Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy minulta joka ei halua miehiä lähipiirinsä

Vierailija
28.10.2017 |

Lukuun ottamatta isääni ja veljeäni. Ketään ulkopuolista ystävää tai seurustelukumppania en halua enkä halua keskustella miesten kanssa työyhteisön ulkopuolella.

Oletko ajatellut samaa turvallisuutesi tai viihtyvyytesi vuoksi? Kysy mitä haluat. Kilttimiehet, älkää vaivautuko.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet että penis tekee ihmisestä pahan?

N26

Vierailija
2/4 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valitsee itse seuransa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et voi soittaa poliisia tai palokuntaakaan hätiin, koska he ovat 99,9999999999999999% todennäköisyydellä miehiä?

Vältteletkö miehiä asiakaspalvelijoina, talosi rakentajina, infrastruktuurin ylläpitäjinä ja maailman kantavana voimana?

Voit toki muuttaa havumajaasi metsään. Tietokoneetkin on kehittänyt ja rakentanut mies, luovu ensimmäisenä siitä.

Vierailija
4/4 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et voi soittaa poliisia tai palokuntaakaan hätiin, koska he ovat 99,9999999999999999% todennäköisyydellä miehiä?

Vältteletkö miehiä asiakaspalvelijoina, talosi rakentajina, infrastruktuurin ylläpitäjinä ja maailman kantavana voimana?

Voit toki muuttaa havumajaasi metsään. Tietokoneetkin on kehittänyt ja rakentanut mies, luovu ensimmäisenä siitä.

Sekopää. Minua ei kiinnosta tippaakaan miesten työt enkä niitä arvosta. Miten itse olisit kasvanut ilman naista? Hanki apua, selität tuota papupataa viidellä eri palstalla.

Johan sanoin että työ erikseen. Valitsen aina naisen jos mahdollista enkä arvosta miehiä. Eivät hekään naisia. Aika hullua vedota miesvaltaisiin aloihin ja kiristää kun joku ei teistä pidä. Minulla on sananvapaus enkä miehiä liiemmin arvosta. Kestä se. Kestävät naisetkin naisvihaa miehiltä jotka he itse kasvattivat.

Olette te herkkiä. Poliiseja ei kauheasti tarvittaisi jos miehet eivät rötöstelisi.