Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aallon uusi hittisingle

Vierailija
29.10.2017 |

Blue Eyes... LOL!

Tuosta what do we do-jankkauksesta ei jää epäilystä kuka biisin on tehnyt :D Vai että maailmanluokan levysopimus?!? Tuo biisi on floppi eikä Warner julkaise albumia. En tiedä onko linkki sallittua joten en laita sitä, mutta biisi löytyy tuubista. Hirveää kuraa.

Kommentit (1822)

Vierailija
201/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne nettisivut on päivittämättä? Miksei ole keikkoja? Eikö kannattais edes laittaa ne takahikiäm joulukadut edes?

Meri on lakossa. Ei meinaa enää kusettaa koiria yms. Mitä siinä työhakemuksessa vaadittiin.

Vierailija
202/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne nettisivut on päivittämättä? Miksei ole keikkoja? Eikö kannattais edes laittaa ne takahikiäm joulukadut edes?

Meri on lakossa. Ei meinaa enää kusettaa koiria yms. Mitä siinä työhakemuksessa vaadittiin.

Piti olla valmis tekemään kaikkia niitä hommia, mitkä kuuluisivat Merille. Mutta Meri on nyt ilmeisesti itse muuttunut suuremmaksi diivaksi kuin diiva itse, joten tarvitaan assari ja nimenomaan asemapaikkana Suomi, mikä antaa tietysti viitteitä siitä, ettei pariskunta itse ilmeisesti ole ainakaan Celine Dionin jalanjäljissä siirtymässä Las Vegasiin tai New Yorkin Broadwaylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko Saara sanonut, että sinkku tulee 8.11?

Silloin tulee se dokumentti, kai se sitä hehkuttaa. Ja faneille pettymys TAAS.

Vierailija
204/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä takia sen pitää tolleen naukua tolla äänellään kokoajan? Hirveesti jotain tollasta naukumista kokoajan. Tällä ois voinu olla joka potentiaalia mut nyt on vaan älyttömän ärsyttävän kuulonen.

No kun on päätetty, että Saarasta leivotaan Kate Bush II. Ajatellaan kai, ettei nuorempi polvi Katesta ole kuullutkaan. On youtubessa videokin missä esittää Wuthering Heightsin jossain. Mutta se on RIENAUSTA. :-(

Kate Bush on ollut Idolini siitä lähtien kun kuulin radiossa ekan kerran v 1978 ja omistan kaikki hänen levyt vinyyleinä.

On biisejä, joihin kukaan maallinen ihminen ei saisi koskea ikinä. Wuthering Heights on yksi, Bohemian Rhapsody on toinen. Niin se vaan on.

Vierailija
205/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällistyttävintä tuossa ns. artistissa on hänen faniensa jakautuminen kahteen leiriin. Siellä on sellaista kummallisen näköistä, lumppuihin pukeutuvaa aikuista muijaa, jotka fanittaa kympillä, ja kommentoi hänen fb-postauksia jne jollain sarjakuvakoirakuvilla ja sydämillä sekä ylösalaisin olevilla hymiöillä. Ja kommentoivat siis niin aktiivisesti, että ihmettelen, että ovatko he työttömiä vai miten heillä on aikaa kytätä koko ajan sitä mitä heidän idolinsa tekee. Ja sitten siellä on sylivauvoja, jotka useissa tapauksissa tulevat roudatuksi "fanitapaamisiin" ensiksi mainitun ryhmän muodossa. Tällainen kunnon pissisporukka, joilla on rahaa kuluttaa ja joita on määrällisesti eniten noissa faniryhmissä - ne loistavat poissaolollaan.

Vierailija
206/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara ja Meri taisivat jo suututtaa Suomen lesbopiiritkin... Saara oli Hesassa Helsinki Priden aikaan, mutta ei esiintynyt, osallistunut tai pihahtanut.

Kyllä. Saara ja Meri polttivat sillat LGBT-porukkaan lanseeratessaan itsensä Suomen ensimmäisiksi julkilesboiksi.

Homoyhteisö on omanarvon tuntoista porukkaa joka ei älyllistä köyhyyttä ole ennenkään arvostanut - saati valehtelua.

Vierailija
207/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällistyttävintä tuossa ns. artistissa on hänen faniensa jakautuminen kahteen leiriin. Siellä on sellaista kummallisen näköistä, lumppuihin pukeutuvaa aikuista muijaa, jotka fanittaa kympillä, ja kommentoi hänen fb-postauksia jne jollain sarjakuvakoirakuvilla ja sydämillä sekä ylösalaisin olevilla hymiöillä. Ja kommentoivat siis niin aktiivisesti, että ihmettelen, että ovatko he työttömiä vai miten heillä on aikaa kytätä koko ajan sitä mitä heidän idolinsa tekee. Ja sitten siellä on sylivauvoja, jotka useissa tapauksissa tulevat roudatuksi "fanitapaamisiin" ensiksi mainitun ryhmän muodossa. Tällainen kunnon pissisporukka, joilla on rahaa kuluttaa ja joita on määrällisesti eniten noissa faniryhmissä - ne loistavat poissaolollaan.

Ja muutama poika joilla on parasosiaalinen suhde Saara Aaltoon.

Vierailija
208/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti vähemmistö mutta pidin kappaleesta. Tosin se vaatisi hiomista ja joku huipputuottaja voisi ehkä saada siitä jotain aikaan.

Vierailija
209/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelupalsta on todellinen koulukiusaajien seurakunta. Helppo heitellä kotisohvilta nimimerkillä vaikka mitä saastaa. Hankkikaa elämä tai imettäkää ne kersanne.

Vierailija
210/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23.11 Saaralla on kirkkokonsertti Kouvolassa. Voi olla lisääkin tulossa. Sitä paitsi Saara joutui x-factorin takia perumaan viimevuotiset. Ei oikein voi olla kahdessa paikassa yhtä aikaa.

Näin toimii maailman suosituimpiin kuuluva artisti joka on samalla ihana ja empaattinen. Kiireisestä maailmankiertueestaan ja juuri solmitusta "kansainvälisestä levysopimuksesta" huolimatta hän järjestää aikaa piipahtaa Kouvolan kirkossa.

Joku kouvolalainen viime vuoden konserttia mukana järkännyt vaati Saaraa korvaamaan viime vuoden konsertin. Kuuntelemaan kirkkoon pääsee viimevuotisella lipulla jos jollain se sattuu olemaan tallessa.

Vierailija
211/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti olla valmis tekemään kaikkia niitä hommia, mitkä kuuluisivat Merille. Mutta Meri on nyt ilmeisesti itse muuttunut suuremmaksi diivaksi kuin diiva itse, joten tarvitaan assari ja nimenomaan asemapaikkana Suomi, mikä antaa tietysti viitteitä siitä, ettei pariskunta itse ilmeisesti ole ainakaan Celine Dionin jalanjäljissä siirtymässä Las Vegasiin tai New Yorkin Broadwaylle.

Vieläkö he ovat tiiviisti yhdessä?

Vierailija
212/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmeisesti vähemmistö mutta pidin kappaleesta. Tosin se vaatisi hiomista ja joku huipputuottaja voisi ehkä saada siitä jotain aikaan.

SA on viimeisen vuoden aikana kolunnut omien somepäivitysten mukaan maailman kovimmat tuottajat.

Vierailija
213/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko se varameri on valittu?

Vierailija
214/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen 2017 kirjoitti:

Tää keskustelupalsta on todellinen koulukiusaajien seurakunta. Helppo heitellä kotisohvilta nimimerkillä vaikka mitä saastaa. Hankkikaa elämä tai imettäkää ne kersanne.

Alennuit sitten herjaamiseen. Hyvin servattu. Not.

Vierailija
215/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii-in, mutta päästääkö SA ketään huipputuottajaa kappaleensa kimppuun?

Vierailija
216/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen 2017 kirjoitti:

Epäilen, onko täällä nyt juuri yhtään imettävää äitiä läsnä. Tai ylipäätään äitiä...

Vierailija
217/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas kaikki anatomiset ihmeet, eli kävelevät kyr... paikalla.

Vierailija
218/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaralle on hyvä että Meri voi tarvittaessa toimia bodyguardina, sillä tiedän erään Saaran pitkäaikaisen fanaattisen poikafanin, joka käyttää Saarasta puhuessaan pronomonia "me". Siis on huomannut olevansa jokin Saaran uloke joka tietää Saaran salaisimmatkin ajatukset ennen Saaraakin. On aina heti kommentoimassa FB-päivitykset ja käyttää esim. omassa profiilissaan Saaran kuvaa taustana. Kaikki päivitykset liittyy jotenkin Saaraan, ja on pullollaan faniselfieitä Saaran kanssa. Kulkee Saaran perässä keikoilla. On aloittanut varmaan kaikista Saaraa koskevista netin fanikeskusteluista 99% vuodesta 2012. Vähän friikkiä mun mielestä. Mua pelottaisi, kun on nähnyt näitä leffoja missä on tällasia pakkomielteisiä teini-iän ohittaneita tuijottavakatseisia ihailijoita, jotka tapetoi seinätkin jonkun idolinsa kuvilla ja tumputtaa päivät niille.

Musta just Saara ei ole se joka kummastuttaa niinkään paljon kuin Saaran oudot fanit.

J O?

Vierailija
219/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaralle on hyvä että Meri voi tarvittaessa toimia bodyguardina, sillä tiedän erään Saaran pitkäaikaisen fanaattisen poikafanin, joka käyttää Saarasta puhuessaan pronomonia "me". Siis on huomannut olevansa jokin Saaran uloke joka tietää Saaran salaisimmatkin ajatukset ennen Saaraakin. On aina heti kommentoimassa FB-päivitykset ja käyttää esim. omassa profiilissaan Saaran kuvaa taustana. Kaikki päivitykset liittyy jotenkin Saaraan, ja on pullollaan faniselfieitä Saaran kanssa. Kulkee Saaran perässä keikoilla. On aloittanut varmaan kaikista Saaraa koskevista netin fanikeskusteluista 99% vuodesta 2012. Vähän friikkiä mun mielestä. Mua pelottaisi, kun on nähnyt näitä leffoja missä on tällasia pakkomielteisiä teini-iän ohittaneita tuijottavakatseisia ihailijoita, jotka tapetoi seinätkin jonkun idolinsa kuvilla ja tumputtaa päivät niille.

Musta just Saara ei ole se joka kummastuttaa niinkään paljon kuin Saaran oudot fanit.

Joo huomattu. Puhuu myös meidän faneista.

Olen miettinyt, että kuuluuko "tiimiin".

Vierailija
220/1822 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenki huvittaa kun täällä aina vertaillaan Saaraa ja Almaa. Kun eihän ne ole läheskään samalla tasolla? Mä en tykkää kummastakaan mut onhan se nyt helkkari ihan täysin selvää että Alma painii ihan eri sarjassa kun Saara. Almalla on oikeesti ura. Hän on kansainvälisesti hitti. Hänen kappaleitaan soitetaan ympäri maailmaa päivittäin ihan sairaan paljon. Saaralla ei ole mitään. Hän on ihan oikeesti täysi nolla, ei hänellä ole yhtäkään hittibiisiä, ei hänen kappaleitaan esitetä ympäri maailmaa. Saarasta ei puhuta missään uutisissa enää, hän puhuu vain itse itsestään (ja Meri). Saara tunkee itseään julkisuuteen lähes pakonomaisesti mut ei onnistu siinä. Alma taas ei ole tunkenut itseään joka paikkaan vaan onnistui siinä ilmankin järkyttävää hypetystä.

Minä olen yksi joka vertaa Almaa ja Saaraa. Molemmat kun on urallaan alunperin tosi-tv -lähtöisiä. Minusta voi vertailla tässä uranluontitouhuissa. Molemmilla on oma kuulijakuntansa. Tosi erilainen toki.

Ketju on lukittu.