Mikä on intohimosi??
Mikä sytyttää kipinän sinussa, saa silmäsi syttymään? Mistä saat energiaa? Mitä tehdessäsi aika katoaa? Mitä tekisit jos voisit tehdä mitä tahansa ja sinulle maksettaisiin siitä?
:)
Kommentit (218)
Kirjallisuus, teatteri ja historia. Voisi sanoa, että tarinat ja kerronta ovat minulle intohimo.
Rasismin vastustaminen ja Rasmus ryhmä.
Hevoset. Ratsastus, tietysti, mutta yhtä lailla hevosten kanssa oleminen, niiden hoitaminen, onnistumisen ilon kokeminen. Tallitöitä ja muita ulkotöitä rakastan. Hevoset on pitänyt mut järjissäni pahimpien mt-ongelmien ajan.
Lukeminen. Luen ihan kaikkea tenttikirjoista dekkareihin ja fanfictioniin. Lukeminen avartaa maailmankuvaani paljon, ja on ihanaa kokea oman elämän ohella muita, kirjoitettuja maailmoja.
Luonto. Minulle suurta nautintoa tuottaa luonnonmukaisesti eläminen, ”ekoilu” ja sen sellainen. Samalla pyrin elämään melko minimalistisesti ja säästäväisesti. Myös itse luonto ja siellä liikkuminen on tärkeää.
Olen kuitenkin havainnut, että eniten nautin ollessani liikkeessä. Bussissa, autossa, kävelemässä paikasta toiseen.. Matkustaminen on siis tavallaan myös intohimoni, mutta sen ei tarvitse olla lentämistä tms. vaan ihan vaan liikkumista paikasta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Suklaa. Toisinaan viini. Molempien käyttöä on pakko rajoittaa, huonosti käy jos antaa intohimoille vallan.
Veit sanat suustani. Miten suklaasta voikin pitää niin paljon. Ton viinin ja muun alkoholin voin sivuuttaa.
Kirjallisuus
Matkustaminen
Rakastaminen
Palapelit ja runojen kirjoittaminen.
Suomalaiset vintagekorut. Hopea, kulta ja pronssi.
Kalastus. Taistelu luontoa tai luonnonvoimien kanssa. Pistää nöyräksi kun aallot suuttuvat 10 metrisiksi.
Sinccis
Musiikki, hyvä seura, matkustelu, viini, nukkuminen, hyvä sää ja vaatteet siakakdnbdnJakaj :DDDDDF ;))))))))))) ;DdddDDD
Oikeasti? Eihän noihin asioihin tarvitse edes omistautua, eikä niissä voi tulla hyväksi tai niissä ei voi voittaa ketään. Miksi ihmiset pitävät tuollaista skeidaa intohimonaan?
Metsä ja sieltä kaiken (marjat, sienet) keräily. Pitkät patikkaretket kansllispuistoissa. Ai että odotan taas lumien sulamista!
Vierailija kirjoitti:
Metsä ja sieltä kaiken (marjat, sienet) keräily. Pitkät patikkaretket kansllispuistoissa. Ai että odotan taas lumien sulamista!
Niin, myös kalastus, ahventen narraaminen (tai päinvastoin).
Purjehdus, ja ylipäätään veneellä / luonnossa olo. Musiikki, mökkeily, puutarhanhoito, teemajuhlien suunnittelu ja järjestely!
Erikoisista sairauksista lukeminen ja mystisten oireiden pohtiminen. En siis ole lääkäri enkä pohdi omia oireitani (en siis luulosairas). Jostain syystä aihepiiri vaan on kiinnostanut lapsesta asti tosi paljon. Voin upota lukemaan jostain syndroomasta tuntikausiksi.
Poikaystävä ja rakkaus <3
Hyvä ruoka ja ruoanlaitto
Luonto, metsä ja mökkeily
Matkustaminen ja uudet kokemukset
Viini
Seksuaalisuus
Hienot konsolipelit ja elokuvat
Kauniit maisemat ja estetiikka
Sisustaminen
Pohdiskelu, unelmointi ja mielikuvitus
Musiikki
....
Tästä tuli ihan hyvälle päälle kun löysinkin näin monta :)!
Ehdottomasti treenaaminen, hevoset ja koiran kanssa ulkoilu. Arkeni tärkeät asiat joiden avulla jaksaa :)