Tasa-arvoisuuden nimissä vaadin sukupuolineutraalit töpselit ja pistorasiat!!
Niistä tulee - ainakin minulle - sukupuolettunut mielikuva. Asialle on tehtävä jotain ja pikaisesti!
Samoin on avain ja lukko-yhdistelmä sekä maksukortti ja korttikolo muutaman nyt mainitakseni.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Sähköliittimien täytyy olla unisex!
Mitä väliä vaikka tuleekin sähköisku.
Tässä on jo valmis vekotin, jos VGA-kaapelisi onkin transvestiitti.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/1203/sm/Fuj-tech-VGA-sukupuolen…
.
Myös uros- ja naarasliittimet tulee sukupuolineutralisoida.
Vaadin, että ponttilaudan myyminen lopetetaan välittömästi. Laudan sahauksen mukaan puhutaan uros- ja naaraspontista. Suora lauta on sukupuolineutraalia!
tv. raksahenkilö vm. 1957
Olet vanhanaikainen. "Gender fluid" on nykypäivän juttu. Luonnollisesti, liittimen sukupuolta täytyy pystyä vaihtamaan haluttaessa.
Toiveesi on osittain jo toteutunut. Marketeissa on seksittömät maksupäätteet sinkkuja varten. Perheen viikko-ostokset vaativat sisään laittamista.
Vierailija kirjoitti:
Niistä tulee - ainakin minulle - sukupuolettunut mielikuva. Asialle on tehtävä jotain ja pikaisesti!
Samoin on avain ja lukko-yhdistelmä sekä maksukortti ja korttikolo muutaman nyt mainitakseni.
Ranskassa, Belgiassa ,Tsekissä, Slovakiassa ja Puolassa suojamaadoitetuissa pistorasioissa on suojamaadoitussauva. Sen takia useimmissa Suomessa myytävien suojamaadoitettujen laitteiden pistotulpissa on reikä suojamaadoitussauvaa varten. Jos tilaat suojamaadoitussauvalla suojamaadoitettuja pistorasioita vaikka Ranskasta joudut luultavasti asentamaan ne itse, tai pyydä Puolalaista sähköasentajaa tekemään se. Hän ei kenties huomaa että se on laitonta. Oletko suunnitellut Suomesta muuttoa tämän takia?
Vierailija kirjoitti:
Maadoitetuissa 2-napaisissa valaisinpistorasioissa on 2 reikää ja yksi suojamaadoitussauva.
Maadoitetuissa 2- napaisissa valaisinpistotulpissa on 1 reikä ja 2 sauvaa.
Mitä sinulle näistä tulee mieleen?
Pitäiskö noille kurkuillekin tehä jotain kun mulle heti tulee mieleen...
Vierailija kirjoitti:
Vain _todella_typerä_ ja naurettava ihminen kohkaa tällaisia...Teillä menee tän sukupuolineutraalius-jutun pointti niin ohi että viuhuu...sääli. Tsemppiä silti ulimies, kassaneiti varmaankin eikö? Vain joku tyhmä Prisman kassa pystyynee tällaiseen.
Kehtaatte oikein täällä kertoa kuinka tyhmiä olette...huoh...hölmöläiset höröttää tajuamatta edes mistä on kyse...pääsispä pois täältä, teitä ei vaan jaksa...
Sähköliittimien täytyy olla unisex!