Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihminen tuntea toisen ihmisen tunteen?

Vierailija
29.10.2017 |

Esim. Jos on ikävä jotain ihmistä, voiko tuntea sen kuinka ikävä myös toisella on?
Tai voiko aistia sen että toinen todella rakastaa, vaikkei ole paikalla?
Sellaisia voimakkaita lämpöisiä ajatukset täysin kattavia tuntemuksia jolloin ei edes käsitä ympäristöään

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin haluaisin kuvitella niin.. Oliko sinulla tänään ikävä..:)

Vierailija
2/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta kannattaa olla varovainen, koska toisinaan esim. omat toiveet sekoittavat kuviota. On paljon niitäkin, jotka ovat rakastuneena ihan varmasti vaistonneet että toinen kaipaa tai rakastaa, ja samaan aikaan se toinen itsekseen ajattelee tyypistä, että täysin epäkiinnostava tyyppi, jos ajattelee mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vpi. Itse tunnen toisten tunteita. Voi syntyä tunne joka on molemmilla yhtäaikaa.

Oon tuntenut lapseni ikävän tunteen kun olin poissa jne.

Vierailija
4/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oikein usko tähän. Toki toisen tunteen voi arvata tai aavistaa, ja jos yhdessä ollessa yhteys on ollut läheinen ja tuntee toisen todella hyin, niin voi erossa ollessakin tavallaan arvata, mitä toinen sillä aikaa tekee tai tuntee.

Jos on toista kova ikävä, saattaa tulla itselleen jotenkin lohdullisempi olo, kun kuvittelee sen toisen samalla tavalla ikävöimässä. Niin hän saattaa tehdäkin, muttei välttämättä juuri samaan aikaan. Ja sillä aikaa kun toinen riutuu ikävästä sinua kohtaan, saatat olla itse kakalla lukemassa vitsikirjaa ja naureskellen tyytyväisenä.

Kun taas näette, kerrotte toisille kuinka kova ikävä on ollut, ja tuntuu kuin olisitte eläneet samaa ikävää, vaikka jokaisen tunne on oma. Sitä ei voi jakaa oikeasti, mutta samat tunteet lisäävät yhteenkuuluvuuden tunnetta.

Vierailija
5/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ihminen ei pysty ikinä täysin ymmärtämään tai asettumaan toisen asemaan. Ei ole mahdollista. Ihminen on rakennettu niin monimutkaisesti ja muuttujia on niin paljon, että se ei ole mahdollista.

Vierailija
6/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kvanttikietoutuminen.

Vierailija
7/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit on tunnekylmiä, joten elämä jää yksiulotteiseksi. Muut voi tietää miltä joku tunne tuntuu.

Telepatiasta puhuttaessa kyse on usein totutuista tavoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä