Brother Christmas
Brother Christmas keräsi rahaa 17.10.2017 syöpää sairastavan jo saattohoidossa olevan Ekin Lapin matkaa varten. Surullinen ja tunteita herättävä rahankeräys :-( Ihmiset lahjoittivat XX summan rahaa Ekin matkaa varten. Eki on eilen menyhtynyt eikä Lapin matkaa ehtinyt tehdä. Osanotto omaisille!
Mihin nämä kerätyt varat käytetään?
Silloin kun joudutaan saattohoitoon, niin on vain päivien kysymys milloin aika loppuu täällä maanpäällä.
Siitä huolimatta ihmisten tunteisiin vedotaan ja pyydetään lahjoittamaan rahaa.
8.10.2017 Kristan lääkehoitoon Ruotsiin kerättiin rahaa, vaikka käsittääkseni lähetettä ei ollut kyseiseen hoitoon saatu?! Nyt ei ole mitään tietoa, pääseekö Krista lähtemään matkaan. BC on kommentoinut; Kerrotaan, kun on jotain kerrottavaa....
Mielestäni lääkehoito olisi ollut ehdottomasti pitänyt olla varma, ennenkuin lähdetään tunteisiin vedottavalla videolla keräämään rahaa.
Hän tekee kokopäiväisesti tätä työkseen ja saa siitä palkkaa. Mielestäni toiminta on mennyt liiketoiminnaksi eikä voi puhua enää hyväntekeväisyydestä.
Miten te näette/ koette BC:n toiminnan?
Kommentit (6075)
Pyöräilijä ei ainakaan vähennä kiusatuksi ja leimatuksi tulemista. Onhan se tuossa päivityksessäkin ”muita kulkuneuvoja kuin pyörä” - kuinka huonoa ja onnetonta siis.
Pyöräilijä on Arin poliittinen vastustaja ensi kevään vaaleissa.
Eihän rannekkeita enää mainosteta? Vähänkäytettyä ja paitaa vain.
Bc on instassaan jakanut kuvan, joka on julkaistu jo aiemmin. Tässä uusimmassa postauksessa on hashtageja, joista ainakin minä saan sellaisen käsityksen, että kuva on uusi ja liittyy töihin. Pikkujuttuja, jotka eivät kyllä varsinaisesti lisää luottamusta joulupukin toimintaan. Eipä taida enää tulla kutsuja työkeikoille samaan malliin kun vielä vuosi sitten..
Tuleekohan linnanjuhliin kutsua tänä vuonna.
5€ heijastinta nyt ehdotetaan, mutta tuskin tulee tuolla hintaa, kun oikeasti postitus maksaa jo ison osan tuosta.
Polkupyörän huoltaminen on hyvää mielenterveystyötä.
Itsensä kehittäminen noin muutenkin.
Pyörän korjaaminen ja huoltaminen ITSE on aktiivipyöräilijälle muutenkin ainoa toimiva tapa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan linnanjuhliin kutsua tänä vuonna.
5€ heijastinta nyt ehdotetaan, mutta tuskin tulee tuolla hintaa, kun oikeasti postitus maksaa jo ison osan tuosta.
Koppolan ansiot molemmissa maailmansodissa ovat kiistattomat. Kutsu uusitaan ilman TPK:n käsittelyä.
Kuulin Koposen tutuntutuilta, että satasissa on kuukaudessa liikevaihto enää noilla vedätyksillä.
Pieninä murusina on koijarinkin leipä.
Nämä hommat ei kestä kohuja
Vierailija kirjoitti:
Kuulin Koposen tutuntutuilta, että satasissa on kuukaudessa liikevaihto enää noilla vedätyksillä.
Nämä hommat ei kestä kohuja
Just jotain tällästä tietoa oon kaivannutkin. Tunteehan joku jonkun, joka tuntee Koposen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä hommat ei kestä kohujaJust jotain tällästä tietoa oon kaivannutkin. Tunteehan joku jonkun, joka tuntee Koposen.
Tuntee itse Koposen, mutta ei halua profiloitua.
Onnea ketju, täytät vuoden. Ja homma jatkuu....
Vierailija kirjoitti:
Onnea ketju, täytät vuoden. Ja homma jatkuu....
Ari on vasta oppipoika näissä huijaushommissa. Herätysliikkeen sedät nauravat Arille matkalla Miamiin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä uusimmassa päivityksessä mainitaan, että ”satoja euroja pyörän korjaukseen”.
Itse ”hyöty” pyöräilyä harrastavana (3500 km/v.)
minulta meni viimeksi pyöränkorjaukseen neljä vuotta sitten 450€, eikä sen jälkeen ole tarvinnut edes jarruvaijeteita vaihtaa.Onko tämä BC:n uusin päivitys fiktiivinen juttu?
Varmaan saisi jonkun pyöräfirmankin mukaan hyväntekeväisyyteen ilman että pitää rahaa kerätä. Osat harvoin kalliita. Työ maksaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä uusimmassa päivityksessä mainitaan, että ”satoja euroja pyörän korjaukseen”.
minulta meni viimeksi pyöränkorjaukseen neljä vuotta sitten 450€, eikä sen jälkeen ole tarvinnut edes jarruvaijeteita vaihtaa.Onko tämä BC:n uusin päivitys fiktiivinen juttu?
Varmaan saisi jonkun pyöräfirmankin mukaan hyväntekeväisyyteen ilman että pitää rahaa kerätä. Osat harvoin kalliita. Työ maksaa enemmän.
Pitäisi vaan olla reaalimaailmasta nämä caset silloin. Onhan BC toisaalta ostanut rengassarjoja autoonkin; miksi ei siis polkupyörää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi vaan olla reaalimaailmasta nämä caset silloin. Onhan BC toisaalta ostanut rengassarjoja autoonkin; miksi ei siis polkupyörää.
Sillä oli fyffee silloin, nyt se on finito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä oli fyffee silloin, nyt se on finito.
Käyttäisi sekin aikansa oikeisiin töihin eikä päivystäsi somessa :-D
Ei taida tulla kovin kaksinen joulukeräys tänä vuonna Koposen tilille.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ellei joku muu hanki keräyslupaa Koposen auttamiseksi. BC ei sitä enää saa.
Luulisi että auttamishalu ei ole tästä maasta kadonnut (jo koiraurpojen määrää arvioiden) joten ihme että jokin muu taho ei ole perustanut varainhankintaa jolla BC:n toimintaa voidaan jatkaa.
- On tosin mahdollista että koiraurpot eivät ole fyysisiä henkilöitä eikä BC:llä ole lainkaan fanipohjaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ellei joku muu hanki keräyslupaa Koposen auttamiseksi. BC ei sitä enää saa.
Luulisi että auttamishalu ei ole tästä maasta kadonnut (jo koiraurpojen määrää arvioiden) joten ihme että jokin muu taho ei ole perustanut varainhankintaa jolla BC:n toimintaa voidaan jatkaa.
- On tosin mahdollista että koiraurpot eivät ole fyysisiä henkilöitä eikä BC:llä ole lainkaan fanipohjaa ;)
No siis nehän on niin urpoja, että luulevat luvan olevan siellä "käsittelyssä."
https://www.facebook.com/Brother-Christmas-Osoitamme-tukemme-sinulle-19…
16 tykkääjää... :):):)
Keskustelupalstoilla on ollut juttua, että Koponen on kova uhkapeluri. Onko tästä kenelläkään tarkempaa tietoa?
Pelihimoinen talouspäällikkö/pankkitoimihenkilö/ isännöitisija/ rahastonhoitaja on aika tuttu hahmo käräjäoikeuksista.
minulta meni viimeksi pyöränkorjaukseen neljä vuotta sitten 450€, eikä sen jälkeen ole tarvinnut edes jarruvaijeteita vaihtaa.
Onko tämä BC:n uusin päivitys fiktiivinen juttu?