Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?
Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.
Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!
Kommentit (1559)
YSL Saharienne, Confetto Parfym Roma,Tom Ford Costa Azzurra, Aqua Di Parma Peonia Nobile. Kaikki tosiaankin laadukkaita hienostunieita tuoksuja.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tunne muuta kuin Jadore in Joy ja tykkään kovasti.
Alkuperäiselle kysyjälle sanoisin, että juttele myyjän kanssa, jos hänellä aikaa. Osaa ehkä suositella sopivaa, kun kuvailet naisystävääsi.
Niinkuin on mainittu, ei voi tietää onnistuuko, mutta itse olen saanut parikin hyvää lahjaksi.
Tuo J'Adore in Joy olisi muuten ihana mutta en pidä siitä sen merisuolavivahteesta koska se saa ihon tuoksahtamaan suolaiselle hielle :) Ja se persikka haiskahti voimakkaasti säilykepersikoille silloin kun sitä laittoi iholle.
Tuohan on siitä erikoinen tuoksu että siihen on tosiaan käytetty suolahajua makeiden kukkien ja hedelmien keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäiselle kysyjälle sanoisin, että juttele myyjän kanssa, jos hänellä aikaa. Osaa ehkä suositella sopivaa, kun kuvailet naisystävääsi.
Niinkuin on mainittu, ei voi tietää onnistuuko, mutta itse olen saanut parikin hyvää lahjaksi.
Tuo J'Adore in Joy olisi muuten ihana mutta en pidä siitä sen merisuolavivahteesta koska se saa ihon tuoksahtamaan suolaiselle hielle :) Ja se persikka haiskahti voimakkaasti säilykepersikoille silloin kun sitä laittoi iholle.
Tuohan on siitä erikoinen tuoksu että siihen on tosiaan käytetty suolahajua makeiden kukkien ja hedelmien keskelle.
En voi tuksu yliherkkyyden takia. Joskus pidin J´adoresta...
N-77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on Tuksu-yliherkkyys. Onneksi häntä nykyään vähemmän julkisuudessa näkee, muuten tulisi oireita.
Sisleyn Eau tropicale 😍
Sisleyllä on useita muitakin hyviä tuoksuja.
Melko kallista Suomessa-90€ pieni pullo,
mutta Ebaysta löysin edukkaammin.
Guerlainin Aqua allegoria-tuoksut!
Vierailija kirjoitti:
Guerlainin Aqua allegoria-tuoksut!
no ei todellakaan kaikki. mikä niistä miellyttää sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apuwa!!
Lahjaksi pitäisi hankkia 55v naisystävälle hyvä laadukas hajuvesi, hinnallla ei mitään väliä.
Hän on hyvin naisellinen, tykkää laittautua kukkamekkoihin vähän pin-up tyyliin, hirveästi ei meikkiä käytä, eikä hän luonnonkauniina naisena juuri meikkiä tarvitsekaan.
Mielelessäni on ollut Chanell 5, mitä mieltä palstalaiset?Älä osta, jos et tiedä tarkkaan henkilön mieltymyksiä. Tuoksuvalinta on hyvin henkilökohtainen asia.
Hei, mies. Suunnilleen samanikäisenä naisena sanoisin, etten itse olisi iloinen Chanel 5, vaikka se hyvä tuoksu onkin. Mutta ´liian varma valinta´, ei tarvitse ajattelua mieheltä kummoisemmin.
Chanelin Gabrielle on ihana, samoin Diorin Jadore..natsaa myös ikään, ei mitään nuorisotuoksuja. Kun ostat noinhintavan tuoksun, kannattaa osoitta, että näet vaivaa.
Aina se riski on, mutta joskus kannattaa ottaa. Itsekin olen saanut hyviä tuoksuja lahjaksi.
Chanel 5 oli ihana tuoksu kun äitini käytti sitä 70-luvulla, omat lapseni ystävineen pitävät Lancomen Tresoria "äitituoksuna", oli suosittu 90-luvulla. Chanel 5 tuoksuu minun ihollani hieltä.
Joo, onhan näissäkin muoti-ilmiönsä. Itsekin käytin Tresoria 90-luvulla, nyt tykkään Jadore in Joy juuri sen suolaisen vivahteen takia. Mutta alussa tuntui oudolta makeitten kukkaistuoksujen jälkeen. Mutta sopii mulle ja iholleni ja olen rannettani pyytänyt muidenkin haistamaan, on kuulemma hyvä tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
N-77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on Tuksu-yliherkkyys. Onneksi häntä nykyään vähemmän julkisuudessa näkee, muuten tulisi oireita.
Tuksu onkin jo ´menneen talven lumia`. Markkinoille on rynninnyt paljon energisempiä tuksuja, jotka vetoavat raikkaudellaan ja naisellisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuksu onkin jo ´menneen talven lumia`. Markkinoille on rynninnyt paljon energisempiä tuksuja, jotka vetoavat raikkaudellaan ja naisellisuudella.
Onko tämä se mainitsemanne, muinainen Tuksu "tuoksu"? ;DD
https://www.seiska.fi/Uutiset/Johanna-Tukiainen-teki-tarpeensa-junalait…
Sille joka harkitsi Chanel vitosta, siitä on nykyään nuorekkaampia versioita, vähemmän tunkkaisia ja modernimpia kuin alkuperäinen. No5 Eau premiere voisi olla kokeilemisen arvoinen. Sensual elixir oli hyvä tuoksu, mutta sitä ei kai enää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootti käyttää nykyään hajuvesiä. Puhdas iho ja hajusteettomilla pesuaineilla pestyt puhtaat vaatteet ovat se paras tuoksu.
Jos kotona tykkää käyttää, niin siitä vain. Mutta julkisiin tiloihin ei tulla kosmeettisten lemujen kanssa.
En ole mikään hajusteyliherkkä, mutta inhottaa kuitenkin. Eipä enää juuri tapaakaan tätä ilmiötä.
Suomessa on niin kauan syötetty tätä hajusteettomuuspropagandaa, että hajuttomasta on tullut new black.
Missään muualla mailmassa ei näin ole. En osaa oikean sanoa, onko se mielestäni hyvä vaiko huono asia. Itselläni on useita hajuvesiä, mutta nykyään ei uskalla laittaa niitä kun voi saada vihaisia katseita niskaan.
Ap:lle sanoisin tämän vuoksi että valitse mietoja tuoksuja, ei ainakaan itämaisia. Hedelmäiset ja kevyen kukkaiset harvemmin ärsyttävät ihmisiä. Ruusun tuoksut ovat aika hyvin siedettyjä esim Escadan Especially
Ärsyttävimmät tuoksut Diorin Poison ja Ardenin Red Door. Näistä saan minäkin päänsäryn.
Flowerbombia kannattaa laittaa säästeliäästi, etenkin jos ostaa EDP:n.
Vierailija kirjoitti:
Sille joka harkitsi Chanel vitosta, siitä on nykyään nuorekkaampia versioita, vähemmän tunkkaisia ja modernimpia kuin alkuperäinen. No5 Eau premiere voisi olla kokeilemisen arvoinen. Sensual elixir oli hyvä tuoksu, mutta sitä ei kai enää tehdä.
Kaikki Chanel No 5: set haisee nykyään sellaiselle kuin t-paita olisi jäänyt pihalle kukkapuskan päälle sateeseen yöksi, pudonnut siitä maahan multaan aamuyöstä, ja naapurin kissa käynyt vielä pissimässä sen paidan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Chanel No 5: set haisee nykyään sellaiselle kuin t-paita olisi jäänyt pihalle kukkapuskan päälle sateeseen yöksi, pudonnut siitä maahan multaan aamuyöstä, ja naapurin kissa käynyt vielä pissimässä sen paidan päälle.
Hietsun kirppiksellä eräällä myyjällä oli myytävänä CHAMAL 5 -nimistä parfyymia ihan samanlaisessa pakkauksessa kuin Chanel 5. Olisikohan se ollut parannettu versio?
Vierailija kirjoitti:
Pimppani tuoksu, kun en ole kolmeen päivään käynyt suihkussa. Parhaimmillaan tuoksuu housujen läpi.. kotona olen yleensä pelkillä pikkareilla, niin kivasti kantautuu nenään.
Kunnon wt.
Sitä missä se joku näyttelijä tai malli mainoksessa ja maksaa paljon. Mieluiten kardashian tai heidi klum.
Tyylikäs hyvin pukeutunut nainen. Piste iin päälle on laadukas hajuvesi.
Näin se vaan on.