Brother Christmas
Brother Christmas keräsi rahaa 17.10.2017 syöpää sairastavan jo saattohoidossa olevan Ekin Lapin matkaa varten. Surullinen ja tunteita herättävä rahankeräys :-( Ihmiset lahjoittivat XX summan rahaa Ekin matkaa varten. Eki on eilen menyhtynyt eikä Lapin matkaa ehtinyt tehdä. Osanotto omaisille!
Mihin nämä kerätyt varat käytetään?
Silloin kun joudutaan saattohoitoon, niin on vain päivien kysymys milloin aika loppuu täällä maanpäällä.
Siitä huolimatta ihmisten tunteisiin vedotaan ja pyydetään lahjoittamaan rahaa.
8.10.2017 Kristan lääkehoitoon Ruotsiin kerättiin rahaa, vaikka käsittääkseni lähetettä ei ollut kyseiseen hoitoon saatu?! Nyt ei ole mitään tietoa, pääseekö Krista lähtemään matkaan. BC on kommentoinut; Kerrotaan, kun on jotain kerrottavaa....
Mielestäni lääkehoito olisi ollut ehdottomasti pitänyt olla varma, ennenkuin lähdetään tunteisiin vedottavalla videolla keräämään rahaa.
Hän tekee kokopäiväisesti tätä työkseen ja saa siitä palkkaa. Mielestäni toiminta on mennyt liiketoiminnaksi eikä voi puhua enää hyväntekeväisyydestä.
Miten te näette/ koette BC:n toiminnan?
Kommentit (6076)
Vierailija kirjoitti:
Koirakeskustelussa on nyt 310 kommenttia. Eilen sitä oli vielä yli 800.
Avoin ja läpinäkyvä, sanoivat...
Kyllä mulla näkyy lähes 900 kommenttia.
Mulle näkyy nyt 315 kommenttia.
Kadonneet viestit ovat näemmä palanneet. Tiivistä on keskustelu, kun yli 900 viestiä on kirjoitettu. Epäselväksi on toistaiseksi jäänyt vain se, mitä BC aikoo nyt tämän koira-asian eteen tehdä.
Mä näen edelleen 315. Auki en saa kuin murto-osan, mutta en niitä enää jaksaisikaan selata.
Varmaan myös separ* on huor*
Ari kouttaa ittelleen kerätä Janni Hussin pimpintuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Mä näen edelleen 315. Auki en saa kuin murto-osan, mutta en niitä enää jaksaisikaan selata.
Mun koneella näkyy kommentteja 316!
Missä loput 600 kommenttia on?
Tykkäyksiä 867
Mulla näkyy puhelimella 900 kommenttia mutta läppärillä vain 300. Erikoista.
BC on ansaitulla ulkomaalomalla.
”Yritys” varmaa maksaa. Se sama joka palkan.
Vierailija kirjoitti:
BC on ansaitulla ulkomaalomalla.
”Yritys” varmaa maksaa. Se sama joka palkan.
Missäpäin lymyää?
Täällä Tavis perheellinen tekee töitä koko vuoden, eikä ole mahista lähteä ulkomaille lomalle ku harvoin.
En ihmettele yhtään ettei Ari raaski jättää BC:n pj/hallitusta tunaroiden pyöritettäväksi. Edut on vaan niin hyvät puheenjohtaja-sihteeri-rahastonhoitaja pestissä!
Mistä tieto, että on ulkomailla?
Hyväntekeväisyys on kovaa businesta. Mutta niin se saakin olla. Jos sitä oikeasti pitäisi tehdä nälkäpalkalla, niin sitä ei tehtäisi.
Joku kertoi, että tunnettujen puolustajiensa Facebook päivityksen mukaan Ari , vaimo ja ”markkinointi”
Pitäisköhän tässäki keskustelussa jengin oikeesti vastatata kommentteihin instead of thumbs down? Selviäis asiat sitten tyhmemmillekin....
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän tässäki keskustelussa jengin oikeesti vastatata kommentteihin instead of thumbs down? Selviäis asiat sitten tyhmemmillekin....
Eihän toki, vaan BC-tiedotus julkaisee valmiita lehdistötiedotteita ja yhden aukeaman juttuja jotka lehdet sitten julkaisevat sellaisenaan. Helpottaa paljon mm. ulkomaan lomailua kun antaa itse vastaukset omiin kysymyksiinsä. Ei tarvitse vastata edes haastattelupyyntöihin koska uutta ja valmista materiaalia tulee toimitukseen pyytämättäkin.
Erikoisen kauan tutkinta kyllä kestää.
Taitaa olla fyrkat loppu, kun edes koiran hankintaan ei enää ole varaa. Ennen irtosi helposti tonni vaikka talvirenkaisiin.
Arkkukuvalla taas mennään tänään...
Vierailija kirjoitti:
Tuosta onnettomuudesta on aikaa kaksi kk. Keräyslupa oli silloin vielä voimassa. Miksi BC nyt tota mainostaa? Kera arkun, mitäs muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta onnettomuudesta on aikaa kaksi kk. Keräyslupa oli silloin vielä voimassa. Miksi BC nyt tota mainostaa? Kera arkun, mitäs muuta.
Tuo esille nyt näitä vanhoja tapauksia, uusia keräyksiä, kun ei oo mahdollista toteuttaa. Pysyy toiminta vireänä, kun muistelee vanhoja juttuja. Minun mielestä arkun kuvia ei tartteis tuoda esille ollenkaan. Ovat todellakin niin yksityisasioita.
Kerätään ensin paljon kommentteja joista voidaan lopulta suodattaa jäljelle Suuret Punaiset Sydämet.
En minäkään tuossa muuta funktiota näe.