Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Ataraxia (25mg) käyttää tilapäisesti ahdistukseen ja unihäiriöihin?

Vierailija
29.10.2017 |

Viikko sitten join rankat kännit jotka ovat haitanneet unenlaatua, ja samalla olen joutunut yrittää muuttaa unirytmiä aikaseimmaksi, jolloin vähät unet aiheuttaa ahdistusta ja pelkoa seuraavasta yöstä. Voisiko ensi yöksi kokeilla atarax 25mg, tai vaikka viikon ajan? Millaisia sivuvaikutuksia?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini yritti itsaria, hän sanoi ottaneensa 60 kpl Ataraxia.

Minusta on alkanut tuntua että hän valehtelee.

Nyt hän sanoi yrittäneensä itsaria viimeksi kuukausi sitten ja nyt uudestaan.... Heräsi sitten kuitenkin eikä kuollut.....

Muutenkin hän jauhaa koko ajan itsareistaan ja siitä että on maanisdebressiivinen.

Mielestäni häm on huomion kipeä.

Hän vetää päivittäin pilveä ja käsittäkseni myös ainakin piriä silloin tällöin.

Olen itse ajatellut että hän oli piri laskuissaan ja käänsi asian ..itsariksi...kun ei kehdannut heittää että on laskuissa.

Koska vetää muutenkin aika omituista roolia.

Muutenkin jos nyt haluisi ihan välttämättä itsensä pois päiviltä eiköhän tuo onnistuisi??

Kaverini puheitten mukaan yrittänyt itsaria useaan otteeseen..

Kannattaa varmaan hankkia kaverille apua.

Vierailija
22/38 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Kehittyy riippuvuus nopeasti. Unohtakaa lääkkeet, lisätkää liikuntaa, pitäkää säännöllinen rytmi ja terveellinen ruoka. Melatoniinia voi sitten ottaa 1-2h ennen nukkumista. Ihmiset muutenkin vetää liikaa mömmöjä.

Tuo on allergialääke, eikä "mömmö"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi varmaan. Mutta kannattais jättää se alkoholi pois jos vaikuttaa uniin ja mielialaan noin vahvasti. Kukaan terve ei kyllä ahdistu siitä jos pikkuhiljaa siirtää unirytmiä. 

Vierailija
24/38 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no itse vedän ataraxia sen maksimin 8x 25mg, bentsoja ja tissuttelen viinaa reilusti puoleen yöhön mutta silti ei uni vaan tule

😂😂

Vierailija
25/38 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot psykiatrille että ataraxia, kotelo ei kestä ja haluat saada kuupan jumiin. Parin vuoden päästä voit turvonneena zombina istua Kontulan ostarin penkillä tyhjä katse silmissäsi ja ryystää Litukan bisseä. Mutta et oo ahdistunut. Et ole itseasiassa mitään.

Ei kai ap ilmoittanut psykiatrille menevänsä?

Vierailija
26/38 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko auttanut ap?

Vierailija
27/38 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap???

Vierailija
28/38 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/38 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/38 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/38 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/38 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot psykiatrille että ataraxia, kotelo ei kestä ja haluat saada kuupan jumiin. Parin vuoden päästä voit turvonneena zombina istua Kontulan ostarin penkillä tyhjä katse silmissäsi ja ryystää Litukan bisseä. Mutta et oo ahdistunut. Et ole itseasiassa mitään.

Up

Vierailija
33/38 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei herää.

Vierailija
34/38 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/38 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi käyttää, toki riippuen josko sinulla on jotakin muita nappuloita...

minulla toimii oikein hyvin.

Vierailija
36/38 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöt liikaa niitä ota max 50mg. niin saat unta. tai ihan vaan 25mg ja melatoniini. ketipinori paras anyways. Yks tabletti sitä tiputtaa tunnin sisään aina.

Vierailija
37/38 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Ataraxia just unettomuuteen ja ahdistuksen lieventämiseen. Lääkärin määräyksestä.

Vierailija
38/38 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En suosittele. Kehittyy riippuvuus nopeasti. Unohtakaa lääkkeet, lisätkää liikuntaa, pitäkää säännöllinen rytmi ja terveellinen ruoka. Melatoniinia voi sitten ottaa 1-2h ennen nukkumista. Ihmiset muutenkin vetää liikaa mömmöjä."

Näin kirjoittaa vain ihminen, jolla on täydellinen tietämättömyys kroonisesta unettomuudesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän