Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvoistaan kauniit naiset saavat kaiken

Vierailija
28.10.2017 |

Mulla on kaikkea paitsi riittävää kasvojen kauneutta. On älyä, hyvä kroppa ja kykyjä, mutta kun kasvot ovat epäsymmetriset jään paitsi asioista jotka ovat mahdollisia naisille joilla on symmetriset kasvot. Ei kukaan soita perjantai-iltana tavallisen näköiselle tai halua kuvaan. Jopa kaikki kumppanini tavoittelevat näitä symmetrisiä.

Pitäiskö vaan mennä veitsen alle? Muilla avuilla ei pitkälle pötki.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä saa. Kauneus tekee ehkä helpommin lähestyttäväksi, mutta tylsimmät tuntemani ihmiset ovat juuri heitä, joilla on nätti naama ja pitävät sitä jonkinlaisena saavutuksena. 

Vierailija
2/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tisseistään kauniit saa kyllä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaikkea paitsi riittävää kasvojen kauneutta. On älyä, hyvä kroppa ja kykyjä, mutta kun kasvot ovat epäsymmetriset jään paitsi asioista jotka ovat mahdollisia naisille joilla on symmetriset kasvot. Ei kukaan soita perjantai-iltana tavallisen näköiselle tai halua kuvaan. Jopa kaikki kumppanini tavoittelevat näitä symmetrisiä.

Saavat kaiken, koko sarjan. Kuppa, tippuri, klamdia, kondylooma, hiv ja hepatiitit. Ennen 30 ikävuotta ovat kuin loppuun poljettuja räsymattoja, joilla ei ole enää kenellekään mitään annettavaa. Näitähän meillä suomessa riittää, ja vain tyhmä on tuollaiselle kateellinen.

Harvoin ilman kortsua pakotetaan panemaan ellei kyseeseen tule raiskaus. Logiikkasi ontuu. Ap

Vierailija
4/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä tapaillessakin sen huomaa. Mulle soitetaan vasta kun viikonloppu on pidemmällä. Perjantait menee vissiin kaikilla miehillä baareissa saalistaessa kympin naisia. Tällainen seiska-kasi saa puhelun joko aamuyöstä tai lauantaina. Se suurempi arvosana tulee juuri noista kasvoista. Ap

Vierailija
5/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan sano mitään? Ap

Vierailija
6/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniskasvoisen pitää sen lisäksi elää siveästi. Muuten alkaa näyttää halvalta, sen näkee aina päältä jos on halpa. Silloin ei enää ole kaunis.

Vierailija
7/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saavat kaiken, koko sarjan. Kuppa, tippuri, klamdia, kondylooma, hiv ja hepatiitit. Ennen 30 ikävuotta ovat kuin loppuun poljettuja räsymattoja, joilla ei ole enää kenellekään mitään annettavaa. Näitähän meillä suomessa riittää, ja vain tyhmä on tuollaiselle kateellinen.

Harvoin ilman kortsua pakotetaan panemaan ellei kyseeseen tule raiskaus. Logiikkasi ontuu. Ap

Ontuu muutenkin koko tekele niin paljon että on todettava taas kerran että jonnet ei vaan osaa.

uliuli/5

Vierailija
8/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä tapaillessakin sen huomaa. Mulle soitetaan vasta kun viikonloppu on pidemmällä. Perjantait menee vissiin kaikilla miehillä baareissa saalistaessa kympin naisia. Tällainen seiska-kasi saa puhelun joko aamuyöstä tai lauantaina. Se suurempi arvosana tulee juuri noista kasvoista. Ap

On mulle kyllä sanottu, että oon "huippumimmi" ja "kaunis". Ilmeisesti en ole kuitenkaan riittävän kaunis. Yksi löllökroppainen kauniimpi esiintyy tapailumiehenkin kuvissa kun on tuttu. Ap

Vierailija
9/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan päinvastainen tunne! Mulla on kauniit kasvot mutta kroppa ei ole niin hyvä, en ole koskaan ollut mallinlaiha eikä rinnatkaan ole isot tai hyvän muotoiset. 

Vierailija
10/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hirveitä nämä jotkut kommentit, ihan samanlaisia ihmisiä ne kauniitkin on. Tuntuu että esim. laihoja ja kauniita kohtaan kohdistettu viha on jotenkin hyväksyttävää, nekin on tuntevia ihmisiä joista tuntuu haukkuminen yhtä pahalta kuin teistäkin. Kauniiden ihmisten vihaamisen ja haukkumisen sijaan voisitte kohdistaa vihanne niitä kohtaan, ketkä määrittävät mikä on kaunista. 

Vierailija
11/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat "saa kaiken"? Saako nätillä naamalla uraa, terveyttä, tuleeko nätistä automaattisesti esim. hyvä äiti? Aivan, ei... joku kuvaan pyytäminen (mitä ihmettä) on samantekevää. Miehetkin sulle soittelee. Taidat olla kateellinen?

Vierailija
12/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ap kovin rumalta vaikuta jos miehet soittelee kuitenkin viikonloppuisin. Mitä väliä onko sulla vientiä perjantaina vai lauantaina!

Silti voin samaistua rumien kasvojen tuskaan. Olen muuten OK (sopusuhtainen, hoikka) mutta olen aina inhonnut kasvojani, jotka on todella rumat ja epäsymmetriset. Nuorena ei pahemmin vientiä ollut, myöhemmällä iällä löysin kyllä hyvän miehen jonka kanssa olen edelleen. Elämäni on muuten mukavaa, mutta kyllä mua usein harmittaa että olen tämännäköinen. Aina peiliin katsoessa hävettää.

