Uskotteko henkiin?
Olen asunut noin kymmenessä asunnossa. Osassa on pelottanut nukkua, osassa ei. Kuitenkaan tämä ei ole ollut suhteessa asunnon valoisuuteen tai sijaintiin. En keksi muuta häiriötekijää kuin henkiolennot. Onko liian kaukaa haettua?
Kommentit (4)
En miekään aktiivisesti henkiin usko, mutta kun en keksi muuta selitystä huonolle unelle. Esimerkiksi edellinen asuntoni oli yhtä hiljainen kuin nykyinen, mutta silti nukkumaan asettuminen oli vaikeaa vain edellisessä. Kumpaanki asuntoon tulee ulkoa yhtä paljon valoa, eli ei johdu pimeydestäkään. Jokin mystisesti pelotti edellisessä, mutta ei nykyisessä. ap
Uskon vähän. Tai siis en osaa olla uskomatta. Olen muuten ihan sivistynyt enkä usko horoskooppeihin tai muuhun hömppään. Mutta esimerkiksi Roomassa käydessämme Colosseumissa minulle tuli voimakas henkinen pahanolontunne ja joihinkin muihinkin paikkoihin tällaista "latausta" liittyy. En usko ehkä sillä tavalla henkiin vaan enemmän energiaan ja juurikin siihen liittyen tuohon"lataukseen".
Voikohan tuota latausta ja läsnäoloa syntyä, jollei paikalla ole kuollut ketään? Colosseumilla tietysti on kuollut satoja ihmisiä, mutta esim. eräässä uudehkossa opiskelijatalossa pelkäsin ja vaikea usko siellä kuolleen ketään... ap
Henkiä ei ole olemassa.