Nicole Scherzinger on puoliksi filippiiniläinen, kenelle muulle tämä tuli yllätyksenä?
Mä olen aina pitänyt häntä puoliksi mustana kuten esim. Halle Berry on.
Onko muita, jotka yllättyivät tästä?
Kommentit (27)
Oho- Mä olen aina ajatellut että hän on meksikolainen. Näyttää ennemmin etelä-amerikkalaiselta kuin ukrainalais-filippiiniläiseltä.
Jaa, mä olin luullut, että on havaijilainen.
Nicole on natiivi havaijilainen, mutta äitinsä on ukrainalainen ja isänsä filippiiniläinen.
Minäkin olen aina mieltänyt hänet meksikolaiseksi.
Mä taas oon ajatellut saksalaiseksi tai sveitsiläiseksi+joku aasian maa.
Kyllä tuollaisia naisia filippiineillä näkee jos paikallisia tv-kanavia katselee, arjessa harvoin.
Äiti on puolikai venäläinwn ja puoliksi havaijilainen.
No hän on kyllä tosi laiha ja hoikkaraajainen, että ehkä ne slaavigeenit puskee sieltä esiin. Filippiiniläiset on tosi lyhyitä, Nicole taitaa olla noin 165 cm. Mutta hänellä on tainnut olla myös syömishäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas oon ajatellut saksalaiseksi tai sveitsiläiseksi+joku aasian maa.
Sukunimi tulee isäpuolelta.
Siis Nicolen äiti on puoleksi ukrainalainen ja puoleksi Havajin alkuperäiskansaa. Isä on filippiiniläinen.
Vierailija kirjoitti:
Siis Nicolen äiti on puoleksi ukrainalainen ja puoleksi Havajin alkuperäiskansaa. Isä on filippiiniläinen.
Puoliksi. Ei ukrainalainen, venäläinen.
Joo, minä olen luullut ennemmin latinoksi tai meksikolaiseksi. Tuli vähän yllärinä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
No hän on kyllä tosi laiha ja hoikkaraajainen, että ehkä ne slaavigeenit puskee sieltä esiin. Filippiiniläiset on tosi lyhyitä, Nicole taitaa olla noin 165 cm. Mutta hänellä on tainnut olla myös syömishäiriö.
Ei 165cm ole lyhyt. Miten syömishäiriö vaikuttaa siihen näyttääkö filippiiniläiseltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, nimenomaan ukrainalainen.
Vierailija kirjoitti:
Oho- Mä olen aina ajatellut että hän on meksikolainen. Näyttää ennemmin etelä-amerikkalaiselta kuin ukrainalais-filippiiniläiseltä.
Ei kyllä näytä meksikolaiselta. Näyttää nimenomaan svaalilaisen ja havaijilaisen eksoottiselta yhdistelmältä, selviä piirteitä. Etelä-amerikkalaiset ovat aika eri näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, nimenomaan ukrainalainen.
Venäläinen.
Keneltä hänen saksalainen sukunimensä on peräisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 165cm ole lyhyt. Miten syömishäiriö vaikuttaa siihen näyttääkö filippiiniläiseltä?
Ymmärsit kaiken väärin. Nicole on pitkä filippiiniläiseksi, ja hän on tosi laiha, mutta se voi selittyä syömishäiriölläkin eikä pelkästään slaavigeeneillä.
Neugierig kirjoitti:
Hänelle annettiin alunperin nimeksi Nicole Prescovia Elikolani Valiente. En tiedä onko vaihtanut sittemmin sukunimensä vai käyttääkö vain julkisuudessa nimeä Scherzinger.
Neugierig kirjoitti:
Adoptioisalta.
Se ei ollut yllätys mutta venäläisyys oli.