Miten toimitte kun tulee kylässä varpusparvi?
Vaikka täällä on monta kertaa käyty läpi ihmisten kakkakäyttäytymistä kylässä, on jäänyt epäselväksi, miten ihmiset toimii kun kylässä tulee varpusparvi. Käytättekö vessapaperia äänenvaimentimena?
Kommentit (23)
Itse vuoraan kden vessapaperilla ja vaimennan siten äänen
Jos ehtii, niis saatan vuorata pytyn. Onneksi mulla on niin hyvä kaveripiiri, ettei kenenkään tarvi hävetä näitä juttuja.
Koitan pidättää aina ja keksin tekosyyn lähteä kotia jos en kerkiä meen puskaa kun autossa aina paperia mukana.
Tähän ikään mennessä en osaa enää hävetä vessaääniä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän ikään mennessä en osaa enää hävetä vessaääniä.
Sinä oletkin sitten varmaan melkoinen sika. Itse en halua kuuluttaa suoleni toimintaa kanssaihmisille ihan kunnioituksesta.
^ Vai kunnioituksesta. Odotahan vaan kun tulet vanhaksi. :)
Helpointa on vain päästää se varpusparvi kaikkine äänineen. Tuleepahan kaikille selväksi, että vessassa saattaa haista ja pitkään 😏
Itse päästän "varpusen" kerrallaan, kuuluu vain sellainen kiva liplatus eikä kukaan arvaa mitään.
Ei siinä mitään hävettävää ole senkun vain päästelee pöntön reunat ruskeaksi ja jättää vetämättä se se on paras kun hihitellen kotia kohti paskaisesti nauraen menee
Itselläni tämä kyseinen vaivaa vieläkin enkä tiedä miten suhtautua asiaan.. ehkä kaverit jo tietää jo minkälainen "sika" olen
Otan vessapaperihylsyn ja asettelen äänenvaimentimeksi peräaukon ympärille
Kuvaajan luonto kirjoitti:
Otan valokuvan!
Ja teen feisbuukpäivityksen.
Itselläni ei ole moista ongelmaa ollut. Hengaria kuitenkin kuljetan mukana kaiken varalta, sillä on näppärä pilkkoa isompi pökäle, jos se ei mahdu rööristä alas.
Itse esitän hädän tullen, että olen odottamassa tärkeää puhelua, johon poistun vaivihkaa "vastaamaan" vessan puolelle. Esitän kailottavani kovaäänisesti puhelimeen toimituksen ajan ja viimeistelen suihkuttelemalla esim. peilikaapista löytyviä hajuvesiä
Kannattaa äännellä, kuten masturpoidessa. Silloin varpusparven äänet ei kuulu, ja esitetyt äänet kiinnostavat kanssaeläjiä huomattavasti enemmän.
Suihkuttelen käsisuihkulla pönttöön, ja naamioin varpusparven pissahädäksi
Pyydän että laitetaan jotain musiikkia ja siirryn sitten (mahdollisimman kaukana sijaitsevaan) vessaan.