Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tasa-arvoisuuden nimissä vaadin sukupuolineutraalit töpselit ja pistorasiat!!

Vierailija
28.10.2017 |

Niistä tulee - ainakin minulle - sukupuolettunut mielikuva. Asialle on tehtävä jotain ja pikaisesti!

Samoin on avain ja lukko-yhdistelmä sekä maksukortti ja korttikolo muutaman nyt mainitakseni.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköliittimien täytyy olla unisex!

Vierailija
2/14 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköliittimien täytyy olla unisex!

Mitä väliä vaikka tuleekin sähköisku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on jo valmis vekotin, jos VGA-kaapelisi onkin transvestiitti.

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/1203/sm/Fuj-tech-VGA-sukupuolen…

.

Vierailija
4/14 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/14 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös uros- ja naarasliittimet tulee sukupuolineutralisoida.

Vierailija
6/14 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin, että ponttilaudan myyminen lopetetaan välittömästi. Laudan sahauksen mukaan puhutaan uros- ja naaraspontista. Suora lauta on sukupuolineutraalia!

tv. raksahenkilö vm. 1957

Vierailija
7/14 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vanhanaikainen. "Gender fluid" on nykypäivän juttu. Luonnollisesti, liittimen sukupuolta täytyy pystyä vaihtamaan haluttaessa.

Vierailija
8/14 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveesi on osittain jo toteutunut. Marketeissa on seksittömät maksupäätteet sinkkuja varten. Perheen viikko-ostokset vaativat sisään laittamista.

Vierailija
9/14 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/14 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä tulee - ainakin minulle - sukupuolettunut mielikuva. Asialle on tehtävä jotain ja pikaisesti!

Samoin on avain ja lukko-yhdistelmä sekä maksukortti ja korttikolo muutaman nyt mainitakseni.

Ranskassa, Belgiassa ,Tsekissä, Slovakiassa ja Puolassa suojamaadoitetuissa pistorasioissa on suojamaadoitussauva. Sen takia useimmissa Suomessa myytävien suojamaadoitettujen laitteiden pistotulpissa on reikä suojamaadoitussauvaa varten. Jos tilaat suojamaadoitussauvalla suojamaadoitettuja pistorasioita vaikka Ranskasta joudut luultavasti asentamaan ne itse, tai pyydä Puolalaista sähköasentajaa tekemään se. Hän ei kenties huomaa että se on laitonta. Oletko suunnitellut Suomesta muuttoa tämän takia?

Vierailija
11/14 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maadoitetuissa 2-napaisissa valaisinpistorasioissa on 2 reikää ja yksi suojamaadoitussauva.

Maadoitetuissa 2- napaisissa valaisinpistotulpissa on 1 reikä ja 2 sauvaa.

Mitä sinulle näistä tulee mieleen?

Vierailija
12/14 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö noille kurkuillekin tehä jotain kun mulle heti tulee mieleen...

Vierailija
13/14 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain _todella_typerä_ ja naurettava ihminen kohkaa tällaisia...Teillä menee tän sukupuolineutraalius-jutun pointti niin ohi että viuhuu...sääli. Tsemppiä silti ulimies, kassaneiti varmaankin eikö? Vain joku tyhmä Prisman kassa pystyynee tällaiseen.

Vierailija
14/14 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatte oikein täällä kertoa kuinka tyhmiä olette...huoh...hölmöläiset höröttää tajuamatta edes mistä on kyse...pääsispä pois täältä, teitä ei vaan jaksa...