Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Terapia kuulemma vain pahentaa näitä kahta ihmistyyppiä:
28.10.2017 |
1. paranoidi, jota oikeasti vainotaan, ja
2. sosiopaatti, psykopaatti, antisosiaalinen. Kuulemma terapia vain pahentaa näitä ihmisiä ja heidän ongelmiaan, koska jälkimmäinen oppii terapiassa kuinka näytellään normaalia, ja uusi aalto uhrejaan tulee kärsimään heidän paremmista taidoistaan.Näin sanoo arvostettu psykologi Dr phil
olen samaa mieltä. Terapiassa yksi narsisitinen sukulaiseni tuli vaan pahemmaksi, koska sai terapeutista jonkun joka hyväksyi kaikki hänen tekonsa, puolusti häntä, ja loi ihmishirviön,. jolla "terapeutin lupa tehdä mitä tahtoo".
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Esimerkiksi minulla on väärä mies, väärä ammatti, väärä asuinpaikka, väärä perhemuoto ja kaikki väärin sen "ansiosta", että kävin psykoterapian, joka ei tunnistanut äitiäni narsistiseksi. Tämä kaikki toki vaihtoehtona jonkinlaiselle täydelliselle näköalattomuudelle ja sosiaalisiin fobioihin juuttumiselle, joita minulla oli ilman tätä "mahtavaa" psykoterapiaani. Mutta onko tämä nykyinenkään ihmisarvoista täysipainoista kaipaamaani elämää? Ei todellakaan ole. Välillä toivon, että saisin kuolla pois. Mutta en voi luovuttaa, taistelen saadakseni apua. Ja että mun elämä ois MUN näköistä, täynnä MUN valintoja ja MINUSTA kivaa, ei sitä, mitä sairas äitini hyväksyi.
19