Joulusuunnitelmat uusiksi?
Poikamme 21v ilmoitti jo hyvissä ajoin ettei todellakaan aio viettää joulua perheen kanssa vaan aikoo olla kavereiden kanssa yhden heistä mökillä. Varasimme muulle perheelle lennot ja majoituksen Lapista. Kaikki on maksettu jo. Nyt 21v itkee, kun mökkikaverin perhe lähteekin reissuun ja muillekin kavereille on alkanut tulla muita suunnitelmia. Me mietimme, mitä nyt tehdään. Majoitus on sellainen että sinne ei enää mahdu yhtään henkilöä. Lisäksi pelkät lennot olisivat yli 500€.
Mitä tekisitte?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
On, paritalovuokramökki.
Ap
Kannattaa laittaa palautesivuille tieto ettei joustoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Okei, eli tässä ei ole kyse aloittajan omasta lapsesta, vaan miehen edellisen liiton lapsesta...En usko että kyselisit edes jos olisi oma poika kyseessä. Mitä mieltä poika itse on? Entä pojan isä? Miksi sinä äitipuolena tätä murehdit?
Pojan isä on sitä mieltä että poika ei lähde mukaan vaan saa luvan mennä äidilleen tma. kun kerran muutti suunnitelmiaan. Minua säälittää poika. Poika tahtoo olla meidän kanssamme vaikka vielä viikko sitten ehdottomasti ei halunnut. Asuu omillaan jo. Haluaisin että peruttaisiin koko matka mutta rahoja ei saa takaisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Poika ei halua mennä muille sukulaisilleen vaikka varmasti olisi tervetullut. Ei myöskään halua lähteä äitinsä kanssa mummolaan vaikka olisi sinne toki tervetullut. Pojalla ei ole ajokorttia ja majoitus (paritalo) on sellainen että omistaja asuu toisessa puolikkaassa. Kysyin jo, saisiko kuudes tulla mukaan mutta olivat ehdottomia että viisi on maksimi. Mietin jo sitäkin että itse jäisin kotiin tai menisin siskolleni niin poika pääsisi mukaan. Tai otan oman huoneen lähimmästä majoitusmahdollisuudesra joka on 15km päässä paritalosta.
Ap
Et ala järkkäämään uusiksi vaan annat pojan itse järjestää joulunsa
Vierailija kirjoitti:
Koittaisin keksiä paremmat provot
Just ajattelin samaa että näin aikaisinko ne ensimmäiset jouluprovot alkaa?? Viime vuonna oli se aika hyvä, se jossa se ap valitti kun omat vanhempansa eivät halunneet viettää heidän perheen kanssa joulua, vaan aina vaan sisarusten perheiden. Ja ne asui jossain ulkomailla, mistä olivat muuttaneet (tai muuttamassa? en muista) ja siitä kehkeyty oikein pitkä ja mehukas. Kuka muistaa? Ja joo, vietän ihan liikaa aikaa täällä.
Lattein provo pitkään aikaan. Mutta näköjään muutamat jaksaa olla innostuvinaan. Kiitos heille, pidetään yhdessä tämä palsta elävänä.