Voi tuota Jannika B:tä
Nyt on ihan liikaa telkkarissa. Tähdet, Tähdet; Tonin messissä Vain elämää -duetossa ja kun käänsin kolmoselle mainosten ajaksi siellähän Jannika oli kiljumassa Game Night -ohjelmassa. Ville Haapasalo ja kaverit -ohjelmassa oli ja vaikka ties missä vielä! Ja kun siitä paistaa sellainen yliyritys ja levoton feikkihäsläys.
Ja näitä proggiksia edelsi masennus jossain vaiheessa. Apua, auttakaa! Nyt jo jäitä hattuun ja Toni kanssa.
Kommentit (102)
Melkein jokainen Iltapäivälehti kirjoittaa hänestä. Jutut otetaan melkein aina neidin sosiaalisesta mediasta. Tuntuu, että viimeisen vuoden aikana mistään muusta kirjoitetakaan kun Jannikasta ja hänen masennuksestaan ja siitä missä ohjelmissa neiti on. Kuluttaa kasvonsa nopeasti. Tuoko muka auttaa pääsemään eroon masennuksesta.
Jannika B. oli tosi sanavalmis ja fiksu ohjelmassa Hyvät ja huonot uutiset. Niinhän ne suomenruotsalaiset osaavat olla rentoja missä vain.
kauheeta leveilyä häistä vaikka ensin oltiin niin salamyhkäisiä ja vieraita pyydettiin että ei saa kommentoida. piti oikeen esittää että rahaa on.
"veisellä leikattiin kakku" (tietääkseni tämä on sotilaallinen rituaali ja kumpikaan heistä ei ole töissä armeijassa. mitä nyt toni kirjoittanut sotakirjoja)
"sulhasen puhu ja sormus makso enemmän kun minun ja minä ostin miehen sormuksen" (niin varmaan)
"panssarivaunukakku"
Voice of Finland...pohjanoteeraus kyseiseltä pariskunnalta!!!
No niin, nyt on sitten Jannika seuraavalla kaudella Idols-tuomarina... Kova on tarve saada naama telkkariin näköjään.
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt on sitten Jannika seuraavalla kaudella Idols-tuomarina... Kova on tarve saada naama telkkariin näköjään.
Seuraavaa burn outtia odotellessa....eikö vois jo hidastaa....
Ehdottomasti Suomen turhin ”julkkis”..
Hänessä ei ole mitään kiinnostavaa, ei saavutuksissa eikä ihmisenä.
Jos ei olisi saanut Tonia pokattua ei kukaan olisi koskaan kuullut tästä Jannikasta.
Jep niin selvää että Tonin kautta yrittää saada nostetta uralleen, ja kun ei ole keikkoja niin pakko saada itsensä näkyville kaikkiin ohjelmiin.
Ei ohjelmaa ilman Jannika B:tä.
Voisikohan hänelle jo tehdä ihan oman talkshow? :)
Nythän tuo on idolssissa.
Katsoin hänen keikkakalenteria kesällä ei päässyt isoille festareille esintymään ollenkaan.
Olen sitä mieltä että tuon naisen kannattaisi haudata laulajan ura
Ei mua ärsytä yhtään, ihan symppiksen oloinen.
Hirvittävää kähinää tuo Jannikan "laulaminen". Menestyisikö tuolla äänellä missään muualla ?
Vierailija kirjoitti:
Onko käynyt nenäleikkauksessa? Vai vieläkö on peruna?
Lapsellinen kommentti.
No äänellä ei voi kehuskella ja mitä viisuja hän laulaa, ei tuu yhtään mieleen. Muuten sympaattinen, ryhtyis vaik tuottajaksi ennemmin ku laulais.
Jannica voisi levyttää uudelleen Kikan koko tuotannon sellaisina rankkoina punk-pop-apulanta versioina.
Vierailija kirjoitti:
Jannica voisi levyttää uudelleen Kikan koko tuotannon sellaisina rankkoina punk-pop-apulanta versioina.
ota nyt kun annan sulle kaiken
välillämme kuumat säpinät käy
vuoren huipulla ratsastan
ja sinun puhtisi katsastan
ei vielä huumamme loppua näy
sun tunnen mä kuumentuneen
näin vallassas kaiken nyt mä teen
pian teet se sinäkin kun tätä tahtoo kumpikin
nyt syöksyy sukkula veenukseen
anna tulla tahdon saada kaiken
sisällein mun herkät värinät lyö
voimme villisti taiteilla
näillä rakkauden raiteilla
tee mulle huikea lemmen työ
Kokkolasta ja kyllä on suomenruotsalainen.