Mitä mieltä ihmisistä joilla joku Star Wars häämarssina?
Kommentit (18)
Wt tuskin tietää sellaista klassikko-trilogioiden sarjaa, kuin Star Wars.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Suomessa oo niin WT-väkeä?
Yksi tuossa jo ilmoittautui :)))
Kukin tavallaan. Itse en valitsisi.
No oishan se nyt aika kova veto kun häämarssina kuuluu Imprerial march! :D
On se parempi tunnari kuin salkkarit. Se se vasta WT olis!
No entäs Prinsessa Ruususen häämarssi, sadustahan/näytelmästä sekin on peräisin.
Itse olen yli-ikäinen fantasia/keskiaikanörtti eli Star Wars ei itselleni ole niitä suurimpia kiinnostuksenkohteita, ihan hyvä sekin silti on. Mutta Star Wars häämarssina tai vaikka kyseinen elokuvasarja häiden teemana on ainakin parempi kuin jotkut prinsessahäät tavallisilla yli kolmekymppisillä ihmisillä. Melkein mikä tahansa on parempi kuin ne.
Tyylikkäintä olisi aikuisten tavisten pitää aika pienimuotoiset häät, ja kaikki vaivaannuttavat hääleikit varsinkin kannattaisi jo unohtaa. Tämä nyt siis oli vain minun mielipiteeni toki, jokainen pitäkööt sellaiset häät mistä tykkää, eipä se minulle kuulu.
Minusta se on hieno:
Star Wars- The Imperial March (Darth Vader's Theme)
Todellinen helmi glamour-häissä olisi tietenkin Dallas-sarjan teema:
tai Dynastian tunnusmusiikki:
Totisemmat voisivat valita sitten upeaa Victoria-sarjan musiikkia:
Imperial march tai thrownroom, emperor theme vois olla hiukan outo siihen :D Sitten juhlapaikkaan cantina band soittaan :D
Kuulostaa ihmiseltä joka on valinnut jotain mistä itse tykkää eikä vain jotain ikivanhaa kliseetä.
Cian aivopesemiltä täysin. Eivät ymmärrä mitään mitä maailmassa on menossa!
Tulisi mieleen joku tietojenkäsittely- tai äikänopepariskunta. Ennemminkin lievä burger tai larppaaja-varoitus jos jotain.
Ei kai se ihmistä määrittele, muuten kuin ettei halua valita niistä kahdesta tavallisesta häämarssista. Ystäväni häissä soi 2000-l alussa tämä Star Wars -teema kirkossa ja minusta se oli hauska!
Vierailija kirjoitti:
Tyylikkäintä olisi aikuisten tavisten pitää aika pienimuotoiset häät
Miksi häiden pitäisi olla tyylikkäät? Se on kai se tärkeämpi kysymys tässä.
Halveksin kaikkia jotka on erilaisia kuin minä tai mun kaverit.
Terveisin: WT-mamma