En ole ollut näin ihastunut vuosiin - en pysty ajattelemaan selkeästi ja haluaisin vain itkeä
En ihastu helposti, mutta nyt kauhukseni olen huomannut, että ajattelen häntä jatkuvasti. Minulla on hyvin epämukava olo ja on vaikeaa keskittyä mihinkään. Kunpa tämä loppuisi pian.
Kohtalontovereita?
Kommentit (17)
Tee asialle jotain eli ota henkilöön yhteyttä? Se yleensä joko vie asiaa eteenpäin tai palauttaa maan pinnalle. Kummassakin tapauksessa voitat, joko pääset ihastuksesi kanssa etenemään tai pääset ajan kanssa elämässäsi eteenpäin. Ja aika auttaa jos ihastus on yksipuolista. Se ei ole helppoa, eikä nopeaa mutta joskus olet oppinut elämään asian kanssa ja hyväksymään sen.
Vierailija kirjoitti:
En ihastu helposti, mutta nyt kauhukseni olen huomannut, että ajattelen häntä jatkuvasti. Minulla on hyvin epämukava olo ja on vaikeaa keskittyä mihinkään. Kunpa tämä loppuisi pian.
Kohtalontovereita?
Minkälaiseen mieheen olet ihastunut?
Mä en vihaa, vaikka et menetä oikeastaan ollakseni minun kanssa tai et.... Jos haluat kiduttaa itseäsi, ole yksin. Minulla on kyllä sydän tallella ja viihdyn seurassasi eilen/tänään/huomenna. Olen tukenasi oli valinta mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Kohtalontovereita?
Tällä viikolla tuli kaksi kuukautta täyteen, eikä ihastus ole helpottanut.
Miehen elämää.
238 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtalontovereita?
Tällä viikolla tuli kaksi kuukautta täyteen, eikä ihastus ole helpottanut.
Miehen elämää.
Minkälaiseen naiseen?
Hän sieluin täyttää
Ei unohdu hän koskaan
Se hänelle nyt kertokaa
Kun itse en mä voi
Minä olen ollut ihastunut nyt 8 kuukautta. Pyysin tämän miehen jopa jonkinsortin treffeille, kun en saanut rauhaa. Oli ihan kivaa, mutta ei hän minusta sen kummemmin kiinnostunut. Nyt alan vihdoin olla järjissäni ja olen melkein tyytyväinen, ettei hän sitten ihastunut minuun...
Tyyppi on narsisti. Narsisti herättää järjettömän suuria tunteita, mutta jättää sinut silti epämääräisen levottomaksi ja ahdistuneeksi, ja siksi itkettää. Yritä unohtaa ja katsella tavallista ihmistä, jonka kanssa suhde tulee olemaan tasapainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan sinua
Wtf?!?
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi on narsisti. Narsisti herättää järjettömän suuria tunteita, mutta jättää sinut silti epämääräisen levottomaksi ja ahdistuneeksi, ja siksi itkettää. Yritä unohtaa ja katsella tavallista ihmistä, jonka kanssa suhde tulee olemaan tasapainoinen.
voi v*ttu näitä diagnooseja. Joo parempi mennä yhteen henkilön kanssa joka ei herätä ihastumista. Joka ei ole ihastuttava eikä ihana. Eiku öö... Miten se menikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtalontovereita?
Hän on erittäin mukava ja hauska ihminen. Kyselee kuulumisiani ja osaa heittäytyä. Ei varsinaisesti pelimiehiä, mutta hänen luonteensa ja persoonansa on niin valovoimainen, että hurmaa varmasti monet muutkin kuin minut. Siksi on vaikeaa tehdä asian eteen mitään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtalontovereita?
Hän on erittäin mukava ja hauska ihminen. Kyselee kuulumisiani ja osaa heittäytyä. Ei varsinaisesti pelimiehiä, mutta hänen luonteensa ja persoonansa on niin valovoimainen, että hurmaa varmasti monet muutkin kuin minut. Siksi on vaikeaa tehdä asian eteen mitään.
ap
Eikös se kerro jo jotakin, jos hän on kiinnostunut kuulumisistasi? Kannattaa esimerkiksi kertoa hänelle ohimennen, että viihdyt hänen seurassaan ja katsoa, kuinka hän reagoi. Tuollaisen kertomisessa ei kuitenkaan ole vielä mitään kiusallista tai peruuttamatonta.
Tee aloite. Ei siitä muuten pääse. Minulla oli sama tilanne, ja lopputulos oli se, että molemmat oli tahoillaan ajatelleet olisiko toinen ehkä kiinnostunut. Ja jos häntä ei kiinnnosta, sitten ainakin tiedät.
Vihaan sinua