Vierailija
13/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Olen itse ymmärtääkseni luonnollisen kaunis kasvoiltani, kuullut siitä paljon ja vartaloni on ihan normaali, mutta on monet miehet torjuneet, naiset puukottaneet selkään ja ihan peruskuraa on tielleni osunut. Ainoa missä on ehkä ollut hyötyä on työpaikan saannissa ja varmaan joltain osin työelämässä. En ole mikään reittä pitkin menijä, vaan ihan ammattitaitoinen ja kunnianhimoinen omalla urallani, mutta toisinaan huomaa kuinka viehätysvoimalla, tai kauneudella, on iso merkitys. Mutta pelkästään kauniilla kasvoilla ei pitkälle pötki. Kiltteys, sopiva määrä rohkeutta ja ”munaa”, kauniit käytöstavat, karisma, se että kantaa itsensä itsevarmasti ja ylipäätään sellainen reilu ja toisia arvostava asenne - sillä pärjää vielä pidemmälle. Kauneus on sitten plussaa.

Vierailija
14/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoijaa. Se on kyllä jo aika paljon, jos sulla on kaunis kroppa ja tavalliset kasvot. Suurimmalla osalla naisista on kuitenkin tavallinen tai ruma kroppa ja lisäksi tavalliset kasvot. Miksi juuri sinun pitäisi olla kaikkein kaunein? Oletko katsonut ympärillesi minkä näköisillä naisilla on kumppani? Ei säälipisteitä. Vai mikä tän aloituksen tarkoitus edes on?

Vierailija
15/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon kans tosi epäsymmetrinen ja kaula jatkuu leuaksi lähes saumattomasti eli tosi ruma olematon leuka.

En ole ollut suosittu sillä tavalla että mua yritettäis viikonloppuisin iskeä ja hyvä niin. Olen saanut olla rauhassa. Vasta ne jotka vähän tutustuu saattavatkin yhtäkkiä ihastua muhun vaikka naama ei ole klassisen nätti. Olen huumorintajuinen, puhelias ja tiedän mistä asioista pidän.

Mulla on kyllä ollut poikaystäviä jotka on rakastaneet mua. Nytkin on aika ihana mies ja aina välillä kysynkin että mitä hemmettiä sä mussa näet. Vastaus on: "Sä oot niin söpö ja sun jutut on niin hauskoja. Sun kanssa pystyy puhua kiinnostavista asioista."

Ei kaikki ole ulkonäkö ykkössijalla. Asenne on tärkeämpi. Katso vähän ympärillesi ja näet että moni menestyvä on hyvää seuraa ja keskittyy itsensä sijaan ympäristöönsä ja on itsevarma!!

Vierailija
16/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat "saa kaiken"? Saako nätillä naamalla uraa, terveyttä, tuleeko nätistä automaattisesti esim. hyvä äiti? Aivan, ei... joku kuvaan pyytäminen (mitä ihmettä) on samantekevää. Miehetkin sulle soittelee. Taidat olla kateellinen?

Ilmeisesti menestyneen tutkijan ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin syntyä kauniina. 

Vierailija
17/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu että kasvoilla ei ole väliä, kunhan on isot tissit ja perse. Ei kai ne miehet kasvoista välitä.

Vierailija
18/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset on symmetriset kasvot? Molemmilta puolilta samaa paria? Antakaa esimerkki symmetrisistä kasvoista!

Vierailija
19/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä saa. Kauneus tekee ehkä helpommin lähestyttäväksi, mutta tylsimmät tuntemani ihmiset ovat juuri heitä, joilla on nätti naama ja pitävät sitä jonkinlaisena saavutuksena. 

Mutta kun näillä kauniilla voi olla muitakin avuja kuten ihmisillä yleensä. Tällaisella vammakasvoisella/ oudon näköisellä/ "persoonallisen näköisellä"/ epäsymmetrisellä voi olla yhtä lailla avuja, mutta naisilla kaikkein tärkeintä on kasvojen kauneus. Niinpä kaikki miehet joita olen tapaillut ja joiden kanssa olen seurustellut ovat suoraan tai epäsuorasti myöntäneet, että he tavoittelevat ja ihailevat ensiksi näitä kauneimpia ja sitten vasta kaltaisiani vähän tavallisempia. Toisaalta voin itsekin näpäyttää, että on sitä itsekin kokemusta mallin näköisistä miehistä joilla riittää "sen" kokoa ja älyä. Kummasti miehet näyttävät ottavan siitä itseensä, vaikka ensin syyllistyivät itse ihan samaan. Niinpä miehiä ei voi enää ottaa oikein tosissaan kun kaikki ovat noin kylmiä ja laskelmoivia.

Hassua on kyllä tosin se, että mitä oikeasti komeampi ja täydellisempi mies niin sitä paremmin ja hienotunteisemmin he kohtelevat naista. Ap

Vierailija
20/84 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti menestyneen tutkijan ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin syntyä kauniina. 

Taitaa kaiken lisäksi näissä tapauksissa olla se, että jos vaikka tutkija on kaunis, niin häntä ei oteta niin tosissaan kuin rumaa tutkijaa, vaan hänen on pakko olla saanut saavutuksensa reittä pitkin kapuamalla taikka miehensä avulla, tai muuten vaan kauneudella. Kaunis nainen = aivoton bimbo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä