Mikä on intohimosi??
Mikä sytyttää kipinän sinussa, saa silmäsi syttymään? Mistä saat energiaa? Mitä tehdessäsi aika katoaa? Mitä tekisit jos voisit tehdä mitä tahansa ja sinulle maksettaisiin siitä?
:)
Kommentit (218)
Aviomieheni, tiede (erityisesti aivojen toiminta), suklaa, elokuvat, kirjat, musiikki, tanssiminen, ihmisten hyväntahtoinen tarkkailu, kauniit asiat, taide, asuntosäästäminen, lottoaminen, joukkoliikenne, pohdiskelu ja elämän ihmetteleminen.
Luonnonvalokuvaus, erityisesti linnut ja nisäkkäät. Vähän kuin metsästystä, mutta kameralla ja ketään häiritsemättä.
Luonto, erityisesti meri ja vuoret. Mielellään niiden yhdistelmä. Viini ja viski. Kunhan viimeinenkin mukelo muuttaa pois kotoa, haluaisin muuttaa mieheni kanssa jonnekin Skotlannin takamaille tai Hebrideille. Saas nähdä josko vielä toteutammekin tämän.
Radio Novan iltapäivä, Anssi ja Niina!
Hevoset ja ratsastaminen. Hevoset ovat parasta seuraa eikä niiden kanssa puuhastelu kyllästytä koskaan.
Lukeminen ja tieto. Se taitaa olla mulle melkein kuin huumetta. Historia on etenkin mun juttu.
Moottoripyörällä ajaminen. Se, kun saa ylhäisessä yksinäisyydessään kurvailla jossain mahtavassa maisemassa.
- Eläintensuojelu
- kutominen/neulominen
- meri, sen värien ihailu
- myrskybongaus
Valokuvaus. Joku muu kun vielä hoitaisi editoinnin, niin ai että! Harrastuksen kautta työksi. Nykyään tästä jopa maksetaan, joskus tein into piukkana ilmaiseksi.
keskustelu älykkään viehättävän ja kauniin naisen kanssa
Koirat❤️
Matkustelu ❤️
Lentokoneet ❤️
Luonto ❤️
Tinder muikkelien bongottelu...ja niiden raportoiminen anonyymisti firman Sharepointissa olevaan Excel-taulukkoon. Swappaan myös kiertoon menevät työkavereille :D
Joo, ollaan Alfoja :D
Kuntosaliharjoittelu ja rescue-koirat :)
➡ seuraukset elämääni: olen hyvässä tikissä ja minulla on monta koiraa :D
Ystävien ja puolison kanssa hengailu. Yhdessä lomailu, aktiviteetit kuten köysiratailu, kivoissa ravintoloissa syöminen, leffojen katselu ja muu turha.
Kyllä ainakin musiikki ja vaatteet vaatii tosissaan omistautumista, jos niitä tekee itse ja yrittää tehdä hyvin. ( Nämä kaksi asiaa voivat liittyä myös toisiinsa, etenkin tietyissä tyylisuuntauksissa ja alakulttuureissa.)