Kuinka hoitelette huomiset virpojat????
Onko teillä joku iso astia missä on namusia ja saa virpoja itse sieltä ottaa. Vai annatteko itse käteen jotakin namua?
Entäs jos virpojia on esim (5-6 kpl niinkuin täälläpäin ainakin viime vuonna oli)
Niin jokainen saa jotakin ja mitä? Vaiko vaan se Johtaja joka seisoo etunenässä joka on äänessä?
Kuinka paljon namia per lärvi?
Ja millaista herkkua olette virpojille varanneet?
Kommentit (14)
Jos on oikein rahoissaan, niin voi ostaa vaikka yllätysmunat jokaiselle.
Täällä päin virvotaan lankalauantaina.
Olen pahasti allerginen pajuille ja lapsetkin on onneksi mummolassa, niin voin ihan hyvin tehdä tuon ;)
virvotaan viikon päästä lauantaina!
Jos tulee yksin, niin voi saada pari pientä lahjusta tai sitten yhden vähän isomman.
ja pistän koirat ulos, nii ei varmaan tuu kukaa. Jos joku kuitenki sattus tulemaan on jääkaapissa pari kennoa kananmunia!
vaikka vahvaa virpomisaluetta tämä onkin. Jos joku yrittää tulla, niin kaipa jotain annan. On itseasiassa yksi patukkapussi varattuna. tosin ite jo siitä eilen rohmusin ja äsken annoin omille patukat. Muutama on vielä jäljellä.
Mutta viikon päästä ostan erilaisia pieni suklaamunia (ei mitään yllätysmunia), pääsiäisrakeita ja halpoja tikkareita. Yhden annan jokaiselle. Namut on korissa, jonka otan mukaani ovelle, mutta lapset eivät kyllä itse ota, vaan oma tyttäreni tiputtaa jokaisen pannuun/koriin karkin.
Jos nyt joku sattuu tulemaan, saavat karkkeja tms. Niitä kun saa itse aina lahjaksi eikä kukaan kotona halua niitä syödä. Halvaksi tulee ;)
Kai se on suklaamunia ostettava. Rahaa en kyllä anna.