Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brother Christmas

Vierailija
29.10.2017 |

Brother Christmas keräsi rahaa 17.10.2017 syöpää sairastavan jo saattohoidossa olevan Ekin Lapin matkaa varten. Surullinen ja tunteita herättävä rahankeräys :-( Ihmiset lahjoittivat XX summan rahaa Ekin matkaa varten. Eki on eilen menyhtynyt eikä Lapin matkaa ehtinyt tehdä. Osanotto omaisille!
Mihin nämä kerätyt varat käytetään?
Silloin kun joudutaan saattohoitoon, niin on vain päivien kysymys milloin aika loppuu täällä maanpäällä.
Siitä huolimatta ihmisten tunteisiin vedotaan ja pyydetään lahjoittamaan rahaa.

8.10.2017 Kristan lääkehoitoon Ruotsiin kerättiin rahaa, vaikka käsittääkseni lähetettä ei ollut kyseiseen hoitoon saatu?! Nyt ei ole mitään tietoa, pääseekö Krista lähtemään matkaan. BC on kommentoinut; Kerrotaan, kun on jotain kerrottavaa....
Mielestäni lääkehoito olisi ollut ehdottomasti pitänyt olla varma, ennenkuin lähdetään tunteisiin vedottavalla videolla keräämään rahaa.

Hän tekee kokopäiväisesti tätä työkseen ja saa siitä palkkaa. Mielestäni toiminta on mennyt liiketoiminnaksi eikä voi puhua enää hyväntekeväisyydestä.

Miten te näette/ koette BC:n toiminnan?

Kommentit (6075)

Vierailija
561/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käsitä tätä tapausta? Onko siis jonkun sairaan omaiset/sairas itse valittaneet, että eivät ole saaneet heille kerättyjä varoja?

Kaksi "nimetöntä" omaista HS-lehden "puolueettomassa, kiihkottomassa ja vain hyvää tarkoittavassa" artikkelissa. VS. 7000 apua saanutta.

Vierailija
562/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käsitä tätä tapausta? Onko siis jonkun sairaan omaiset/sairas itse valittaneet, että eivät ole saaneet heille kerättyjä varoja?

et oo tosissas. opettele vaikka eka lukemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NoNyt kirjoitti:

Asiayhteydestä irrotetut..:D:D Seliseli. Haukkui sitä kiiskeäkin niin rumasti h.....että hävettää hänen puolestaan. Tosi noloa.

Onneksi täällä ei kukaan muu ole ikinä käyttänyt yksityisesti sitä h sanaa kun joku naisihminen on ottanut päähän! Ootte niin hyviä ja puhdassydämisiä ihmisiä että nyt alkaa usko ihmisiin taas palata!!!!

Eihän hän ollut koskaan edes tavannut em naishenkilöä eli Kiiskeä. Silti nimittelee tosi mauttomasti. Oletko sinä tämän arin vaimo? Ajattelin vaan että olet kovin kiihtynyt. Ei kai tämmöisen palstan takia kannata hermojaan menettää. Riittää kun poistuu niin saa olla rauhassa.

Kiihtynyt? Olen hämmästynyt! Siis näin paljon ihmisiä jotka ei ikinä yksityiselämässään käytä h sanaa, n sanaa jne. Yksinkertaisesti hämmästyttävää!!!

Mutta miksi pitää itselle tuntematonta naista haukkua h...?! Minä taas hämmästelen sitä. Miksi pitää yleensä ketään naista haukkua h...? En käytä em. sanaa ketään kohtaan, joten on meitä. Enkä ole varmaan ainoa.

En minäkään sitä ikinä käytä, tosin en menisi vannomaan kun en voi kaikkia tilanteita muistaa. En kuitenkaan mene tuomitsemaan ihmistä yksityisviestistä joka ei oltu tarkoitettu muiden silmille!

Edelleen, yhä hämmästyttävämpää että täällä on vain ihmisiä jotka käyttävät yksityiselämässään vain kaunista, korrektia kieltä!

Vierailija
564/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa "messenger-viestit" sinisellä pohjalla???????????????????

Vierailija
565/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Alkuperäisessä jutussa kaksi sairaan lapsen vanhempaa kertoo, että heillä on ollut suuria vaikeuksia saada BC:ilta siitä, mitä kampanjassa on kerätty. Ovat toki saaneet luvatut tavarat/palvelut, mutta suoraan BC:n yhteistyökumppaniyrityksiltä, eivät BC:ilta. Kuitenkin siis jopa heidän tuttunsa ovat kertoneet laittaneensa BC:n tilille enemmän rahaa kuin heille on tilitetty ja/tai BC on ilmoittanut kampanjasta saadun.

Ja näyttäisi siltä, että HS:n olisi yleishyödyllistä poistaa juttu maksumuurin takaa. Uskon, että täälläkin on monta BC:ille rahaa laittanutta, joille tekisi hyvää lukea hyvin taustoitettu juttu. Samat toimittajat muuten tutkivat "Lelusalakuljettajan" tapausta, joten heillä on ammattitaitoa, eikä kyseessä ehkä olekkaan mikään "suvakkisalaliitto", kuten täällä kohkataan.

Vierailija
566/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni kyllä boikottiin kaikki firmat, jotka tota ukkoa tukevat. Hyi!! Ei varmaan osaa edes hävetä!

Vierailija
567/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko BC sukua Axlille? Samaa näköä ja jututkin kuulostaa samoilta.

Vierailija
568/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no tuo kuvanlaatu näyttää siltä, että kyseessä ei ole screenshot, vaan on otettu kännykällä kuva bc:n koneen ruudusta 

Vierailija
569/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan otettu puhelimella kuva Koposen tietokoneen ja puhelimen näytösitä. WhatsApp-viesti puolestaan näyttää ruutukaappaukselta, joka on otettu vastaanottajan puhelimella. 

Vierailija
570/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin lahjoittanut rahaa jonkun kuolemansairaan lapsen viimeistä toivomusten varten, niin olisin tyytyväisempi, jos ylimääräiset rahat menisi muille apua tarvitseville kuin "ylimääräisenä hyvänä" sille lapsen perheelle. Mihin se perhe sitä rahaa sen toteutetun toiveen jälkeen enää lisää tarvitsee?

Vierailija
571/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NoNyt kirjoitti:

Asiayhteydestä irrotetut..:D:D Seliseli. Haukkui sitä kiiskeäkin niin rumasti h.....että hävettää hänen puolestaan. Tosi noloa.

Onneksi täällä ei kukaan muu ole ikinä käyttänyt yksityisesti sitä h sanaa kun joku naisihminen on ottanut päähän! Ootte niin hyviä ja puhdassydämisiä ihmisiä että nyt alkaa usko ihmisiin taas palata!!!!

Eihän hän ollut koskaan edes tavannut em naishenkilöä eli Kiiskeä. Silti nimittelee tosi mauttomasti. Oletko sinä tämän arin vaimo? Ajattelin vaan että olet kovin kiihtynyt. Ei kai tämmöisen palstan takia kannata hermojaan menettää. Riittää kun poistuu niin saa olla rauhassa.

Kiihtynyt? Olen hämmästynyt! Siis näin paljon ihmisiä jotka ei ikinä yksityiselämässään käytä h sanaa, n sanaa jne. Yksinkertaisesti hämmästyttävää!!!

Mutta miksi pitää itselle tuntematonta naista haukkua h...?! Minä taas hämmästelen sitä. Miksi pitää yleensä ketään naista haukkua h...? En käytä em. sanaa ketään kohtaan, joten on meitä. Enkä ole varmaan ainoa.

En minäkään sitä ikinä käytä, tosin en menisi vannomaan kun en voi kaikkia tilanteita muistaa. En kuitenkaan mene tuomitsemaan ihmistä yksityisviestistä joka ei oltu tarkoitettu muiden silmille!

Edelleen, yhä hämmästyttävämpää että täällä on vain ihmisiä jotka käyttävät yksityiselämässään vain kaunista, korrektia kieltä!

Nythän oli kyse lähinnä tämän partasuun käyttämästä kielestä bisnesten yhteydessä. Eivät ne olleet vaimolle lähetettyjä yksityis viestejä. Jos minä haukun viesteissä työkaverille pomoa h...niin se on piru irti, jos tulee ilmi. Eli kannattaa miettiä milloin, missä ja kenelle haukkuu ja millä nimityksillä ketäkin. Hauku sinä vapaasti viesteissäsi ketä halua ja miten haluat, ei ne julkisuudessa ole kiinnostavia. Jos olet julkisuuden henkilö niin painotus on silloin ihan eri ja tämä on fakta.

Vierailija
572/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvankaappaukset kahdesta viestistä ovat sinisellä pohjalla, eli ne on otettu lähettäjän (Koposen) omassa Facebook-profiilissa. Koponen tuskin on ottanut valokuvaa omasta viestistään ja lähettänyt medialle eli joko hänen tilinsä on hakkeroitu tai viestit ovat feikkejä. Luulisi HS:n toimittajan tietävän, miltä oma messenger-viestinäkymä näyttää.            

Vierailija
573/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS tykittää nyt täysillä BC vastaan ja mielestäni heidän perustelut on hyvät,

BC antanut kuvan itsestään joka ei ole totuudenmukainen.

En ole lahjoittanut koskaan heille mutta en ymmärrä edes kaikkia kohteita joille annettu rahaa.

Ei pyydetty rahaa auton renkaisiin vaan otettiin Vianor laina,

Myös noi hautajaiskulut on erikoisia, kun moni muu rahaton joutuu hautaamaan halvalla eli polttohautaus jos ei ole rahaa.

Kuinka paljon avustaa näitä joilla elämänhallinta ongelmia?

Yhden ihmisen hyväntekeväisyys ei ole tarperksi valvottua ja väärinkäyttö helppoa.

En pidä tuosta some tyrkyttämisestä ollenkaan.

Vierailija
574/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Facebook-viesteissä HS:n mukaan Koposen kirjoittamat viestit näkyvät oikealla eli lähettäjän puolella eikä vastaanottajan?            

Vierailija
575/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kori Aponen.

Vierailija
576/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Alkuperäisessä jutussa kaksi sairaan lapsen vanhempaa kertoo, että heillä on ollut suuria vaikeuksia saada BC:ilta siitä, mitä kampanjassa on kerätty. Ovat toki saaneet luvatut tavarat/palvelut, mutta suoraan BC:n yhteistyökumppaniyrityksiltä, eivät BC:ilta. Kuitenkin siis jopa heidän tuttunsa ovat kertoneet laittaneensa BC:n tilille enemmän rahaa kuin heille on tilitetty ja/tai BC on ilmoittanut kampanjasta saadun.

Ja näyttäisi siltä, että HS:n olisi yleishyödyllistä poistaa juttu maksumuurin takaa. Uskon, että täälläkin on monta BC:ille rahaa laittanutta, joille tekisi hyvää lukea hyvin taustoitettu juttu. Samat toimittajat muuten tutkivat "Lelusalakuljettajan" tapausta, joten heillä on ammattitaitoa, eikä kyseessä ehkä olekkaan mikään "suvakkisalaliitto", kuten täällä kohkataan.

Lelusalakuljettaja oli ihan oikeastikin huijari. Sai vielä tuomionkin.

Nää hesarin "laatutoimittajat" ovat suvakkeja.

Rahaa pitää saada diskoläpsyttelijöiden kuluihin....siksi tämmöinen mölinä. Ja typerät ihmiset uskoo, mitä hesarin kaltainen roskalehti kirjoittaa...nytkin piti siis kaivaa esiin 2015 ikivanhoja textareita!

Eli koko toimita ei edes ollut alkanutkaan.

Onko tämä siis oikeasti laatujournalismia?

Minusta ei ole.

Vierailija
577/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS nuo viestit on jouluveljen kirjoittamia niin ihmettelen suuresti. Haastatteluissa hänen ulosantinsa on sujuvaa suomenkieltä, mutta viestien kirjoittaja on joku tosiurpo.

Vierailija
578/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä tätä. Miksi BC valehtelisi asiassa kun tietää että VARMASTI jäisi kiinni seuraavassa tilinpäätöksessä.

Vähän sama kuun minä ottaisin rahaa välistä omasta yrityksestäni ja sitten olin kusessa kun tilinpäätöstä tehdään.

Onko hesarilla siis todisteet siitä että x ja Y ovat siirtäneet rahaa tilille? Vai onko vaan niin että joku on sanonut että mekin lahjoitettiin muuten 1000€ ja todellisuudessa menikin 10€ mutta haluttiin vaan antaa reilu kuva itsestä..

Jokin ei nyt oikein täsmää ja varsiniin kun BC vielä nytkin sanoo että tilitiedot tutkitaan..

Vierailija
579/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HS tykittää nyt täysillä BC vastaan ja mielestäni heidän perustelut on hyvät,

BC antanut kuvan itsestään joka ei ole totuudenmukainen.

En ole lahjoittanut koskaan heille mutta en ymmärrä edes kaikkia kohteita joille annettu rahaa.

Ei pyydetty rahaa auton renkaisiin vaan otettiin Vianor laina,

Myös noi hautajaiskulut on erikoisia, kun moni muu rahaton joutuu hautaamaan halvalla eli polttohautaus jos ei ole rahaa.

Kuinka paljon avustaa näitä joilla elämänhallinta ongelmia?

Yhden ihmisen hyväntekeväisyys ei ole tarperksi valvottua ja väärinkäyttö helppoa.

En pidä tuosta some tyrkyttämisestä ollenkaan.

Vai tyrkyttämisestä. Se on juuri sitä avoimmuutta, jolla kerrotaan mihin ne rahat menevät.

Itse huudatte kurkku punaisena, että avoimmuutta. Nyt sekään ei ole hyvä.

Ja on alhaista kaivaa esiin textiviestejä joltain katkeralta exkaverilta ajalta ENNEN TOIMINNAN ALKAMISTA!

Siis oikeasti.

Kun mitään väärinkäytöksiä ei tule esiin, niin mites sitten suu pannaan? Kaiken panettelun jälkeen.

Mulle on ihan sama minne rahas tunget.

Ei kosketa mua pätkääkään, mutta noita avuntarvitsijoita oikeasti koskettaa, jos BC ajetaan alas näillä törkyjutuilla.

Siinä se pikkuinen ero.

Vierailija
580/6075 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NoNyt kirjoitti:

Nythän oli kyse lähinnä tämän partasuun käyttämästä kielestä bisnesten yhteydessä. Eivät ne olleet vaimolle lähetettyjä yksityis viestejä. Jos minä haukun viesteissä työkaverille pomoa h...niin se on piru irti, jos tulee ilmi. Eli kannattaa miettiä milloin, missä ja kenelle haukkuu ja millä nimityksillä ketäkin. Hauku sinä vapaasti viesteissäsi ketä halua ja miten haluat, ei ne julkisuudessa ole kiinnostavia. Jos olet julkisuuden henkilö niin painotus on silloin ihan eri ja tämä on fakta.

Noi viestit on kaivettu vuodelta 2015 !

Ei ole silloin ollut mikään julkkis!

Valoja nyt päälle.....ihan ihme porukkaa täälläkin vääntämässä asioita ihan muuksi kuin ne oikeasti on....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän