Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?

Vierailija
28.10.2017 |

Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.

Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!

Kommentit (1559)

Vierailija
761/1559 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs asiakas tuoksui tosi hyvältä. Kysyin mitä hajuvettä hän käytti.

Kuulema Manifestoa.

Kokeilin sitä laivalla itselleni ja minun ihollani ei tuoksunut niin hyvältä.

Harmi, olisin muuten ostanut.

Olen monesti ihmisiltä kysynyt mitä tuoksua käyttää.

Ja myös kehunut, että tuoksutpas hyvältä.

No, olenkin epäsuomalaisen puhelias.

Vierailija
762/1559 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa Amsterdamista ja kiireessä lentokentältä piti ostaa jotain vähän erikoisempaa tuoksua. Myyjä suositteli minulle - En muista enää nimeä - ja hätäpäissäni ostin sen. Kun sitten myöhemmin Kokeilin tuoksua totesin sen aivan kammottavaksi ja taas hätäpäissäni hävitin pullon. Ja sitten aikojen päästä otin käyttöön neuleen, joka oli ollut ylläni käyttäessäni kyseistä hajuvettä, ja huomasin sen tuoksuvan aivan käsittämättömän ihanalle! Valitettavasti pullo oli siinä vaiheessa jo hävitetty ja nimikin unohtunut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1559 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitikin sitten tulla hajuvesihulluna lukemaan keskustelua. Tuo "Red" kuulostaa hyvältä. Pidän tummista, mausteisista ja voimakkaista tuoksuista. Menee siis testiin. 

Red ei ole tumma vaan oikein PUNAINEN :) Hengästyttävän punainen lähinnä.

Jos haluat tumman seksikkään tuoksun, sellaisen film noir-tyylisen, niin Tom Fordin Black Orchid on tyylikäs ja vamppimainen. Hgin keskustan Stokkallla myydään.

Vierailija
764/1559 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on miehet ja naiset kyselleet että mitä tuoksua minulla on. Mielestäni imartelevaa ja toivoisin että uskaltaisin kysyä muilta itsekin.

Olen lapsesta saakka ollut kiinnostunut tuoksuista, kauniista pulloista, tuoksumainoksista ja 80-luvun tuoksut olivat sellaisia joista innostuin muinoin. Saatoin livahtaa risteilyllä tax freehen muulta perheeltä, ja katselin kauniita pulloja, nuuhkin niitä, opettelin ainesosia, luin juttuja niistä muotitaloista. Ensimmäinen tuoksuni oli Benetton Colors ja Alyssa Ashleyn Vanilla :D

Vierailija
765/1559 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anais-Anais oli ihana joskus, jossain vaiheessa joku kaveripiiristä alkoi kutsua sitä Penis-Penis-tuoksuksi kun ei muistanut sen oikeaa nimeä =D Ranskalaiset lausuu tuon jännästi, jotenkin Aneei-Aneei.

Vierailija
766/1559 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei Annick Goutalin tuoksut ole tähänkään saakka tulleet Suomeen, Tallinnasta niitä on ainakin saanut, ostin sieltä ekan 10 vuotta sitten. Eau de Charlotte on ollut sellainen tuoksu jota minulta on tultu utelemaan ties kuinka monta kertaa että mitä ihanaa tuoksua tuo on.

PIdän myös pelkistetyistä Jo Malonen tuoksuista mutta noissa ranskalaisissa Annickin tuoksuissa on pidemmät kestot ja ne paranee iholla ajan mittaan eikä haihdu kuten Malonen. Toki nuo Malonen ovat vahvuudeltaan eau de cologneja eli puolet laimeampia kuin eau de toilette, silti ne maksavat siihen nähden aika paljon.

Vierailija
767/1559 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PIdän myös pelkistetyistä Jo Malonen tuoksuista mutta noissa ranskalaisissa Annickin tuoksuissa on pidemmät kestot ja ne paranee iholla ajan mittaan eikä haihdu kuten Malonen. Toki nuo Malonen ovat vahvuudeltaan eau de cologneja eli puolet laimeampia kuin eau de toilette, silti ne maksavat siihen nähden aika paljon.

Muistanko ihan väärin vai oliko Jo Malonen tuoksuja nykyään jo Suomessa tuoksuteltavana livenä?

Vierailija
768/1559 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä olis hyvä, lämmin puuterinen ”kuiva” tuoksu? Pidin parikymppisenä ihan hulluna Gaultierin Woman eau de toilettesta, ja nimenomaan siitä kevyestä kesäversiosta (saako sitä muuten vielä?). Nyt nelikymppisenä kaipaisin jotain vastaavaa, yhtä huumaavaa, mutta ”aikuisempaa”. Kiva juttu jos joku osaisi vinkata, mitä lähteä haistelemaan. 😊

Narciso Rodriguez essence tai Chloen nomande :)

Testaanpa näitäkin. Kiitos vinkeistä! 😊

Vierailija
769/1559 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ne saavat kunnon migreenejä, kun ollaan suihkuteltu liikaa.

Vierailija
770/1559 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistanko ihan väärin vai oliko Jo Malonen tuoksuja nykyään jo Suomessa tuoksuteltavana livenä?

Lentokentällä on, ja Kicksin nettikaupasta voi tilata.

Minun kemia ei oikein käy yhteen Jo Malonen tuoksujen kanssa, ne menee tosi maskuliinisen hajuisiksi iholla. Minulla on hieman happaman puoleinen iho. Kaverilla on emäksisempi ja hänellä ne tuoksuu hyvälle.

Vierailija
771/1559 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancome Treson in love

Vierailija
772/1559 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pradan Infusion d'Iris - tämä olisi ehkä valinta, jos pitäisi valita adjektiivilla "laadukkain". Tuoksu sopii työpäiväänkin.

Vierailija
773/1559 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi hankin varmaan Chanel Chance eau Fraiche tai sitten Armani Acqua di Gio. Molemmat upean raikkaita, energisiä tuoksuja, joista tulee mieleen Välimeri.

Samaa sarjaa edustaa myös Versace Versense, jota olen jo pullollisen käyttänyt.

Vierailija
774/1559 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lacoste Pour Femme

Vierailija
775/1559 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppani tuoksu, kun en ole kolmeen päivään käynyt suihkussa. Parhaimmillaan tuoksuu housujen läpi.. kotona olen yleensä pelkillä pikkareilla, niin kivasti kantautuu nenään.

Vierailija
776/1559 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kolme hajuvettä koskaan, jos ei yves rocherin ja muita teiniompputuoksupulloja lasketa. Ne ovat olleet: Jean Paul Gaultierin Classique EdT; Lacosten Pour Femme (edt) ja lancomen tresor in love (edp). Lacoste on minusta ehkä turvallisin, neutraalein. Kenzon Flower by Kenzoa suihkuttelin monesti aiemmin ja haaveilin putellin ostosta.

Vaikuttaako kellään pullon ulkonäkö kiinnostuksen heräämiseen? Itsellä ainakin tuon Kenzon kohdalla vaikutti.

Vierailija
777/1559 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksu jota haikailen takaisin on Diorin  tendre poison vihreässä pullossa. Fragrantigassa Gresin Cabotinea väitetään tuoksun pikkusisareksi. No Cabotine alkaa tuoksumaan ihollani hetken päästä fairylta, joten ei ole sama asia. Kyllä ne ysärillä osasivat tehdä hyviä tuoksuja  sopivalla twistillä.

Vierailija
778/1559 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calvin Klein: One

Vierailija
779/1559 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acca Kappa White Musk

Vierailija
780/1559 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän eniten hedelmäisistä tuoksuista. Kukkaistuoksut ja itämaiset/mausteiset tuoksut eivät miellytä niin paljon.

Esim. Escadalla ja Body Shopilla on useita ihania vaihtoehtoja, joskin Body Shopin tuoksuvalikoima on supistunut viimeisen kymmenen vuoden aikana melkoisesti.

Myös Beyoncen tuoksut ovat miestäni hyviä ja ehdoton suosikkini vuodesta 2005 on Jennifer Lopezin Live (se alkuperäinen, jota ei enää Suomesta saa).

Kallimmista merkeistä ei ole kokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän