Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Miksi et harrastaisi metsästystä?

Vierailija
28.10.2017 |

Metsästys on sosiaalinen harrastus, jossa saa paitsi liikuntaa ja raitista ulkoilmaa myös paikallistuntemus lisääntyy. Riistanhoito on tärkeää yhteiskunnallisesti merkittävää toimintaa. Tapaat paljon uusia ihmisiä sekä opit arvostamaan luontoarvoja. Lisäksi se on loistava tilaisuus tutustua vastakkaisen sukupuolen edustajiin, jotka yleensä ovat sitä lainkuuliaisempaa väkeä, joten voin vakuuttaa että tutustuminen on huolettomampaa kuin monessa muussa yhteydessä.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta lainkaan. Ja vaikka minulla ei sinänsä ole mitään metsästystä vastaan en itse haluaisi tappaa eläimiä. Ihmisiin tutustuminenkaan ei kiinnosta.

Vierailija
2/65 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla ampua aseella enkä hennoisi tappaa eläimiä. Hirvijahtiin voisin kyllä mennä ajomieheksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin valokuvaan kuin tapan niitä elukoita. Inhimillisyyttä on olla tuottamatta kipua ja kärsimystä muille.

Vierailija
4/65 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ampua enkä haluaisi edes oppia ja tulisi huono omatunto jos tappaisin eläimen. En kuitenkaan tuomitse harrastajia.

Vierailija
5/65 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki metsästyksen positiiviset puolet on helposti saatavissa myös ilman sitä metsästystä.

Vierailija
6/65 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että olen kasvissyöjä. Pidän kyllä luontopoluista ja kansallispuistoista. Tapasin mieheni kaveriporukan laavureissulla. Mies on pasifisti eikä ammuskele.

Vierailija
7/65 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla ampua aseella enkä hennoisi tappaa eläimiä. Hirvijahtiin voisin kyllä mennä ajomieheksi.

Ajohenkilöt ja koiranohjaajat ovat hyvin tervetulleita. Myös saaliinvetoapuna voi toimia jne. Ei välttämättä tarvi tappaa. Moni hirvimetsästäjäkin käy jopa vuosia hirvimetsälllä ampumatta ja tappamatta eläintäkään.

Vierailija
8/65 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian lihava ja huonokuntoinen. Liha maistuu kyllä.

Vierailija
9/65 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta rämpiä jossain jorpakossa.

Vierailija
10/65 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä aseista ja mua ahdistaisi mennä porukassa, jossa ihmisillä on aseet mukana. En ole myöskään kovin sosiaalinen, joten teen mieluiten metsäretkeni yksin tai siskoni kanssa. 

Vierailija
11/65 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liian lihava ja huonokuntoinen. Liha maistuu kyllä.

Kyllä siellä kunto nousee. Ei ne muutkaan metsästäjät mitään huippu-urheilijoita ole.

Vierailija
12/65 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tappaisin eläimiä kun voin valokuvata niitä.

Vierailija
13/65 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin harrastaakin. Onko Vantaalla metsästysseuraa? Autoo ei oo, niin kovin kauas mehälle ei voi lähtee.

Vierailija
14/65 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästän miehiä baareista, se riittää minulle.

Vierailija
15/65 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä aseista ja mua ahdistaisi mennä porukassa, jossa ihmisillä on aseet mukana. En ole myöskään kovin sosiaalinen, joten teen mieluiten metsäretkeni yksin tai siskoni kanssa. 

Metsästäjät ovat yleensä hyvin säntillistä ja lainkuuliaista porukkaa, jotka käsittelevät aseita asiaankuuluvalla kunnioituksella ja huolellisuudella. Pienemmistä töpeksimisistä saa porukan nuhteet niskoilleen ja vakavemmista yleensä harrastus loppuu.

Vierailija
16/65 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että tapahtuu onnettomuus jossa joku ampuu minua vahingossa tai minä jotakuta toista (tai ammun itseäni). Riista kyllä kelpaisi ruuaksi. 

Vierailija
17/65 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviporukoiden nuiva suhtautuminen naisiin on tehokas este. Lisäksi tarvitaan suosittelija. Lihoihinkaan ei pääse jaolle ilman vuosien mukanaoloa, jos sittenkään. Hirvi on kyllä hyvää, enkä koe mitään eettisiä tuskia aseiden tms. kanssa.

Vierailija
18/65 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tappaisin eläimiä kun voin valokuvata niitä.

Valokuva ei maistu niin hyvälle.

Vierailija
19/65 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin saada liikuntaa muutenkin kuin tappamalla eläimiä. En myöskään halua miestä joka tappaa? Raikasta ulkoilmaa saa myös muutenkin ja ihmisiä pystyy myös tapaamaan muuten

Vierailija
20/65 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä minkään elollisen tappamista, joten en voi alkaa metsästämään. Mies on hirviporukassa ja meillä syödään hirven lihaa. Eettisesti parempi vaihtoehto kuin tuotettu liha. Mutta jos lähtisin hirvimettälle, niin hätistelisin hirvet pois. Varsinkin vasojen tappaminen tuntuisi kamalalle.

Olen joskus harkinnut meille kesäksi kanoja, et saataisiin tuoreita kananmunia. Mutta kiintyisin niihin kanoihin niin, et itkisin silmät päästä, kun lähtisivät syksyllä ja varmaan ne nukkuis koko kesän meidän sängyssä. Isäntä totes tuon lausahduksen jälkeen: Joo meille ei tule kesäkanoja. Sängyssä ei tilaa yhdellekään kanalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä