Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristinusko on ULKOMAINEN uskonto!

Vierailija
29.10.2017 |

Muistakaa, että ulkomaiset kristityt tuhosivat alkuperäisen suomalaisen kulttuurin. Jeesus ei puhunut suomea. Minä rakastan Suomea, en Israelia.

Ero kirkosta siis nyt!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottu on jo. Ei kukaan täysjärkinen enää nykyaikana kuulu mihinkään lahkoon - ei etenkään ulkomaiseen.

Vierailija
2/14 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinuskon takia Suomi menetti itsenäisyytensä.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aika turha haikailla aikaan ennen kristinuskon tuloa... Se on muokannut meidän kulttuuria aivan valtavasti ja se on ihan luonnollista. Me ei voida mitenkään tietää millainen meidän maailma olis nyt jos kristinusko ei olis koskaan tullut Suomeen, se on kuitenkin ollut täällä on niin kauan ja muovannut arvoja jne. 

Mä itse mietin toisinaan miten erilainen meidän kulttuuri olis jos Suomi olis säilynyt katolisena maana. Luterilaisuus on jotenkin niin korutonta ja ehkä vähän tylsää. Se on muokannut tätä kulttuuria myös. On meillä katolisesta ajasta meillä on ainakin kirkkoja muistona - ja torstai hernekeittopäivänä. 

Vierailija
4/14 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hehheh. 

Vierailija
5/14 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa, että ulkomaiset kristityt tuhosivat alkuperäisen suomalaisen kulttuurin. Jeesus ei puhunut suomea. Minä rakastan Suomea, en Israelia.

Ero kirkosta siis nyt!

Niin ja muitakaa olla syömättä karjalanpiirakoita - niissä on riisiä! :( Se on ulkomaalaista! 

Vierailija
6/14 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääkä käyttäkö näitä kirjaimia! Ovat roomalaisten keksintöä! Vaadimne omat kalevalaiset kirjaimet! Sähkönkin keksivät jotkut ulkomaanpellet - valaiskaa päreillä!

Vierailija
7/14 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, Suomi olikin kovin itsenäinen 1000 vuotta sitten. Vauras ja itsenäinen, jolla oli oma uskontokin.

Vierailija
8/14 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että vasta tuhansia vuosia sitten ihmiset euroopasta ja aasiasta tulivat Suomeen ja syrjäyttivät suurpedot ravintokunnan huipulta. Nyt he sortavat tämän maan alkuperäisiä asukkeja.

Vierailija
9/14 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero kirkosta siis nyt!

Höpsis - Jeesus on maailmankaikeuden Jumala yhdessä Isän ja Pyhän Hengen kanssa ja Jumalahan on universaali, kaikkialla läsnäoleva ja kaiken näkevä, kaikkitietävä.

Psalmi 24 : 1 Herran on maa ja kaikki, mitä siinä on, maanpiiri ja ne, jotka siinä asuvat.

Vierailija
10/14 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen valitsee uskomuksiaan alkuperämaan perusteella niin on aika hukassa.

Vierailija
11/14 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa. Näin ateistina ei paljoa kiinnosta mistä mikin uskonto on tullut. Ukko ylijumalat ja muutkin voi olla alun perin ties mistä lainattua.'

Tai oikeastaan historian kannalta hiukan kiinnostaa, mutta mitäpä noista uskonnoista niin hirveästi jaksais paineita ottaa, kunhan vaan eivät käy hihhuloimaan liikaa.

Vierailija
12/14 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siionin vuorelta tulee pelastus kaikille kansoille.

Vierailija
13/14 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on aika turha haikailla aikaan ennen kristinuskon tuloa... Se on muokannut meidän kulttuuria aivan valtavasti ja se on ihan luonnollista. Me ei voida mitenkään tietää millainen meidän maailma olis nyt jos kristinusko ei olis koskaan tullut Suomeen, se on kuitenkin ollut täällä on niin kauan ja muovannut arvoja jne. 

Mä itse mietin toisinaan miten erilainen meidän kulttuuri olis jos Suomi olis säilynyt katolisena maana. Luterilaisuus on jotenkin niin korutonta ja ehkä vähän tylsää. Se on muokannut tätä kulttuuria myös. On meillä katolisesta ajasta meillä on ainakin kirkkoja muistona - ja torstai hernekeittopäivänä. 

Miksei sitten hyväksytä myös muita tuontiuskontoja muokkaamaan kulttuuriamme ja arvojamme?

Vierailija
14/14 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitten hyväksytä myös muita tuontiuskontoja muokkaamaan kulttuuriamme ja arvojamme?

Ateismi valtaa alaa ihan hurjaa vauhtia. Se tulee muokkaamaan tätä meidän maailmaa jollain tavalla (ja on muokannutkin jo). Meille tulee myös muita uskontoja ja nekin jättävät jälkensä kulttuuriin. Kulttuuri ylipäätään on jatkuvassa liikkeessä, ei se pysähdy paikalleen. Muutosta tapahtuu huolimatta siitä hyväksytäänkö me jotain yksittäistä juttua vai ei. Me voidaan vaikuttaa enemmän siihen miten me otetaan muutoksia vastaan ja suhtaudutaan kaikkeen mitä ympärillä tapahtuu. Kaikenlainen ehdottomuus tekee yleensä hallaa. Se ei tarkoita sitä etteikö omia arvoja ja maailmankatsomusta voisi puolustaa. Mut ehdottomuus yleensä enemmän tuhoaa kaikkea ympäriltään kuin rakentaa ja kehittää kohti hyvää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi