Miehet katselevat kauniita ja hoikkia naisia..
Siinä totuus.. Kaikkien miesten päät kääntyvät tällaisten naisten takia. Uskokaa tai älkää..
Kommentit (3)
Naiset taas katsovat nuoria, komeita, pitkiä ja salskeita miehiä.
Juu kyllä sen huomaa selkeästi. Onnistuin kuin onnistuinkin pääsemään liikakiloista, vajaa 30 kg on tähän mennessä lähtenyt. Mitat nyt 171 ja 60 kg, vielä muutaman kilon haluan pois. ja ikää 24. Ja jo alkaneet miehet kiinostua. Ennen jäin baarissa täysin huomiotta eikä edes rekkakuskiamikset minua meinanneet kelpuuttaa. Pulleana luulin olevani 9 tason nainen, olin sokea lihavuudelleni, vasta nyt hoikkana tajusin kuinka lihavuus söi lähes kaiken kauneuden. Vaan nykyäänpä hoikkana seurustelen komea lentäjän kanssa ja äskeenkin ruokakaupassa sain todeta että 80% miehistä vilkaisee minua. Sanoisin kaikille naisille jotka pulleuksiensa kanssa vielä tuskailevat, että kyllä laihduttaminen kannattaa, kyllä ei niin mikään ruoka maistu yhtä hyvältä kuin kylpeminen miesten suosiossa ja se että mikä vaan vaate näyttää hyvältä. Sen kans huomannu että hoikkana saat parempaa kohtelua missä vaan ja sua pidetään jotenki älykkäämpänä.
Ei siitä kannata katkeroitua että ne miehet kattelee vaan hoikkia ja nättejä, vaan kääntää se edukseen että perhana, hyvä tietää, hankkiudutaampa sitten ittekkin hoikansi ja nätiksi ! :)
Ja naiset katsovat pitkiä ja lihaksikkaita miehiä. Usko tai älä.