Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?
Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.
Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!
Kommentit (1559)
Hajuvesistä: Varmaan jokainen hakee jotain spesiaali- lempituoksua. Tosiasiassa nenä kyllästyy lähes kaikkeen nopeasti. Itsellä ainakin näin. Ehkä ennen hajuvesiä käytettiin maltilla, vain juhlissa tai erityistilanteissa. Nykyään niillä läträtään päivittäin, joten kaikki se erityisyys, mikä hajuvesiin ehkä ennen liittyi, on kadonnut tuhka tuuleen.
Siis onko tämä seksiä pullossa? Alusvaatefirman kehittämä tuoksu Agent Provocateur EDP.
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0259/7733/products/agent_provocateur_…
Suihkaisin kerran tätä ranteilleni tavaratalossa, mielestäni jotenkin voimakas enkä tiennyt oikein pidänkö vai ei. Miehet pörräsivät ympärilläni, nuuskivat, menivät jotenkin sekaisin kuin kiimaiset kissat! :D Pari miestä uskaltautui kyselemään että mitä tuoksua minulla on. Silloin tajusin että se oli tuo aiemmin ranteisiini suihkaistu tuoksu joka aiheutti sen! Jäi vähän outo tunne tuosta tilanteesta koska en tykkää koskaan olla keskipisteenä ja huomion kohteena.
Estée Lauder on ollut jo herran vuosia luottotuoksuni. Jopa eräs lääkäri muinoin kyseli, että mitä se on, kun tuoksu jäi jälkeeni huoneeseen. 😊
Meghan Marklen toinen suosikkituoksu Jo Malone 'Sage Wood & Sea Salt' myytiin loppuun monessa maassa
https://us.hellomagazine.com/images/stories/1/2017/12/19/000/467/196/ga…
Voiko enää juntimpaa olla kuin nainen joka käyttää vielä nykyaikana hajuvettä! Ainakin jos on alle 70.
Dior, Dkny, Diesel ja Lancome.
Luis Vuittonin säilömää Elton Johnin sukkahikeä , kalliimpaa kuin Cinry crawfordin tuoksut.
Eikö näistäkin ollu joskus sokkotesti ettei edes ns ammattilaiset erottaneet halpsimarketin tuoksuja niistä 200e hajuista.
Mutta mielikuvat myy,erityisesti naisille, hyvää pisnestä.
Vierailija kirjoitti:
Estée Lauder on ollut jo herran vuosia luottotuoksuni. Jopa eräs lääkäri muinoin kyseli, että mitä se on, kun tuoksu jäi jälkeeni huoneeseen. 😊
Epäili ilmeisesti jotain hajua aiheuttavaa sairautta?
Otsikkoon liittyen, minulta on usein kysytty että mikä käyttämäni kalliin ja tyylikkään oloinen tuoksu on. En käytä tuoksuja sillä minulla on astma, ainoastaan Johnson&Johnsonin vauvatalkkia, sitä kevyesti hajustettua versiota jota saa Jenkeistä, Briteistä ja joistakin pääkaupunkiseudun etnisistä marketeista. Siinä on ilmeisesti ihmisten mielestä pehmeä ja tyylikäs vivahde :D Maksoi viimeksikin etnisestä marketista ostettuna jotain 3 euroa. Pukeudun hyvin, meikkaan ja laitan hiuksiani päivittäin, joten siitä kaikille tullut se mielikuva minun "kalliista" tuoksusta.
Vierailija kirjoitti:
Meghan Marklen toinen suosikkituoksu Jo Malone 'Sage Wood & Sea Salt' myytiin loppuun monessa maassa
https://us.hellomagazine.com/images/stories/1/2017/12/19/000/467/196/ga…
Ilmeisesti Meghan sekoittaa keskenään tuota Sage Wood & Sea Saltia ja Wild Bluebellia. Testasin ja minusta tuo yhdistelmä oli hyvä!
Wild Bluebell on itsessään liian makea ja esanssinen, joten maanläheinen Sage Woos & Sea Salt tuo siihen enemmän ulottuvuutta ja tekee kokonaisuudesta arvokkaan tuoksuisen.
Makuasiahan se tuoksu on. Minusta vihonviimeinen on tunkkainen ja löyhkäävä Chanel No. 5, miten voikin olla ikisuosittu klassikko.
Vierailija kirjoitti:
Makuasiahan se tuoksu on. Minusta vihonviimeinen on tunkkainen ja löyhkäävä Chanel No. 5, miten voikin olla ikisuosittu klassikko.
Jahas, Chanel vitonen taisi antaa protestiksi tarkistuluvun 555.
Käytän töissä Ardenin ihanaa White Tea-tuoksua sekä välillä Avonin Pur Blancaa. Molemmat kevyitä, raikkaita ja samalla pehmeitä tuoksuja, joista tulee kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Anais-Anais oli ihana joskus, jossain vaiheessa joku kaveripiiristä alkoi kutsua sitä Penis-Penis-tuoksuksi kun ei muistanut sen oikeaa nimeä =D Ranskalaiset lausuu tuon jännästi, jotenkin Aneei-Aneei.
Anais kirjoitetaan kahdella i:n päällä olevalla pisteellä eli tremalla (en jaksa etsiä kyseistä merkkiä näppikseltä), mikä tarkoittaa että se lausutaan aika samoin kuin kirjoitetaan. Jos i:n päällä olisi vain yksi piste, lausuttaisiin se ”anee”.
Mon givenchy on mun tuoksuni.
Nainen 56v
Mon guerlain ed parfum.
Tulin aivan hulluksi tästä tuoksusta, se lumoaa.
Vierailija kirjoitti:
Prada
Minulla on Prada, raikas kuin mikä.
Ehkäpä liiankin.
Parhaiten löydät mieluisan hajuveden, kun menet kauppaan nuuhkimaan niitä ja pyydät myyjän avuksi.
Jo Malonen tuoksusarjasta lopetettu ne parhaat, ja tottakai sen jälkeen merkki saadaan Suomeen :(((