  oli umpimähkään vedetty idea: suuri markkina ja "kiina sopii mun äänelle". Ihan hyvä ajatus tietysti, mutta ehkä sitä kuviteltiin olevan Kiinan valloittajia jo ennenkuin päästiin edes perille - ainakin mitä voi päätellä siitä, että hänen "PR-tiimi" ei oikaise Wikipedia-profiilissa olevaa irvokkaan tosiasioiden vastaista otsikkoa "Success in China". Samaa ideaahan yritti Sara Maria Forsberg kun hän videoi itsensä laulamassa espanjaksi vaikkei osaa Espanjaa. Tuossa oli strategisena ideana breikata jollakin tavalla latinomarkkinoille, mutta tämäkin ajatus oli vain pelkkä naiivi aivopieru.

Vierailija
200/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kattaa myös pohjois-korean, Venäjän, saudiarabian yms.

Lauloiko Saara let it go.n 126 eri kielellä?

Kattaa ihan kaiken. Vuosi sitten selitti että "matka alkaa nyt". Nyt hän selittää taas, tällä kertaa englanniksi, että "the journey starts now". Mitäköhän matkaa hän tarkoittaa? Nimittäin sitä maailmankiertueen tai -valloittajan matkaa ei aloiteta omalla lompakollakaan, ennenkuin on se hitti. Tietysti jos tarkoittaa, että alkamassa on maitojunalla matkaaminen takaisin suomalaisiin kissanristiäisiin, niin se on tietysti uskottavaa.

Ketju on lukittu.