Miehillä on paljon vahvempi identiteetti
Miehet ovat ylpeitä itsestään ja omasta suvustaan. En tiedä ketään miestä joka vaihtaisi nimeään naisen nimeen ja alentuisi kuin nainen. Miehelle oma on aina arvokkaampaa ja miestä ei saa menemään toisen ihmisen alapuolelle.
Miehelle ne rumatkin nimet ovat osa identiteettiä, nainen häpeää kaikkea itsessään. Jopa harvinainen nimi lähtee naiselra jos sen tilalle saa nimen joka tulee avioliitossa.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat ylpeitä itsestään ja omasta suvustaan. En tiedä ketään miestä joka vaihtaisi nimeään naisen nimeen ja alentuisi kuin nainen. Miehelle oma on aina arvokkaampaa ja miestä ei saa menemään toisen ihmisen alapuolelle.
Miehelle ne rumatkin nimet ovat osa identiteettiä, nainen häpeää kaikkea itsessään. Jopa harvinainen nimi lähtee naiselra jos sen tilalle saa nimen joka tulee avioliitossa.
"Mies ei alistu toisen alapuolelle"....
Jaa, sitäkö ole mieltä ?
Minä taas olen henkilökohtaisesti nähnyt ja ollut vieläpä itsekin mukana siinä, kun koko joukkue miehiä juoksenteli kuin koulutetut koirat harjoituskentällä yhden nappikauluksisen 'ylemmän' käskyistä ees'taas ja ihan sinne tänne,tai ihan mihin se herra nyt milloinkin sai päähänsä sitä joukkuettaan käskeä...
Hitto sä jaksat jauhaa tuota paskaa... Onko sulla asian suhteen jotain patoumia kun sun pitää jauhaa tuosta asiasta lähes joka päivä täällä? Ketään ei kiinnosta (ei ainakaan mua) ja tuo sun teoria on aika naurettava.