Olin baarissa ja kaveri töni miehen kimpustani
Olen hieman ihastunut erääseen mieheen, joka on vain kaverini. En uskalla ehdottaa mitään, koska hänellä on tyttöystävä enkä halua pilata ystävyyttä millään säätämisellä. Meillä on hyvä kaveriporukka, johon molemmat kuulumme. Tiedän, että meillä hyvin synkkaa ja hän pitää minusta kyllä kovasti.
Olimme eilen viihteellä ja sain aina välillä jonkun miehen kimppuuni. Eräs mies viipyi siinä aika pitkään ja kun alkoi "käydä käsiksi" niin tämä kaverini töni miehen pois! Ei sanonut mitään, tuli vain siihen, kädellään työnsi pois (en itse ehtinyt asiaan mitenkään reagoida). Tyyppi lähti ja jäin kaverini kanssa seisomaan pitkäksi aikaa hiljaa vierekkäin. Asiasta ei sen kummemmin puhuttu eikä tuo lääppijä ollut mikään juoppo ukko vaan ihan mukavan näköinen nuorempi mies.
Mitä se hänelle kuuluu, kuka minuun koskee? Näin typerä asia, mutta uskaltaisinko kertoa, että minulla on tunteita häntä kohtaan?
Kiva jos erityisesti miehet osaisivat tulkita tuota käytöstä. Vai onko miehistä vain mukava leikkiä ritaria hädässä? Hätää ei tosin ollut.
Kommentit (30)
Miehen tyttöystävän olen tavannut vain kahdesti, joten hän ei ole kaverini. Ja kuten sanottu, minulla ja miehellä on tiettyä kemiaa ollut koko ajan, mutta elämäntilanteet ovat menneet jatkuvasti ristiin.
En kerro nyt tänne enempää, mutta hän on asunut toisella paikkakunnalla ja minä eroni jälkeen muutin taas toisaalle. Nyt hän on muuttamassa lähemmäs minua (sattumalta tosin), tyttöystävä lähtee opiskelemaan.
Joten otan jokaisen pienenkin "vihjeen" vastaan hänen kiinnostuksestaan ennen kuin uskallan avata suuni. Tämä oli aika iso juttu mieheltä, joka ei yleensä tee numeroa itsestään. On enemmän rauhallinen tarkkailija kuin rähinöitsijä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta minä olen vapaa nainen ja käsittääkseni pystyn itse osoittamaan lääppijälle mikäli lääppiminen alkaa olla ahdistavaa. En edes tiennyt että kaverini oli tilannetta todistamassa. Ap
Tuosta on ollut lähiaikoina paljon puhetta, kun ihmiset eivät puutu ahdistelutilanteisiin. Kuitenkin se olisi enemmän kuin toivottavaa, että muutkin osoittavat, ettei ahdistelu ole oikein. Mitä enemmän ihmiset näkyvästi puuttuvat tilanteisiin, sitä paremmin tajutaan, ettei ahdistelu ja lääppiminen ole oikein ja uhrin ei tarvitse sitä yksin sietää.
Kaverisi yritti toimia oikein. Ehkä hän ärsyyntyi tilanteessa enemmän, koska ahdistelun kohteena oli nimenomaan kaveri. Mutta ei se tarkoita, että hän on sinusta kiinnostunut. Hän ei vain halunnut, että kaveria ahdistellaan.
Vaikutat oikeasti sellaiselta tyypiltä, jolle ei saa olla mukava ja ystävällinen, koska muuten hän alkaa heti kuvittelemaan omiaan ja jotain "syvempää" romanttista yhteyttä. On vaikeaa olla ystävällinen tuollaiselle ihmiselle. Ihan vain varoituksena, että saatat pilata noilla kuvitelmillasi hyvän kaveruuden, koska et näytä olevan kykenevä normaaliin ystävyyssuhteiseen vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen kanssa.
Mikä tällä ap:lla nyt on ongelmana tässä episodissa?
Kai sä sanoit sille kaverillesi, että ei tarvitse jatkossa puuttua, jos joku mies lähentelee?
Kaverisi leikki vain sitä ritaria, kyllähän sellanen tuntemattoman kopeloiminen näyttää asiattomalta vaikkei se "uhria" haittaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen tyttöystävän olen tavannut vain kahdesti, joten hän ei ole kaverini. Ja kuten sanottu, minulla ja miehellä on tiettyä kemiaa ollut koko ajan, mutta elämäntilanteet ovat menneet jatkuvasti ristiin.
En kerro nyt tänne enempää, mutta hän on asunut toisella paikkakunnalla ja minä eroni jälkeen muutin taas toisaalle. Nyt hän on muuttamassa lähemmäs minua (sattumalta tosin), tyttöystävä lähtee opiskelemaan.
Joten otan jokaisen pienenkin "vihjeen" vastaan hänen kiinnostuksestaan ennen kuin uskallan avata suuni. Tämä oli aika iso juttu mieheltä, joka ei yleensä tee numeroa itsestään. On enemmän rauhallinen tarkkailija kuin rähinöitsijä.
Onko tuolla sulle isokin ero? Jos et tunne tyttöystävää, saat mennä heidän väliinsä hyvällä omallatunnolla? Jos omassa kaveripiirissä olisi sun kaltaisia ihmisiä, jotka yrittävät sotkea kavereidensa seurustelukuvioita, niin se olisi hyvin pian entinen kaveri se. Eihän tuommoiseen ystävään voi luottaa ollenkaan.
No kuulkaapa. Minua ei vähempää voisi kiinnostaa miehen tyttöystävä ja tämän tunteet. Minulle merkkaa vain tämä mies enkä halua saattaa häntä ikävään tilanteeseen, jos olenkin väärässä hänen tunteistaan.
Tiedoksi siis, että jos tapaan miehen ja ihastun ja mies ihastuu myös minuun niin vaimot ja tyttöystävät ovat täysin yhdentekeviä. Ei ole minun ongelmani.
En ole koskaan ollut toinen nainen, mutta olisin siinä aika hyvä. :) Ap
Vierailija kirjoitti:
No kuulkaapa. Minua ei vähempää voisi kiinnostaa miehen tyttöystävä ja tämän tunteet. Minulle merkkaa vain tämä mies enkä halua saattaa häntä ikävään tilanteeseen, jos olenkin väärässä hänen tunteistaan.
Tiedoksi siis, että jos tapaan miehen ja ihastun ja mies ihastuu myös minuun niin vaimot ja tyttöystävät ovat täysin yhdentekeviä. Ei ole minun ongelmani.
En ole koskaan ollut toinen nainen, mutta olisin siinä aika hyvä. :) Ap
Sellaiseksi toiseksi naiseksi varmaan jäisitkin. Sivupllu.
Hän pitää sinua vähä-älyisenä joka ei osaa valita seuraansa ja tekee sen puolestasi.
Väkivaltainen puhumaton mies on ihana.
Sä vaikutat epätoivoisesti haluavan tehdä tuosta tilanteesta jotakin mustasukkaisuusdraamaa. Mitä jos katselisit vain niitä vapaita miehiä? Onko noin vaikeaa? Vai vainko varatut kaverit kiinnostavat, kun ovat kerran sopivasti siinä lähettyvillä...