Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulusuunnitelmat uusiksi?

Vierailija
27.10.2017 |

Poikamme 21v ilmoitti jo hyvissä ajoin ettei todellakaan aio viettää joulua perheen kanssa vaan aikoo olla kavereiden kanssa yhden heistä mökillä. Varasimme muulle perheelle lennot ja majoituksen Lapista. Kaikki on maksettu jo. Nyt 21v itkee, kun mökkikaverin perhe lähteekin reissuun ja muillekin kavereille on alkanut tulla muita suunnitelmia. Me mietimme, mitä nyt tehdään. Majoitus on sellainen että sinne ei enää mahdu yhtään henkilöä. Lisäksi pelkät lennot olisivat yli 500€.
Mitä tekisitte?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/45 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v viettää kotona oman joulun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikanne keksii jotain muuta jouluksi.

Vierailija
4/45 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v on aikuinen. Miten mummit ja kummit, haluaisiko poika kokeilla joulua suvun ilona? Tämä olisi myös hyvä tilaisuus pojalle tehdä vapaaehtoistyötä noissa kodittomille ja yksinäisille vanhuksille tarkoitetuissa joulujuhlissa. Tai joku rahakas duunikeikka pyhiksi? 

Vierailija
5/45 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ottaisin oman pojan aina kotiin jouluksi, no matter what, jos hän itse sitä haluaisi. Eiköhän aina saa patjan lattialle yösijaksi ja junatkin kulkee jos lentäminen on liian kallista. En edes miettisi mitä tehdä!

Vierailija
6/45 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi lähtisi mukaan. Koskaan ei ole varattu niin ahdasta majoitusta 4 hengelle, ettei sinne mahtuisi viides mukaan.

Vierailija
7/45 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoituspaikkaan on henkilörajoitus, meitä on nyt jo 5 henkeä eli maksimimäärä mitä siellä saa majoittua.

Ap

Vierailija
8/45 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Majoituspaikkaan on henkilörajoitus, meitä on nyt jo 5 henkeä eli maksimimäärä mitä siellä saa majoittua.

Ap

No käykö siellä joku kyttäämässä että nukkuuko joku lattialla patjalla? Miksi edes kysyt muiden mielipiteitä kun tunnut olevan tehnyt jo päätöksesi, eli että lapsesi ei voi tulla enää teidän kanssa joulun viettoon.

Vierailija
9/45 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyttääkö joku siinä ovella kuinka monta henkilöä sinne mökkiin menee?

Vierailija
10/45 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi oikeasti haluaisi viettää joulun kanssanne, niin voisitteko perua sen majoituksen ja miettiä jonkun muun vaihtoehdon joulunviettoon? Joko toinen lomapaikka tai ihan vain koti. Minulle olisi kaikista tärkeintä että kaikki ovat koolla, paikasta viis.

Vierailija
11/45 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsi oikeasti haluaisi viettää joulun kanssanne, niin voisitteko perua sen majoituksen ja miettiä jonkun muun vaihtoehdon joulunviettoon? Joko toinen lomapaikka tai ihan vain koti. Minulle olisi kaikista tärkeintä että kaikki ovat koolla, paikasta viis.

AI koko perhe kärsii tyhmästä (aikuisesta!) pojasta?! Huhuh, joku raja siihen lellimiseen ja napanuora poikki pian, karhunpalveluksen teet lapsellesi.

Vierailija
12/45 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lapsi" nimenomaan ei oikeasti halunnut viettää joulua perheen kanssa, vaan kavereiden, jotka nyt näemmä oharoivat. Eli perhe viimeinen vaihtoehto.

Vierailija
13/45 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on hieman ihmeellistä, että tuon ikäinen poika kehtaa asiasta "itkeä" tai syyllistää perhettään, kun kuitenkin ihan itse oli ilmoittanut ettei ole joulua teidän kanssa viettämässä. Kyllä tuossa iässä jo tajuaa syyt ja seuraukset, sekä sen että olette jo matkan varanneet. Itse en ikimaailmassa olisi kehdannut tuollaisesta asiasta enää tuossa iässä urputtaa, vaan olisin sanonut että vietän sittenkin rauhallisen joulun kotona tms. 

Vierailija
14/45 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaisin keksiä paremmat provot

Vierailija
15/45 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te menette ja sanotte pojalle että voi voi. Suunnitelmat on tehty ja nyt poika sitten keksii itse tekemistä ja paikan olla jouluna. Vaikka sitten vetää kalsarikännit kotona. Yhden aikuisen ihmisen takia ei koko perhe muuta suunnitelmia ja hypi tämän pillin mukaan.

Vierailija
16/45 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon saanut tehdä virheitä, ei oo niistä perheissä rangaistu. En oo kuitenkaan mitään korjaamatonta tehnyt.

Vierailija
17/45 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon saanut tehdä virheitä, ei oo niistä perheissä rangaistu. En oo kuitenkaan mitään korjaamatonta tehnyt.

Ei kai tässäkään ketään rankaisemassa olla? 

Vierailija
18/45 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni olisi tervetullut perhejoulua viettämään jopa kavereiden ohareiden jälkeen. En voisi kuvitellakkaan nauttivani joulusta, jos yksi perheen jäsen olisi yksin kotona.

Vierailija
19/45 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tässäkään ketään rankaisemassa olla? 

Eikös tässä yleinen fiilis oo "ite on soppansa keittänyt, jääköön".

Itse en jättäisi. Puhuisin kyllä vakavasti.

Vierailija
20/45 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vaan hommaisin pojan millä keinolla hyvänsä mukaan. Mutta mä olenkin perherakas ja haluan viettää aikaa perheen kanssa.

Vähän armoa pojalle. Kuulostaa että haluat vain rankaista poikaa kun hän olisi ollut kavereiden kanssa. Sehän meni mönkään, eikä pojan vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän