Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin baarissa ja kaveri töni miehen kimpustani

Vierailija
28.10.2017 |

Olen hieman ihastunut erääseen mieheen, joka on vain kaverini. En uskalla ehdottaa mitään, koska hänellä on tyttöystävä enkä halua pilata ystävyyttä millään säätämisellä. Meillä on hyvä kaveriporukka, johon molemmat kuulumme. Tiedän, että meillä hyvin synkkaa ja hän pitää minusta kyllä kovasti.

Olimme eilen viihteellä ja sain aina välillä jonkun miehen kimppuuni. Eräs mies viipyi siinä aika pitkään ja kun alkoi "käydä käsiksi" niin tämä kaverini töni miehen pois! Ei sanonut mitään, tuli vain siihen, kädellään työnsi pois (en itse ehtinyt asiaan mitenkään reagoida). Tyyppi lähti ja jäin kaverini kanssa seisomaan pitkäksi aikaa hiljaa vierekkäin. Asiasta ei sen kummemmin puhuttu eikä tuo lääppijä ollut mikään juoppo ukko vaan ihan mukavan näköinen nuorempi mies.

Mitä se hänelle kuuluu, kuka minuun koskee? Näin typerä asia, mutta uskaltaisinko kertoa, että minulla on tunteita häntä kohtaan?

Kiva jos erityisesti miehet osaisivat tulkita tuota käytöstä. Vai onko miehistä vain mukava leikkiä ritaria hädässä? Hätää ei tosin ollut.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut. Katsoi, että sun "kimpussa" oli ollut jo useampi tyyppi, etkä tykännyt niin yritti auttaa, kun tämä yksi "kävi käsiksi", niin kuin itse kuvailit tilannetta itse... Älä sekaannu muiden parisuhteeseen. Hän toimi kuten kaveri toimii. 

Vierailija
2/30 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARATTU mies.

Hän oli korrekti ja auttoi sinua - kuten auttaa kotona vaimoaan.

Maailmassa on miljoonia miehiä, joten voit tavata vapaan miehen. Anna kaverin olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostunut. Mustasukkainen jopa.

Vierailija
4/30 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kiinnostunut. Mustasukkainen jopa.

Älä viitsi, ap. 

Vierailija
5/30 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vain kuullut #metoo-kampanjasta

Vierailija
6/30 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä antanut minkäänlaista merkkiä, että olisin tilanteessa jotenkin pulassa. Mutta ilmeisesti tilanne ei kerro pettymyksekseni mistään kummemmasta. Olkoon niin. Ap

Vierailija
7/30 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VARATTU mies.

Maailmassa on miljoonia miehiä, joten voit tavata vapaan miehen. Anna kaverin olla rauhassa.

Tässäpä oikein mamma vauhdissa.

Opettele lukemaan, ei ole sanallakaan mainittu vaimoa. Tyttöystävä kyllä!

Oikein malliesimerkki siitä, miten katkera fiilis naisille tulee kun joku nainen saa miehiltä huomiota, jopa varatuilta.

Pidä tiukasti miehestäsi kiinni, ikinä et voi tietää mitä vaikkapa baarissa tapahtuu... :P

Vierailija
8/30 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksittäisenä tapauksena kerro vielä mitään, mutta hyvinkin voi kertoa muiden tuollaisten ohella kiinnostuksesta. Ainakin kaverina välittää kun viitsi puuttua :)

Vierailija
9/30 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VARATTU mies.

Tässäpä oikein mamma vauhdissa.

Opettele lukemaan, ei ole sanallakaan mainittu vaimoa. Tyttöystävä kyllä!

Oikein malliesimerkki siitä, miten katkera fiilis naisille tulee kun joku nainen saa miehiltä huomiota, jopa varatuilta.

Pidä tiukasti miehestäsi kiinni, ikinä et voi tietää mitä vaikkapa baarissa tapahtuu... :P

Minä en ole mikään mamma, vaan yksinasuva sinkku, joka kunnioittaa parisuhdetta. 

Vierailija
10/30 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yksittäisenä tapauksena kerro vielä mitään, mutta hyvinkin voi kertoa muiden tuollaisten ohella kiinnostuksesta. Ainakin kaverina välittää kun viitsi puuttua :)

Jotakin tällaista toivoinkin kuulevani, luonnollisesti. :)

Kyllähän tässä jotakin erityistä on ollut aina, mutta molemmat olemme olleet tahoillamme varattuja. Nyt minä olen siis sinkku.

En haluaisi odottaa, että hän eroaa. Olin jo melkein kysymässä häneltä, miksi teki niin, mutta tilanteesta ei puhuttu sanallakaan. Onneksi poistuupittu mies ei lähtenyt tuuppimaan takaisin, hän vain nosti kädet pystyyn ja lähti.

Vierailija
11/30 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tässä jotakin erityistä on ollut aina, mutta molemmat olemme olleet tahoillamme varattuja. Nyt minä olen siis sinkku.

En haluaisi odottaa, että hän eroaa. Olin jo melkein kysymässä häneltä, miksi teki niin, mutta tilanteesta ei puhuttu sanallakaan. Onneksi poistuupittu mies ei lähtenyt tuuppimaan takaisin, hän vain nosti kädet pystyyn ja lähti.

Jos joku mies ahdistelisi sun naispuolista kaveria ja kävisi käsiksi, niin puuttuisitko tilanteeseen mitenkään? Jos puutut, niin teetkö sen vain siksi, että olet kiinnostunut siitä kaveristasi ja haluat suhteeseen hänen kanssaan, vai autatko häntä, koska olette kavereita?

Vierailija
12/30 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ritari haluaa nussia sua perseeseen.

"Ritari" heh, heh... tuli tuossa vaan mieleen se just' se tuon mainitsemasi kohdepaikan 'ritari'...

Vierailija
13/30 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein toivon, että ap nolaa itsensä ja alkaa vongata kaveriltaan. Toinen yritti auttaa kaiffariaan, mutta tämä seksin- ja huomionnälkäinen daami elättelee toiveita muistakin palveluksista, vaikka kyseessä on varattu mies. Voin sanoa, että tuskinpa teidän kaveriporukassa on enää sen jälkeen hyvät fiilikset, kun muut huomaavat, ettet kunnioita toisten parisuhteita. Sano byebye myös muille kavereillesi sen jälkeen...

Vierailija
14/30 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverimies on selvästi kiinnostunut sinusta muutenkin kuin kaverina, koska pitää noin mustasukkaisesti huolta sinusta. Eri asia sitten onko valmis rikkomaan parisuhteensa sinun vuoksesi ja onko sinun järkeä sellaista miestä huolia.

Vierailija
15/30 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverimies on selvästi kiinnostunut sinusta muutenkin kuin kaverina, koska pitää noin mustasukkaisesti huolta sinusta. Eri asia sitten onko valmis rikkomaan parisuhteensa sinun vuoksesi ja onko sinun järkeä sellaista miestä huolia.

Höpöhöpö. Kaverit puolustavat, vaikka eivät olisi kiinnostuneita muuten kuin kavereina. Baareissa naiset saavat mukaansa usein epätoivottuja riippuajia, jotka eivät usko naisen kieltoja, mutta miespuolisen kaverin kyllä. Valitettavaa, mutta totta. Miespuoliset kaverit ovat just näissä tilanteissa käteviä. Heidän ei tarvitse kuin tulla tilanteeseen ns. omistajan elkein ja toinen mies perääntyy, koska nainen on "toisen miehen omaisuutta". Paskamaistahan se on, mutta tehokasta. Mutta ei se mitään kiinnostusta tarkoita. Käytännön sanelema pakko, koska nainen on niin kauan vapaata riistaa, kunnes joku mies on korvamerkinnyt hänet.

Vierailija
16/30 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP rupeaa muistuttamaan jo niitä miehiä, joilla ei voi olla naisia kavereina ilman odotuksia seksisuhteesta :D

Vinkki: on normaalia auttaa ystäväänsä hädässä, esim. jos joku rupeaa lääppimään häntä. Reilu varattu mies ja luulet, että olisi takaa-ajatuksilla liikkeessä.

Vierailija
17/30 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä olen vapaa nainen ja käsittääkseni pystyn itse osoittamaan lääppijälle mikäli lääppiminen alkaa olla ahdistavaa. En edes tiennyt että kaverini oli tilannetta todistamassa. Ap

Vierailija
18/30 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sinulla on kaveri, joka hiukan edes rajoittaa tuota huaraamista.

Vierailija
19/30 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku mies ahdistelisi sun naispuolista kaveria ja kävisi käsiksi, niin puuttuisitko tilanteeseen mitenkään? Jos puutut, niin teetkö sen vain siksi, että olet kiinnostunut siitä kaveristasi ja haluat suhteeseen hänen kanssaan, vai autatko häntä, koska olette kavereita?

Jos kaveri ei selviä tilanteesta niin menisin apuun. Jos kaverini olisi melko selvä ja baarissa haku päällä, niin en menisi.

Muistutan vielä, että lääppijä oli nuorempi mies ja on minua paljon pahemminkin lääpitty. Ja tämä mieskaverini tuli tilanteeseen hyvin fyysisesti, olisihan hän voinut vaikka napata minut tanssimaan tai muuten viedä tilanteesta pois. Mutta hän alkoi töniä! Eikä sanonut sanaakaan minulle. Ap

Vierailija
20/30 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas yksi esinerkki sen puolesta, miten naiset salakavalasti ovat valmiita tuhoamaan kavereitten parisuhteita, JOS vaan itse tilanteesta hyötyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän