Ootko tyytyväinen kännykkääsi?
Galluppia: Mikä älypuhelin sinulla on, minkä vuoden malli + hinta suurinpiirtein, ja oletko ollut tyytyväinen? Miksi? Miksi et?
Mä aloitan: Samsung Galaxy A3, (16gt), maksoi n. 270e muistaakseni. En ole ollut kauhean tyytyväinen, puhelin tuntuu elävän itsenäistä elämää ja tekee kaikenmaailman muutoksia asetuksiin itsestään (etenkin puhelujen aikana, mikä on todella ärsyttävää), lisäksi tuntuu että puhelimen äänen voimakkuuden säätö on todella hankala saada muutettua puhelun aikana, yleensä liian kovalla ja pitää pitää irti korvasta. Kuvausominaisuudet suht ok, mutta paremmat tuli Lumialla. Lumiaa siis ikävä!
Kommentit (21)
Viime vuonna ostettu Huawei P9 Lite. Maksoin 219 euroa. Todella tyytyväinen olen ollut. Edelliset luurit Sampan ja LG:n keskihintaisia, eivät tykänneet päivittää niitä läheskään yhtä ahkeraan/pitkään kuin Huawei. Sampat lisäksi ovat kaikki olleet ahdettu täyteen "pakollisia" minulle täysin hyödyttömiä sovelluksia.
Miten uudet Nokiat, onko hyviä puhelimia? Onko jollain?
iPhone SE, reilun vuoden vanha. Olen tyytyväinen. Kamera saisi olla parempi mutta kaikkea nyt ei vain voi saada.
Oon tyytyväinen, vanha mutta ainakin hyppäsin nokia kelkasta ajoissa.
Lumia, maksoi jotain 70€. En todellakaan ole tyytyväinen. Ei olisi pitänyt erehtyä tähän.
Samsung Galaxy s3 mini. En ole tyytyväinen, hidas ja monet sovellukset ei enää toimi koska liian vanha kännykkä. Mutta en mä toisaalta tee kännykällä paljon mitään joten kyllä tolla pärjää.
Oneplus 3T, hinta 440 €. Suorituskykyinen, muistia riittää, kestävä runko, uusin Android jne. mutta tähän hintaan olisin odottanut parempaa äänentoistoa. Älä häiritse tila ainoastaan liukukytkimellä on epäkätevä, tosin sen pystyisi kai kiertämään jotenkin, en ole ottanut selvää. Pudotin sen ilman suojakuorta ja jouduin vaihdattamaan näytön yli 200 eurolla. Nyt puhelin näyttää ottavan joskus olemattomia kosketuksia, mikä tekee navigoinnista hankalaa.
LG Zero. Olen tyytyväinen. Kaipaan vain aikaa, kun kännyköissä oli kunnon näppäimet.
One Plus 3T, olikohan 499€. Olen erittäin tyytyväinen
Olen erittäin tyytyväinen. Mulla on vanha nokian näppäinkännykkä. Ei nettiä siinä. Pystyn soittaa, tekstaa hyvin nopeasti ja vastaa puheluihin. En tartte puhelinta muuhun. Puhelinta tarttee ladata kerran tai kaks viikossa ja sillä pystyy puhumaan montakymmentä tuntia yhdellä latauksella.
Nettiasiat hoidan läppärillä, käytän läppäriä tuntikaupalla päivittäin ja muutenkin olen paljon kotona. En jaksaisi näprää älykännyy kodin ulkopuolella.
Joku vanha lumia, sain ilmatteeksi käytettynä. Ihan sysipaska, vaan eipä oo varaa valittaa.
iPhone 7, vuodenpäivät ollut ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Mitään vikaa en ole löytänyt, toiminut moitteettomasti koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
iPhone 7, vuodenpäivät ollut ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Mitään vikaa en ole löytänyt, toiminut moitteettomasti koko ajan.
Ja hinta taisi olla hieman alta 800€ kun viime vuonna hankin.
Lumia 640, päivitetty windows 10. 180€ saksasta pari vuotta sitten.
Ei valittamista.
Eka lumia 800 oli paska, sitten kävin androidleirissä, mutta ei ne olleet parempia. Uusi Nokia kiinnostaa itseäkin.
Joku Samsungin simpukka. Olisko 6-7 vuotta vanha, hiukan luottokorttia paksumpi mutta mahtuu hyvin paidan taskuun. Maksoi 14,95€, Voi soittaa ja vastata, myoös tekstarit toimii. Ainoa miinus on vanha akku, joutuu latailemaan kolmen viikon välein ja saattaa unohtua jos tuleekin yllättäen lähdettyä pidemmälle reisulle vaikka tunturiin vaeltamaan. Sitäpaitsi kuka hullu nyt laturia raahaisi lomalle mukaan.
Täälläkin kiinnostaa uudet nokiat, onko niitä kellään?
Huawei, en muista mallia, hinta 85-99e, valkoinen, sopivan kokoinen, ihan hyvä kamera, kaikki toimii. Muisti liian pieni, ei saa edes pakollisia sovelluksia ladattua, mutta tohon saa hommattua muistikortin.