Asioita joita ihmisten pitäisi tietää vastakkaisesta sukupuolesta mutta eivät yleensä tiedä
Kommentit (69)
Naiset ja miehet ovat tunnetasolla ja kognitiossa käytännössä identtisiä. Tämä tuli minulle yllätyksenä kun jouduin tutustumaan neurotieteeseen. Luulin aina ettei miehillä ole samalla lailla tunteita kuin naisilla. Oikeasti naiset kokee vihaa yhtä paljon kuin miehet ja naiset rakkautta yhtä paljon kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja miehet ovat tunnetasolla ja kognitiossa käytännössä identtisiä. Tämä tuli minulle yllätyksenä kun jouduin tutustumaan neurotieteeseen. Luulin aina ettei miehillä ole samalla lailla tunteita kuin naisilla. Oikeasti naiset kokee vihaa yhtä paljon kuin miehet ja naiset rakkautta yhtä paljon kuin naiset.
Siis miehet yhtä paljon kuin naiset.
Miehet esittävät melkein aina jotain roolia naisten ollessa paikalla, koska jo teini-iästä asti on nähty kuinka aidosti omana itsenään olevia poikia tytöt hylkivät. Tämä ei naisia kuitenkaan haittaa, ainakin osa heistä on täysin tietoisia tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä että miehet valehtelevat asiat niin, että saavat ne kuulostamaan naisen korvissa mukavemmalta. Kuten esim. olemme seksikkään Tiinan kanssa vain ystäviä, hän on kuin pikkusiskoni tai ei minua kiinnosta ajatella muita naisia silloin, kun olen sinun kanssasi tai et sinä ole mikään läski.
Onko olemassa seksikästä Tiinaa? Tuo on sellainen nimi, että se on melkein ehdoton tuomio harmauteen
On olemassa ja se ei varmasti ole mikään yksittäistapaus. Yhtä kuuma kuin Angelina Jolie nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehet eivät tiedä kuinka kovia kuukautiskivut on koska eivät niitä voi itse kokea... ja tätä ei voi mitenkään takoa heille kalloon koska he eivät niitä voi kokea
Ei tiedä monet naisetkaan. Monilla ei ole kipuja ollenkaan tai vain lieviä kipuja.
Miksi pitäisikään? On syöpäkipukin kovaa, miksi mun pitäisi jotenkin kokea sitä, kun olen toistaiseksi välttynyt syövältä.
N31
Myös vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat ihmisiä ja heidän kanssaan pärjää paremmin, jos kohtelee heitä ensisijaisesti ihmisinä, ei sukupuolensa edustajina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei tulekaan treffeille, hän ei tee sitä ilkeyttään ja hihitä sitten kavereitten kanssa puhelimessa, miten tyhmä se mies on - vaan hänellä on todennäköisesti sosiaalisten tilanteiden pelko,
eikä hän kykene ahdistuksen takia poistumaan kotoaan. Minulla on kaikki treffit kaatuneet tähän.Onko tullut mieleen että lopettaisit treffien sopimisen siihen asti, että saat asiasi kuntoon? Tuo ei ole oikein muita ihmisiä kohtaan.
Ei liiallista arkuutta voi "hoitaa kuntoon".
Ehkä joskus tapaan sellaisen miehen, jonka luo uskallankin palata. En aio lopettaa kokonaan sosiaalista elämääni saadakseni asioitani ns. kuntoon, mitä logiikkaa siinä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehet eivät tiedä kuinka kovia kuukautiskivut on koska eivät niitä voi itse kokea... ja tätä ei voi mitenkään takoa heille kalloon koska he eivät niitä voi kokea
Ei tiedä monet naisetkaan. Monilla ei ole kipuja ollenkaan tai vain lieviä kipuja.
Miksi pitäisikään? On syöpäkipukin kovaa, miksi mun pitäisi jotenkin kokea sitä, kun olen toistaiseksi välttynyt syövältä.
N31
Ihmisillä on tapana vähätellä muiden kipuja siksi koska he eivät itse tiedä miltä ne tuntuvat.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei tulekaan treffeille, hän ei tee sitä ilkeyttään ja hihitä sitten kavereitten kanssa puhelimessa, miten tyhmä se mies on - vaan hänellä on todennäköisesti sosiaalisten tilanteiden pelko,
eikä hän kykene ahdistuksen takia poistumaan kotoaan. Minulla on kaikki treffit kaatuneet tähän.Onko tullut mieleen että lopettaisit treffien sopimisen siihen asti, että saat asiasi kuntoon? Tuo ei ole oikein muita ihmisiä kohtaan.
Ei liiallista arkuutta voi "hoitaa kuntoon".
Ehkä joskus tapaan sellaisen miehen, jonka luo uskallankin palata. En aio lopettaa kokonaan sosiaalista elämääni saadakseni asioitani ns. kuntoon, mitä logiikkaa siinä olisi?
Ei ole liiallista arkuutta, jos ei uskalla poistua kotoa. Se on mielenterveysongelma.
Ja se logiikka siinä olisi, että jos aiot sosiaalista elämää itsellesi hankkia, olet velkaa muille sen että kohtelet heitä kunnolla. Heidän kustannuksellaan sinä sen sosiaalisen elämän hankit.
Ja siltä varalta että aiot kertoa minulle että en tiedä mistä puhun kun en ole samaa kokenut: kyllä tiedän ja kyllä olen.
Naiset eivät yleensä tunne tavismiesten elämää ja sielunmaisemaa. He kiinnittävät huomion lähinnä kiinnostaviin ja sitten creepyihin miehiin, josta seuraa vääristynyt käsitys vastakkaisesta sukupuolesta.
Moni mies on ainakin runkcaillut toisten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet esittävät melkein aina jotain roolia naisten ollessa paikalla, koska jo teini-iästä asti on nähty kuinka aidosti omana itsenään olevia poikia tytöt hylkivät. Tämä ei naisia kuitenkaan haittaa, ainakin osa heistä on täysin tietoisia tästä.
Kusipäiden yleinen selitys kusipäisyydelleen. Aina maailma pakottaa olemaan kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies on ainakin runkcaillut toisten miesten kanssa.
Tässä siis naisten kuvitelma/haave. Todellisuus on sitten toisenlainen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät yleensä tunne tavismiesten elämää ja sielunmaisemaa. He kiinnittävät huomion lähinnä kiinnostaviin ja sitten creepyihin miehiin, josta seuraa vääristynyt käsitys vastakkaisesta sukupuolesta.
Mielenkiintoinen käsitys sinulla. Eli sinun mielestäsi tavismies eli miesten ylivoimainen enemmistö on ei-kiinnostavia. Ja kiinnostava mies on sitten ihan jotakin muuta. Kai tiedät, että sinulla on todella heikko itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31
Ihmisillä on tapana vähätellä muiden kipuja siksi koska he eivät itse tiedä miltä ne tuntuvat.
-eri
Ei minulla ainakaan ole. Olen synnyttämätön perusterve nainen, jolle kuukautiset aiheuttavat kohtuullisia kipuja. Useimmiten synnytyskipujakin esim. eivät vähättele miehet tai lapsettomat naiset vaan ne, joilla on ollut omasta mielestään siedettävä synnytys. Sitten pidetään muita heikkoina luusereina. Olen vakaasti sitä mieltä, että kivulla synnyttämistä ihannoivat synnyttäneet naiset. Naisethan niitä tyttöjen ympärileikkauksiakin innokkaimmin ajavat.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei kiinnosta seksi läheskään niin paljon kuin he antavat ymmärtää. Tätä eivät naiset tiedä.
Mutta näyttää siltä että miehetkään eivät tiedä, että heitä ei seksi juuri kiinosta. Hyvänä esimerkkinä mies, joka palstalla kehuskeli olevansa seksipeto kun oli juuri harrastanut seksiä. Ensimmäisen kerran kahteen vuoteen.
Miesten seksuaalisuus on hyvin moniulotteista, siinä kuin naisenkin. Se on vain jostain syystä nykyään alennettu mekaaniseksi suorittamiseksi ja kuvitellaan miehen olevan tyytyväinen kunhan saa roiskaista. Hyvin harva tähän on pohjimmiltaan tyytyväinen. Naisten seksuaalisuudesta kirjoitetaan jatkuvasti, miesten ei juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla mikään ruudinkeksijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei kiinnosta seksi läheskään niin paljon kuin he antavat ymmärtää. Tätä eivät naiset tiedä.
Mutta näyttää siltä että miehetkään eivät tiedä, että heitä ei seksi juuri kiinosta. Hyvänä esimerkkinä mies, joka palstalla kehuskeli olevansa seksipeto kun oli juuri harrastanut seksiä. Ensimmäisen kerran kahteen vuoteen.
Miesten seksuaalisuus on hyvin moniulotteista, siinä kuin naisenkin. Se on vain jostain syystä nykyään alennettu mekaaniseksi suorittamiseksi ja kuvitellaan miehen olevan tyytyväinen kunhan saa roiskaista. Hyvin harva tähän on pohjimmiltaan tyytyväinen. Naisten seksuaalisuudesta kirjoitetaan jatkuvasti, miesten ei juurikaan.
Miehet ovat niitä, jotka seksinhimollaan kehuskelevat. Miesten seksuaalisuutta ei ole "alennettu" vaan miehet itse sen alentavat. Kokematon nainen uskoo, mitä miehet itse kertovat omasta seksuaalisuudestaan.
On myös miesten vastuulla kirjoittaa omasta seksuaalisuudestaan. Miksi ette kirjoita? Tai älä luettele syitä. Esteitähän on joka asialle. Jos jotakin haluaa tehdä, silloin raivaa ne esteet tieltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla mikään ruudinkeksijä.
No anteeksi virheeni. Luulin, että miesten tunteet ovat "lievempiä", koska ei niitä näe. Oma isäni ei itkenyt edes äitinsä hautajaisissa.
Onko tullut mieleen että lopettaisit treffien sopimisen siihen asti, että saat asiasi kuntoon? Tuo ei ole oikein muita ihmisiä kohtaan.