Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita ihmisten pitäisi tietää vastakkaisesta sukupuolesta mutta eivät yleensä tiedä

Vierailija
28.10.2017 |

Listataan tällaisia juttuja

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet eivät tiedä kuinka kovia kuukautiskivut on koska eivät niitä voi itse kokea... ja tätä ei voi mitenkään takoa heille kalloon koska he eivät niitä voi kokea

Vierailija
2/69 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset eivät hoksaa, että naisen saaminen on normaalille, keskitason miehelle vaikeaa.

Useimmat naiset eivät hoksaa, että moni mies pelkää naisia, varsinkin kauniita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehet eivät tiedä kuinka kovia kuukautiskivut on koska eivät niitä voi itse kokea... ja tätä ei voi mitenkään takoa heille kalloon koska he eivät niitä voi kokea

Ei tiedä monet naisetkaan. Monilla ei ole kipuja ollenkaan tai vain lieviä kipuja.

Vierailija
4/69 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että heteromies ei voi olla "vain ystävä" naiselle jos nainen on vähänkin viehättävä vaan haluaa tätä, se on yksinkertaista biologiaa eikä mies sille mitään voi.

Vierailija
5/69 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että heteromies ei voi olla "vain ystävä" naiselle jos nainen on vähänkin viehättävä vaan haluaa tätä, se on yksinkertaista biologiaa eikä mies sille mitään voi.

Tämä on 100% asiaa

Vierailija
6/69 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät kykene rakastamaan ketään.

Vierailija
7/69 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa miehistä pettää.

Vierailija
8/69 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vattu kannata ei

Vierailija
9/69 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole penistä, vaan päin vastoin.

Vierailija
10/69 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanuri veikot cottuun sslllss

Vierailija
11/69 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että miehet valehtelevat asiat niin, että saavat ne kuulostamaan naisen korvissa mukavemmalta. Kuten esim. olemme seksikkään Tiinan kanssa vain ystäviä, hän on kuin pikkusiskoni tai ei minua kiinnosta ajatella muita naisia silloin, kun olen sinun kanssasi tai et sinä ole mikään läski.

Vierailija
12/69 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat yksilöitä sukupuoleen katsomatta.  Mitään ei koskaan voi yleistää, koska aina löytyy se poikkeus ja poikkeuksen poikkeus.

Vierailija
13/69 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että miehet valehtelevat asiat niin, että saavat ne kuulostamaan naisen korvissa mukavemmalta. Kuten esim. olemme seksikkään Tiinan kanssa vain ystäviä, hän on kuin pikkusiskoni tai ei minua kiinnosta ajatella muita naisia silloin, kun olen sinun kanssasi tai et sinä ole mikään läski.

Kerro nyt vaihteeksi jotain omasta sukupuolestasi. Tuo jatkuva miesvihan suoltaminen on vain itsellesikin haitaksi.

Vierailija
14/69 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset monesti jostain syystä sanovat toista mitä tarkoittavat.

Vierailija
15/69 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa seksikästä Tiinaa? Tuo on sellainen nimi, että se on melkein ehdoton tuomio harmauteen

Vierailija
16/69 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota minun on vaikea uskoa, koska eihän ihminen halua kaikkia vastakkaisen sukupuolen edustajia, vaikka nämä olisivat viehättäviä. Kaikki eivät vain ole omaa tyyppiä eivätkä herätä sukupuolista kiinnostusta.

Vierailija
17/69 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei tulekaan treffeille, hän ei tee sitä ilkeyttään ja hihitä sitten kavereitten kanssa puhelimessa, miten tyhmä se mies on - vaan hänellä on todennäköisesti sosiaalisten tilanteiden pelko,

eikä hän kykene ahdistuksen takia poistumaan kotoaan. Minulla on kaikki treffit kaatuneet tähän.

Vierailija
18/69 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei tulekaan treffeille, hän ei tee sitä ilkeyttään ja hihitä sitten kavereitten kanssa puhelimessa, miten tyhmä se mies on - vaan hänellä on todennäköisesti sosiaalisten tilanteiden pelko,

eikä hän kykene ahdistuksen takia poistumaan kotoaan. Minulla on kaikki treffit kaatuneet tähän.

Ihan sama syy on miesten ohareiden takana.

Vierailija
19/69 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei kiinnosta seksi läheskään niin paljon kuin he antavat ymmärtää. Tätä eivät naiset tiedä.

Mutta näyttää siltä että miehetkään eivät tiedä, että heitä ei seksi juuri kiinosta. Hyvänä esimerkkinä mies, joka palstalla kehuskeli olevansa seksipeto kun oli juuri harrastanut seksiä. Ensimmäisen kerran kahteen vuoteen.

Vierailija
20/69 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kilpailullisempia kuin miehet mutta kilpakenttänä toimii koko elämä eikä joku pallopeli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme