Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi tuota Jannika B:tä

Vierailija
29.10.2017 |

Nyt on ihan liikaa telkkarissa. Tähdet, Tähdet; Tonin messissä Vain elämää -duetossa ja kun käänsin kolmoselle mainosten ajaksi siellähän Jannika oli kiljumassa Game Night -ohjelmassa. Ville Haapasalo ja kaverit -ohjelmassa oli ja vaikka ties missä vielä! Ja kun siitä paistaa sellainen yliyritys ja levoton feikkihäsläys.
Ja näitä proggiksia edelsi masennus jossain vaiheessa. Apua, auttakaa! Nyt jo jäitä hattuun ja Toni kanssa.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä Tonin ja Jannikan suhteessa on niin erikoista että saa mammat huokailemaan? En ole seurannut heidän touhujaan.

Ne ottaa toisensa huomioon ja antaa toisilleen tarvittaessa tukea, puhuu toisistaan kauniisti ja antaa toisilleen ja toisen tekemiselle ansaitun arvon.

Kai se on sitten harvinaista tällä palstalla.

Ja sinä uskot että heidän syöttämänsä julkisuuskuva on oikea totuus? Hohhoijaa.

Mulle aivan sama mitä muut puuhaa. Pääasia että oma parisuhde voi hyvin.

Vierailija
42/102 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MBA tradenomi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ennemmin ole ollut,ja kaunis nainen! Kiva katella ja kuunnella

Vierailija
44/102 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt nenäleikkauksessa? Vai vieläkö on peruna?

Vierailija
45/102 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt Jannikan musiikista, mutta hyi olkoon tuota uusinta sinkkua! Lähti Jannikakin sitten niljakkaalle Turvasana-linjalle. Onko tuottajana vallan suomimusiikin syöpä Jurek? Järkyttävää, miten suomalaiset naisartistit antavat nykyisin esineellistää itsensä.

Vierailija
46/102 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tykännyt Jannikan musiikista, mutta hyi olkoon tuota uusinta sinkkua! Lähti Jannikakin sitten niljakkaalle Turvasana-linjalle. Onko tuottajana vallan suomimusiikin syöpä Jurek? Järkyttävää, miten suomalaiset naisartistit antavat nykyisin esineellistää itsensä.

Kannattaa kuunnella se teksti uudelleen. Vaikka biisin nimi on Riisu kokonaan, niin ei siinä ole mitään Turvasana-linjaa. Tekstihän kertoo siitä, että riisutaan naamarit ja ollaan siinä suhteessa aidosti sitä mitä ollaan. 

Vierailija
47/102 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Jannika vaikuttaa ihan mukavalta. Ärsytti Tähdet Tähdet -ohjelmassa kun Toni ensin varmisti että kamerat kuvaavat ja sitten vasta alkoi sen raivoisan kannatushuutonsa josta lehdetkin kirjoitti. Niin feikkiä. 

Vierailija
48/102 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Tonin ja Jannikan duetto oli kamalaa kuultavaa. Ei kyllä koskettanut millään tavalla toisin kuin esim. Anneli Saariston esittämänä.

Itken aina, kun kuulen tämän kappaleen, esittäjästä viis. Miten yksinkertaisesti ja kauniisti kirjoitettu kappale. Tietty paljon johtuu siitäkin, että äitini on evakko...

Sama, ehdin itkeä jos sen lyhyen näytepätkän aikana hysteerisesti. MUTTA Tonin ja Jannikan esityksen aikana.. ei mitään! En edes ymmärrä miten se onnistui olemaan niin huono ja tunteeton. Olen aina tykännyt Apulannasta mutta nyt Toni yrittää olla jotain muuta kuin se oikeasti on. Yliesittää. 

Vierailija
49/102 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Jannika vaikuttaa ihan mukavalta. Ärsytti Tähdet Tähdet -ohjelmassa kun Toni ensin varmisti että kamerat kuvaavat ja sitten vasta alkoi sen raivoisan kannatushuutonsa josta lehdetkin kirjoitti. Niin feikkiä. 

Käsikirjoitettu juttu tuo. 

Vierailija
50/102 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannika on koulutukseltaan KTM.

Niin on ja hänen kannattaisi ehdottomasti hakea koulutustaan vastaavaa työtä. Voi olla viiden vuoden päästä aika hiljaista työpaikan saannin suhteen, jos on päästänyt tutkinnon ja osaamisen vanhentumaan jonkun laulajanuran takia. Lol.

Niin. Jos ei ole nyt tarkkana, sillä on Riiniksen kohtalo edessä.

Vierailija
51/102 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko häneltä nyt tullut uutta musaa vai miksi on ihan jokaisessa ohjelmassa? Jenny+-ohjelmassakin!

Vierailija
52/102 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Wirtaset pakottaa meidät ihailemaan Jannikaa? Ei.

Vierailija
53/102 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee pahaa Tonin puolesta. Tuntuu, että vaimon hyvinvointi hänen harteillaan.

Sehän on normaali suomalainen parisuhde. Miehen täytyy järjestää naiselle kaikkea kivaa, muuten nainen ei "tunne" tarpeeksi.

Vierailija
54/102 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tykännyt Jannikasta vuosia. Hänellä aivan upea ääni, kun vain käyttää sitä.

Viimeisimmät kappaleet taitaa olla Immosen jäljiltä mun makuun liian pliisuja eikä sitä ääntä käytetä. Toivottavasti ei pidättele itseään ja ala Vartiaisen tapaan hönkijäksi.

Vierailija
55/102 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kuunnella se teksti uudelleen. Vaikka biisin nimi on Riisu kokonaan, niin ei siinä ole mitään Turvasana-linjaa. Tekstihän kertoo siitä, että riisutaan naamarit ja ollaan siinä suhteessa aidosti sitä mitä ollaan. 

Ohis tähän Jannika-ketjuun mutta sen verran puolustan Jenni Vartiaista: jos viitsisitte kuunnella sanat ajatuksella tajusisitte että Turvasana on hieno kuvaus väljähtäneestä avioliitosta, jossa vaimo tekee kaikkensa saadakseen piristystä arkeen välttääkseen avioeron, jopa ehdottaa sidontaleikkejä.

Vierailija
56/102 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tykännyt Jannikasta vuosia. Hänellä aivan upea ääni, kun vain käyttää sitä.

Viimeisimmät kappaleet taitaa olla Immosen jäljiltä mun makuun liian pliisuja eikä sitä ääntä käytetä. Toivottavasti ei pidättele itseään ja ala Vartiaisen tapaan hönkijäksi.

Jennikin osaa laulaa kovaa hönkimättä jos haluaa, viittaan Vain elämää coveriin Skynk Anansie: Brazen Weep.

Vierailija
57/102 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että mitä iloa saatte siitä että haukutte Jenni Vartiaisen taas kerran lyttyyn tässä Jannika B ketjussa?

Vierailija
58/102 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä huokuu hyväntahtoisuus. Kaiken kaikkiaan sympaattinen ihminen. :)

Vierailija
59/102 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppis nainen. Kiltti muille, eikä itseään täynnä. Jännä, omaperäinen ääni. Herkkä, niinkuin taiteilijan kuuluu olla. Ei kiroile, mikä on nykyään harvinaista.

Vierailija
60/102 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkky, tyrkympi, Jannika B.

Juu, varmasti on ihan kiva tyyppi, mutta karismaton. Laulajana korkeintaan keskinkertainen. Kuitenkin häntä on jo pitemmän aikaa yritetty tyrkyttää suomalaisille (vähän samaan tapaan kuin Janna H:ta), mut pitäisi löytää hälle hittibiisi. Hiteillä on ennenkin tehty keskinkertaisesta laulajasta ainakin hetkeksi tähti. Toni Wirtanen on ennenkin pystynyt sen tekemään - Irina oli huipulla jonkin aikaa Tonin hiteillä, mutta heti kun taustatiimi vaihtui, lähti ura laskuun. Ehkä Toni pykää naiselleen jonkun dekodaideellisen biisin jota ei itse ilkeä esittää.

Tajuaakohan jengi oikeasti, kuinka riippuvaisia tällaiset laulajat, jotka eivät tee itse biisejään, ovat biisintekijöistä. Alttiita silloin vähän kaikenlaiselle, ihan kuin nuori näyttelijä, joka toivorikkaana matkaa jonnekin Hollywoodiin poseeraamaan, et joku ottaisi johonkin leffaan tai sarjaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän