Mitä ajattelet vanhemmasta joka ostaa kaupasta pelkkää olutta ja tiuskii ja huutaa lapselle?
Kommentit (8)
Ajattelen, että tuollainen vanhempi minäkin varmaan olisin.
- Omalla äidilläni ja hänellä olisi paljon yhteistä. Kunpa lapsi saa vielä paremman elämän kaikesta huolimatta. Kunpa äiti herää vielä ennen kuolemaansa ja huomaa, mitä hänellä on.
No varmaan jotain että kauhee elämä lapsella jne. Mutta tosiasiassa saattaisin olla joskus itsekkin tämä vanhempi joka käy ostamassa vain sitä olutta ja samalla jossain kohdassa tiuskia lapselle. Meillä on kuitenkin ihan hyvä perhe ja lapsillamme varmasti hyvät oltavat. Tänään olin nuoremman lapsemme kanssa kahdestaan kaupassa ja ostin (ruoan lisäksi) lavan kaljaa. Tuli kieltämättä mieleen se keskustelu mikä täälläoli joku aika sitten kun on kuulemma hirveää ostaa alkoholia lapsen kanssa. Olin käynyt Alkossakin ja viinipönikkä oli kärryissä. Meillä on tänään yhen kaveripariskunnan kanssa tänään illanostujaiset meillä, lapset menevät ekaa kertaa kolmeen vuoteen hoitoon. Mutta kai joku ajatteli että mä vedän sen lavan illalla yksin ja lapsi makaa paskat housussa itkien itsensä uneen.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että tuollainen vanhempi minäkin varmaan olisin.
Miksi tälle tulee miinusta? :D Jos itse tietää että ei ehkä pärjäisi vanhempana mutta lapsettomana on kuitenkin ihan mukiinmenevä ihminen niin eikö sitä pitäisi pikemminkin arvostaa ettei osaa sitten olla hankkimatta niitä parisuhteenpelastusrengaslapsia.
Siinä olis sossutädeille kotikäynnin paikka!
"Toihan on kuin mä, paitsi onneks mulla ei oo lapsia"
:D
"Olisipa hän tehnyt abortin."