Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkaisitko työpaikassa jossa

Vierailija
28.10.2017 |

koko ajan saat pomolta haukkumista ja huomauttelemista joka asiassa? Olen ollut muutaman kuukauden töissä määräaikaisena ja nyt pomo olisi jatkamassa määräaikaista sopimusta. Ajattelin että hän ei missään tapauksessa jatka kun niin usein valittaa ja huomauttelee, tuntuu että olen ollut oikein silmätikkuna. Yllätys oli suuri kun hän itse tuli ehdottamaan työsopimuksen jatkoa. Siinä tilanteessa sitten antoi positiivista palautetta jota ei ole muuten kuulunut! Sillä kai yritti saada jäämään. Yhtäkkiä olinkin hyvä työntekijä vaikka joka asiasta on saanut häneltä huonoa palautetta koko ajan. Mutta mielessä tuhat kysymysmerkkiä nyt. Olen suunnitellut meneväni takaisin vanhaan työpaikkaan jonne pääsen. Pidän kyllä nylyisestä työstäni mutta motivaatio nollissa ollut pomon takia. Hämmästys oli suuri kun haluaisikin yhtäkkiä pitää paskan työntekijänsä! Mielipiteitänne kuulisin mielelläni, onko muilla ollut vastaavaa??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan jäisi valittajaa kuuntelemaan, jos on muita töitä tarjolla. Ehkä pomon pomo käski jatkaa sun sopimusta tai pomosi ei paljoa ajattele mitä sanoo ja valittaminen tyhjästä on tapa.

Vierailija
2/8 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jäisi jos olisi muualla mukava työ tarjolla !

Vierailija
4/8 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vaan jos jotain muuta on varmasti tarjolla eikä vanhassa työpaikassa katsota sitä lähtemistäsi pahalla.

Vierailija
5/8 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo tehnyt päätöksen lähtemisestä mutta pomo yllätikin minut puheillaan ja sai miettimään vähän jatkoakin. Pelkään että sama meno jatkuu silti kunhan saa vaan nimeni paperiin. Ihmeellisen ailahtelevaa käytöstä häneltä. AP

Vierailija
6/8 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti enemmänkin omaa elämäntilannettasi. Onko sinulla asuntolainaa, lapsia taikka muuta syytä jäädä kyseiseen työhön. Jos rasitteita ei ole niin tee itse itsesi onnelliseksi ja etsi itsellesi mukava työ jossa viihdyt.

Vierailija
7/8 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuisi siitäkin miten läheisissä tekemisissä pitäisi olla ko. henkilön kanssa ja miten usein haukkuja pitäisi kuunnella. Jos se olisi jokapäiväistä ja pomo läähättäisi koko ajan niskaan en jäisi.

Vierailija
8/8 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt jukolauta jää jonkun mulkun alaiseksi.

Menee hermot ja terveys.

Etsi uusi työpaikka ja etsiköön mulkku  jonkun toisen, katsotaan löytyykö.

Ei kukaan tervejärkinen noiden alaisena kauaa viihdy, vaihtuvuus suurta.

Muista että elät vain kerran, arvosta itseäsi.

(samat mulkyt valittaa kun ei työttömille työ kelpaa kun kukaan ei haua oikeesti työskennellä noitten kusimunien kanssa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän