Voiko Ataraxia (25mg) käyttää tilapäisesti ahdistukseen ja unihäiriöihin?
Viikko sitten join rankat kännit jotka ovat haitanneet unenlaatua, ja samalla olen joutunut yrittää muuttaa unirytmiä aikaseimmaksi, jolloin vähät unet aiheuttaa ahdistusta ja pelkoa seuraavasta yöstä. Voisiko ensi yöksi kokeilla atarax 25mg, tai vaikka viikon ajan? Millaisia sivuvaikutuksia?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
En suosittele. Kehittyy riippuvuus nopeasti. Unohtakaa lääkkeet, lisätkää liikuntaa, pitäkää säännöllinen rytmi ja terveellinen ruoka. Melatoniinia voi sitten ottaa 1-2h ennen nukkumista. Ihmiset muutenkin vetää liikaa mömmöjä.
Tuo on allergialääke, eikä "mömmö"
Voi varmaan. Mutta kannattais jättää se alkoholi pois jos vaikuttaa uniin ja mielialaan noin vahvasti. Kukaan terve ei kyllä ahdistu siitä jos pikkuhiljaa siirtää unirytmiä.
Vierailija kirjoitti:
no itse vedän ataraxia sen maksimin 8x 25mg, bentsoja ja tissuttelen viinaa reilusti puoleen yöhön mutta silti ei uni vaan tule
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Sanot psykiatrille että ataraxia, kotelo ei kestä ja haluat saada kuupan jumiin. Parin vuoden päästä voit turvonneena zombina istua Kontulan ostarin penkillä tyhjä katse silmissäsi ja ryystää Litukan bisseä. Mutta et oo ahdistunut. Et ole itseasiassa mitään.
Ei kai ap ilmoittanut psykiatrille menevänsä?
Vierailija kirjoitti:
Sanot psykiatrille että ataraxia, kotelo ei kestä ja haluat saada kuupan jumiin. Parin vuoden päästä voit turvonneena zombina istua Kontulan ostarin penkillä tyhjä katse silmissäsi ja ryystää Litukan bisseä. Mutta et oo ahdistunut. Et ole itseasiassa mitään.
Up
voi käyttää, toki riippuen josko sinulla on jotakin muita nappuloita...
minulla toimii oikein hyvin.
syöt liikaa niitä ota max 50mg. niin saat unta. tai ihan vaan 25mg ja melatoniini. ketipinori paras anyways. Yks tabletti sitä tiputtaa tunnin sisään aina.
Mä käytän Ataraxia just unettomuuteen ja ahdistuksen lieventämiseen. Lääkärin määräyksestä.
"En suosittele. Kehittyy riippuvuus nopeasti. Unohtakaa lääkkeet, lisätkää liikuntaa, pitäkää säännöllinen rytmi ja terveellinen ruoka. Melatoniinia voi sitten ottaa 1-2h ennen nukkumista. Ihmiset muutenkin vetää liikaa mömmöjä."
Näin kirjoittaa vain ihminen, jolla on täydellinen tietämättömyys kroonisesta unettomuudesta
Kannattaa varmaan hankkia kaverille apua.