Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brother Christmas

Vierailija
29.10.2017 |

Brother Christmas keräsi rahaa 17.10.2017 syöpää sairastavan jo saattohoidossa olevan Ekin Lapin matkaa varten. Surullinen ja tunteita herättävä rahankeräys :-( Ihmiset lahjoittivat XX summan rahaa Ekin matkaa varten. Eki on eilen menyhtynyt eikä Lapin matkaa ehtinyt tehdä. Osanotto omaisille!
Mihin nämä kerätyt varat käytetään?
Silloin kun joudutaan saattohoitoon, niin on vain päivien kysymys milloin aika loppuu täällä maanpäällä.
Siitä huolimatta ihmisten tunteisiin vedotaan ja pyydetään lahjoittamaan rahaa.

8.10.2017 Kristan lääkehoitoon Ruotsiin kerättiin rahaa, vaikka käsittääkseni lähetettä ei ollut kyseiseen hoitoon saatu?! Nyt ei ole mitään tietoa, pääseekö Krista lähtemään matkaan. BC on kommentoinut; Kerrotaan, kun on jotain kerrottavaa....
Mielestäni lääkehoito olisi ollut ehdottomasti pitänyt olla varma, ennenkuin lähdetään tunteisiin vedottavalla videolla keräämään rahaa.

Hän tekee kokopäiväisesti tätä työkseen ja saa siitä palkkaa. Mielestäni toiminta on mennyt liiketoiminnaksi eikä voi puhua enää hyväntekeväisyydestä.

Miten te näette/ koette BC:n toiminnan?

Kommentit (6075)

Vierailija
581/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ajatuksena on, että turha auttaa saattohoidossa olevia koska ne kuolevat kuitenkin! Huhhuh! Kyllä on kylmiä ihmisiä maailmassa.

Vierailija
582/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei HS julkaise noita viestejä jos niitä heille joku ei ole vuotanut.

Is ja IL ei voi puuttua koska heillä noita viestejä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HS tykittää nyt täysillä BC vastaan ja mielestäni heidän perustelut on hyvät,

BC antanut kuvan itsestään joka ei ole totuudenmukainen.

En ole lahjoittanut koskaan heille mutta en ymmärrä edes kaikkia kohteita joille annettu rahaa.

Ei pyydetty rahaa auton renkaisiin vaan otettiin Vianor laina,

Myös noi hautajaiskulut on erikoisia, kun moni muu rahaton joutuu hautaamaan halvalla eli polttohautaus jos ei ole rahaa.

Kuinka paljon avustaa näitä joilla elämänhallinta ongelmia?

Yhden ihmisen hyväntekeväisyys ei ole tarperksi valvottua ja väärinkäyttö helppoa.

En pidä tuosta some tyrkyttämisestä ollenkaan.

Vai tyrkyttämisestä. Se on juuri sitä avoimmuutta, jolla kerrotaan mihin ne rahat menevät.

Itse huudatte kurkku punaisena, että avoimmuutta. Nyt sekään ei ole hyvä.

Ja on alhaista kaivaa esiin textiviestejä joltain katkeralta exkaverilta ajalta ENNEN TOIMINNAN ALKAMISTA!

Siis oikeasti.

Kun mitään väärinkäytöksiä ei tule esiin, niin mites sitten suu pannaan? Kaiken panettelun jälkeen.

Mulle on ihan sama minne rahas tunget.

Ei kosketa mua pätkääkään, mutta noita avuntarvitsijoita oikeasti koskettaa, jos BC ajetaan alas näillä törkyjutuilla.

Siinä se pikkuinen ero.

Aika olennainen viesti muuten muutaman vuoden takaa, missä avoimesti suunnittelee joulupukkihahmossa tehtävää huijausta, missä osa rahasta menisi omiin taskuihin.

Vierailija
584/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykääs kaikki Hesarin etusivulla! Ari Koponen on rakentanut Brother Christmas -yhdistyksen henkilöbrändinsä ympärille – HS:n näkemissä viesteissä Koponen huorittelee ja puhuu ”neekereistä”

HUHHUH 

Siinä oli tämän kaverin businekset tais käydä "Axelit". Duunia tuskin tulee Suomesta löytymään.

Ei muuta kuin hintttaripukiksi Pattayjalle sitten.

Vierailija
585/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin lahjoittanut rahaa jonkun kuolemansairaan lapsen viimeistä toivomusten varten, niin olisin tyytyväisempi, jos ylimääräiset rahat menisi muille apua tarvitseville kuin "ylimääräisenä hyvänä" sille lapsen perheelle. Mihin se perhe sitä rahaa sen toteutetun toiveen jälkeen enää lisää tarvitsee?

Kun rahaa kerätään nimetysti jollekin henkilölle ja lahjoittaja saadaan uskomaan, että hänen antamansa avustus ohjataan lyhentämättömänä juuri mainittuun kohteeseen, tulisi ainakin selkeämmin ilmaista, että lahjoitettuja rahoja saatetaan käyttää myös muille avuntarvitsijoille.

On täysin eri asia osallistua jonkun autonrenkaiden maksuun kuin lapsen viimeisen toiveen toteuttamiseen. Puhumattakaan siitä, että rahat menevät lyhentämättömänä hyväntekijäksi naamioituneen miehen omaan kulutukseen.

Vierailija
586/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin =

Koponenko on itse vuotanut viestit? Kun viestit eivät näy vastaanottaja-moodissa?

Nyt haisee jo aika kovasti nämä Hesarin jutut

Vierailija
587/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NoNyt kirjoitti:

Asiayhteydestä irrotetut..:D:D Seliseli. Haukkui sitä kiiskeäkin niin rumasti h.....että hävettää hänen puolestaan. Tosi noloa.

Onneksi täällä ei kukaan muu ole ikinä käyttänyt yksityisesti sitä h sanaa kun joku naisihminen on ottanut päähän! Ootte niin hyviä ja puhdassydämisiä ihmisiä että nyt alkaa usko ihmisiin taas palata!!!!

Eihän hän ollut koskaan edes tavannut em naishenkilöä eli Kiiskeä. Silti nimittelee tosi mauttomasti. Oletko sinä tämän arin vaimo? Ajattelin vaan että olet kovin kiihtynyt. Ei kai tämmöisen palstan takia kannata hermojaan menettää. Riittää kun poistuu niin saa olla rauhassa.

Kiihtynyt? Olen hämmästynyt! Siis näin paljon ihmisiä jotka ei ikinä yksityiselämässään käytä h sanaa, n sanaa jne. Yksinkertaisesti hämmästyttävää!!!

Mutta miksi pitää itselle tuntematonta naista haukkua h...?! Minä taas hämmästelen sitä. Miksi pitää yleensä ketään naista haukkua h...? En käytä em. sanaa ketään kohtaan, joten on meitä. Enkä ole varmaan ainoa.

En minäkään sitä ikinä käytä, tosin en menisi vannomaan kun en voi kaikkia tilanteita muistaa. En kuitenkaan mene tuomitsemaan ihmistä yksityisviestistä joka ei oltu tarkoitettu muiden silmille!

Edelleen, yhä hämmästyttävämpää että täällä on vain ihmisiä jotka käyttävät yksityiselämässään vain kaunista, korrektia kieltä!

Nythän oli kyse lähinnä tämän partasuun käyttämästä kielestä bisnesten yhteydessä. Eivät ne olleet vaimolle lähetettyjä yksityis viestejä. Jos minä haukun viesteissä työkaverille pomoa h...niin se on piru irti, jos tulee ilmi. Eli kannattaa miettiä milloin, missä ja kenelle haukkuu ja millä nimityksillä ketäkin. Hauku sinä vapaasti viesteissäsi ketä halua ja miten haluat, ei ne julkisuudessa ole kiinnostavia. Jos olet julkisuuden henkilö niin painotus on silloin ihan eri ja tämä on fakta.

Noi viestit on kaivettu vuodelta 2015 !

Ei ole silloin ollut mikään julkkis!

Valoja nyt päälle.....ihan ihme porukkaa täälläkin vääntämässä asioita ihan muuksi kuin ne oikeasti on....

Jep ja näyettäis nyt samalla koko viestiketju mistä on alkanut ja kuka sen on aloittanut mutta ei, pari viestiä välistä..

Törkeetä julkaista yksityisviestejä jotka eivät ole edes löhwtetty toiminnan aikana.

Kyllä mäkin nuorena haukuin vaikka ketä ja millä sanoilla, kiva jos niillä yritettäis nyt julkasta rahan toivossa.

Ha vois ilmottaa pljonko maksoi kys. Viesteistä..

Vierailija
588/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin lahjoittanut rahaa jonkun kuolemansairaan lapsen viimeistä toivomusten varten, niin olisin tyytyväisempi, jos ylimääräiset rahat menisi muille apua tarvitseville kuin "ylimääräisenä hyvänä" sille lapsen perheelle. Mihin se perhe sitä rahaa sen toteutetun toiveen jälkeen enää lisää tarvitsee?

Mutta lehtijutun mukaan rahaa on köytetty ihan omiin syömisiin ja Koponen ottanut omaan käyttöönsä esim auton.

Vierailija
589/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun rahaa kerätään nimetysti jollekin henkilölle ja lahjoittaja saadaan uskomaan, että hänen antamansa avustus ohjataan lyhentämättömänä juuri mainittuun kohteeseen, tulisi ainakin selkeämmin ilmaista, että lahjoitettuja rahoja saatetaan käyttää myös muille avuntarvitsijoille.

On täysin eri asia osallistua jonkun autonrenkaiden maksuun kuin lapsen viimeisen toiveen toteuttamiseen. Puhumattakaan siitä, että rahat menevät lyhentämättömänä hyväntekijäksi naamioituneen miehen omaan kulutukseen.

Kyllä on useaan otteeseen julkaistu että jäljelle jääneet rahat ohjataan muihin kohteisiin. Ja on myös sanottu että osa menee yrityksen kuluihin.

Lue vaikka itse sieltä!

Vierailija
590/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HS tykittää nyt täysillä BC vastaan ja mielestäni heidän perustelut on hyvät,

BC antanut kuvan itsestään joka ei ole totuudenmukainen.

En ole lahjoittanut koskaan heille mutta en ymmärrä edes kaikkia kohteita joille annettu rahaa.

Ei pyydetty rahaa auton renkaisiin vaan otettiin Vianor laina,

Myös noi hautajaiskulut on erikoisia, kun moni muu rahaton joutuu hautaamaan halvalla eli polttohautaus jos ei ole rahaa.

Kuinka paljon avustaa näitä joilla elämänhallinta ongelmia?

Yhden ihmisen hyväntekeväisyys ei ole tarperksi valvottua ja väärinkäyttö helppoa.

En pidä tuosta some tyrkyttämisestä ollenkaan.

Vai tyrkyttämisestä. Se on juuri sitä avoimmuutta, jolla kerrotaan mihin ne rahat menevät.

Itse huudatte kurkku punaisena, että avoimmuutta. Nyt sekään ei ole hyvä.

Ja on alhaista kaivaa esiin textiviestejä joltain katkeralta exkaverilta ajalta ENNEN TOIMINNAN ALKAMISTA!

Siis oikeasti.

Kun mitään väärinkäytöksiä ei tule esiin, niin mites sitten suu pannaan? Kaiken panettelun jälkeen.

Mulle on ihan sama minne rahas tunget.

Ei kosketa mua pätkääkään, mutta noita avuntarvitsijoita oikeasti koskettaa, jos BC ajetaan alas näillä törkyjutuilla.

Siinä se pikkuinen ero.[/

Mietin kyllä mitä sanon ja törkyä en ole puhunut mutta BC on ja

kertoo paljon hänestä.

Ei ole mustaa huumoria vaan jotain muuta.

Hyvä jos lopettaa toimintansa.

Lue kuule uudestaan niin kiihkoissasi tajuat.

Olet itse varma että olet oikeassa.

Vierailija
591/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään oikaisuvaatimusta hesarille ei sitten tullut tänään?

Jos nuo viestit ja muutkin tiedot ovat valheellisia niin BC voi helposti tehdä rikosilmoituksen/syytteen kunnianloukkauksesta

Vierailija
592/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä oikaisuvaatimusta juuri valmisteleekin myös. Ei mitenkään sovi tuo hinttaripukki yms. tän Arin kirjoittamaksi. Kyseessä kateellinen naapuri tai muu Keravan kaveri vai missä nyt asuikaan.

Jengi ei tajuu että elelee edellisen firmansa myynnistä/sijoitksista saamillaan rahoilla nyt ja se antaa mahkut tehdä hyväntekeväisyyttä.

Vierailija
593/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tekisi mieli ivallisesti nauraa näille BC:n puolustajille, ellei tajuaisi että siellähän murtuu ihmisiltä perusturvan tunne ja siksi ainoa keino suojata itseä on kieltää tosiasiat..

Vierailija
594/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin =

Koponenko on itse vuotanut viestit? Kun viestit eivät näy vastaanottaja-moodissa?

Nyt haisee jo aika kovasti nämä Hesarin jutut

Joku on päässyt loggautumaan BC:n Facebook-tilille, se selittäisi. Tai sitten BC ja HS toimivat yhteistyössä ja tämä on joku todella omituinen tapa kerätä julkisuutta. 

Sekin on mielenkiintoista, että tällainen vuoto tapahtuu juuri kun uuden tiedustelulain kiireellinen käsittely torpataan eduskunnassa.

Vierailija
595/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo viestit ja muutkin tiedot ovat valheellisia niin BC voi helposti tehdä rikosilmoituksen/syytteen kunnianloukkauksesta

Näin on ja HS vastaa kyllä kirjoituksistaan.

Tosiaan luulen että tietää mitä tekee.

Vierailija
596/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitä oikaisuvaatimusta juuri valmisteleekin myös. Ei mitenkään sovi tuo hinttaripukki yms. tän Arin kirjoittamaksi. Kyseessä kateellinen naapuri tai muu Keravan kaveri vai missä nyt asuikaan.

Jengi ei tajuu että elelee edellisen firmansa myynnistä/sijoitksista saamillaan rahoilla nyt ja se antaa mahkut tehdä hyväntekeväisyyttä.

vitu huor se o

Vierailija
597/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on useaan otteeseen julkaistu että jäljelle jääneet rahat ohjataan muihin kohteisiin. Ja on myös sanottu että osa menee yrityksen kuluihin.

Lue vaikka itse sieltä!

Ei kait hyväntekeväisyys saa olla yritys???

Vierailija
598/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on ja HS vastaa kyllä kirjoituksistaan.

Tosiaan luulen että tietää mitä tekee.

Feikkaa amatöörimaisesti facebook-viestejä.

Tietää tosiaankin mitä tekee  ;) 

Vierailija
599/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä outo juttu. En ymmärrä tätä yksityisviestien julkaisua. En hyväksy tuota kielenkäyttöä, mutta en ymmärrä tätä kuviota. Eikö HS voisi alkaa julkaista kaikkien muidenkin yksityisviestit? Ilkka Kanerva taitaa olla edellinen, jonka viestit media pisti julkisiksi.

Vierailija
600/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samannäköset! :D

Vähän nauratti, kun Vettenterän Minttu ilmestyi BC:n seinälle puolustamaan marttyyritoveriaan. Ei helvetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi