Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kassalla töissä ja v*tuttaa asiakkaat, jotka unohtaa punnita hedelmänsä/pullansa tai jotka jättävät tuotteita minun vietäväksi hyllyyn, kun eivät niitä haluakaan!

Vierailija
29.10.2017 |

Että ottaa pannuun typerät asiakkaat, jotka eivät tajua, että minun tehtäväni on vetää tuotteet kassahihnan läpi ja veloittaa niistä hinta, EI JUOKSENNELLA pitkin kauppaa korjaamassa asiakkaiden mokia.

Miksi te asiakkaat olette niin tolloja, ettekö te oikeasti pysty asettumaan meidän kassalla työskentelevien asemaan? Miltä teistä tuntuisi, jos minä tulisin sinun työpaikallesi kyykyttämään ja juoksuttamaan sinua omien mokieni vuoksi?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kohdassa " juoksuttamaan sinua omien mokieni vuoksi?" piti lukea MOKIESI vuoksi.

ap

Vierailija
2/41 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, musta oli aina kiva, kun oli syy nousta siitä kassalta ja päästä vähän liikkumaan. Ehkä siksi olenkin noussut niistä ajoista aika korkealle pallille. Just tollaset joustamattomat kököttäjät istuvat kassalla maailman tappiin asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, hyvä kun kerroit, tästä lähtien alan mokaamaan vieläkin enemmän kassalla.

Vierailija
4/41 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän nuo pärjää nykysten automaattikassojen kanssa kun kassalla huomaavat ettei jotain tuotetta haluakkan ostaa tai ei vaan kortti toimikaan. Lykkää vissiin kassin kassaa vahtivalle, että siinon sulle, vie hyllyihin takas koko kantamus käpälöityjä tuotteita.

Vierailija
5/41 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsis varmaan vaihtaa alaa:)

Vierailija
6/41 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap hyvin. Itseänikin ottaa päähän odotella siinä kassajonossa, kun sinä joudut käymään punnitsemassa tuotteet. Ne asiakkaat saisivat mennä itse punnitsemaan, mutta minkäs teet, kun osa ostoksista on jo mennyt kassan läpi.

Vierailija
7/41 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siun työsi elä valita.

Vierailija
8/41 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä ota sitä vakavasti, se on vain elämää. Huomenna taas tavataan ja lauletaan uudestaan".

Vierailija
9/41 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kaupan työntekijän pitäisi vaihtaa alaa, jos asiakkaat ovat mulkkuja? Just!

Vierailija
10/41 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kannattaa kertoa asiakkaalle kassalla!

Vaihdoin tuollaisen myyjän takia kauppaa vallan ja nyt vien tonnin kuussa toisaalle.

Terkkuja Elon cittariin " ihanalle kassapojalle"

Vierailija
11/41 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ookkaan intin jälkeen päässy käyttämään tätä. Kiito sulle, ap!

"Hajoa, hajoa, hajoa, hajottaa, hajottaa, hajoa!"

Vierailija
12/41 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat aasiakkaat

Vierailija
13/41 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kaupan työntekijän pitäisi vaihtaa alaa, jos asiakkaat ovat mulkkuja? Just!

Eli ihminen, joka mokaa vahingossa on mulkku? Luuletko sä, että ihmiset jättävät tahallaan punnitsematta tuotteita tai ottavat vahingossa väärän tuotteen? No, ehkä näitäkin on, mutta ei sen perusteella voi kaikkia tuomita mulkuiksi. Ihmiset tekevät virheitä. Sinä varmaankaan et, kun sinulla on varaa haukkua muita mulkuiksi heidän tehdessään jonkin inhimillisen virheen.

Vierailija
14/41 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se asia pitäisi hoitaa? Joskus ne vain unohtuu kun meidän kauppakin vaihtelee systeemiä. Ensin oli kilohinta. sitten kappale jonka laittoi kassa jostain listasta ja sitten tuli taas vaaka johon syötetään ensin kappalemäärä ja sitten tuotekoodi. Aina ei muista ja joku jää epähuomiossa punnitsematta. Kiitos otan vastaan neuvoja mielelläni ja toivon että aloittaja vastaa. Miksi toivon aloittajan vastausta? Koska ei kuulosta oikealta kassatyöntekijältä.

Vierailija
15/41 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kannattaa kertoa ja kovaan ääneen. Varsinkin käytät tuota mulkku- sanaa. Ei tarvi varmasti punnita kohta yhtään mitään.

Vierailija
16/41 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet työpaikassa (kauppa), joka on laatinut itse sääntönsä. Olet siis suostunut näihin sääntöihin ja asiakaspalveluun. Asiakkaat eivät ole teidän käskytettävinä. Onhan se mukavaa, jos asiakas noudattaa teidän laatimia sääntöjä, mutta tuo ei ole mitenkään pakollista. Me kaikki unohdamme joskus jotakin. Kiire tekee hajamieliseksi. Varsinkin vanhuksille tämä on jokapäiväistä.

Koska ap. asenteesi on noin torjuva ja asiakaskielteinen, ehdota että vaihdat alaa ja ammattia.

Vierailija
17/41 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kassat ovat asiakaspalveluhenkisiä ja ymmärtävät onneksi asiakkaan virheitä. Tarjoutuvat mielellään punnitsemaan tuotteet jotka unohtuivat punnita jne. 

Vierailija
18/41 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kannattaa kertoa asiakkaalle kassalla!

Vaihdoin tuollaisen myyjän takia kauppaa vallan ja nyt vien tonnin kuussa toisaalle.

Terkkuja Elon cittariin " ihanalle kassapojalle"

Sun tonni kuussa on kärpäsen paska hypermarketin myynnistä. Todennäkösesti kassapoikakin korkkkas perjantaina skumpat kun tajus et oot varmaan vaihtanu kauppaa.

Vierailija
19/41 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että unohdin punnita hedelmät. Olen todella stressaantunut ja masentunut, sen vuoksi unohtelen asioita. Pahenee kun olen lähdössä johonkin tai joku erityinen meno niin stressaan tavallista pahemmin.

Vierailija
20/41 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puntareita ei laiteta kassalle niin kuin muualla maailmassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan